Honda XL 600 PD04 - još jedan glomazni otpad

toecutter said:
...nego zna netko kamo bi nabavio ovu plastičnu zaštitu šta ide oko crijeva prednje kočnice ? Ona mi se polagano raspada.
Ta plastična zaštita se ne može posebno promjeniti jer se ne može provući preko fitinga. Termobužir nije dobar.

U Vep hidraulici možes naručiti opleteno crijevo i napomenuti da ga stave u plastični bužir. Vec sam to više puta radio i jako sam zadovoljan. Samo opleteno crijevo bilo je previše fleksibilno i nije mi dobro funkcioniralo na prednjem kraju XL/XR -a, jer taj dugi ravni dio mora biti krući, inače bi se kod gibanja vilice deformirao, izlazio iz siluete teleskopa i mogao bi zapeti negdje sa strane.

Taj njihov bužir je savršen, odlično klizi kroz klizače, dosta je krut da se drži uz vilicu bez obzira na vibracije i rad vilice, ali je prekrut za zavoje, pa crijevo treba napraviti tako da bužir bude samo preko ravnog dijela.
Čovjek koji to radi, iako stručan, ne zna te stvari, ali ako mu sve objasniš, napravit će odlično.
Zato je kod naručivanja važno napomenuti koliko crijeva od gornjeg i donjeg fitinga želiš da bude slobodno (bez bužira).
Evo jedan primjer kako je napravio za mog "amerikanca"







(Zanemari ovo plavo na krajevima. To sam ja stavio i skinut ću)

Važno je napomenuti i da na svaku stranu buzira napreša neke aluminijske "krajeve" koje oni imaju, ali ako ništa ne kažeš,  oni to neće staviti, pa ce crijevo izgledati ovako:





Kvaliteta crijeva je vrh, cijene su povoljne, ali oni ako se ne varam, proizvode crijeva za bagere i ne moraju znati kako to stoji na enduro motoru, niti ih zanima. Zato im treba reći kaj hoćeš. Ja sam ovo prednje crijevo platio oko 180kn, a stražnje 150-160.
Na žalost,  u njemačkoj to nije legalno, al to tebe ne brine.
 
Ti krajevi se zovu fitinzi.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Hvala Dado..kao i obicno odlican i konkretan savjet (y)
 
Svaka čast Dado, napravljeno kako bi i u tvornici, crivo je "sačuvano" i ne krivi se ko neka stvar tako da je i sigurnost 100%.
 
dado jeli ono neki veci disk s adapterom za celjust ili original
sta se moze upasat da kocnica bude malo bolja
 
toecutter said:
Hvala Dado..
(y)

Elias said:
Ti krajevi se zovu fitinzi.
Nisam mislio na krajevima crijeva, nego na svakom kraju bužira. To su neke aluminijske čahure koje fiksiraju bužir da se ne pomiče po crijevu gore-dolje.

smile 77 said:
dado jeli ono neki veci disk s adapterom za celjust ili original
sta se moze upasat da kocnica bude malo bolja
Nije original. Ono je disk 320mm sa adapterom. Za XR650L se može nabavit.
 
smile 77 said:
nije isto rupa ili je ,mislim da mi je prihvat na xl u 7 rupa na disku :misli:
Svi imaju 4 rupe na disku. Sa XL600R paše disk na XR600R, ali na XR650L ne paše.
 
Evo imao sam malih problema sa XL-kom. Tu i tamo kao da je gubila snagu i gusila se.
Google je rekao da je vjerovatno CDI i tako je i bilo.
Sinoc stavljen novi CDI i stara dama je danas odradila lijepi dir po Gorskom Kotru. 😁
 
Stara dama lijepo prede i uživamo u vožnjama.
U garaži čekaju lančanici i lanac za zamjenu i još bi tokom zime poslao u VEP hidrauliku prednje kočiono crijevo da mi napravi novo
I to bi bilo to onda...šta ću onda raditi... :mrgreen:
 
Lanac/lancanike smo rijesili danas.
Jos po zimi kociono crijevo da bude sve tip-top.
A sada se moram malo posvetit APNcu
 

Attachments

  • IMG_20201110_210151.jpg
    IMG_20201110_210151.jpg
    171.4 KB · Views: 118
  • IMG_20201110_210158.jpg
    IMG_20201110_210158.jpg
    169.8 KB · Views: 134
Putevima karbona
 

Attachments

  • IMG_20201201_153924.jpg
    IMG_20201201_153924.jpg
    296.1 KB · Views: 96
  • IMG_20201201_154533.jpg
    IMG_20201201_154533.jpg
    318.8 KB · Views: 96
  • IMG_20201201_155014.jpg
    IMG_20201201_155014.jpg
    238.4 KB · Views: 89
  • IMG_20201201_155747.jpg
    IMG_20201201_155747.jpg
    220.7 KB · Views: 95
  • IMG_20201201_160354.jpg
    IMG_20201201_160354.jpg
    156.1 KB · Views: 87