Boco, XR600R i XL600R su sasvim različiti motori. Iako na prvi pogled slični, razlike među njima su velike(ako te zanima, mogu ih nabrojati), a to je diktiralo i razliku u cijeni, još dok su bili aktualni.
XR600 je nov koštao točno kao i tada nova CBR600. S razlogom. Zbog toga ih i nije prodano puno, pogotovo u HR (svega par komada).
Danas su i jedan i drugi model precjenjeni. Realno ne vrijede ništa. Čak ni XR600, kojih sad ima još nekoliko valjda u cijeloj evropi. Pa prestao se proizvoditi prije skoro 20 godina.
Rijetke budale ko na primjer -ja, vide u njemu neke stvari koje su posebne.
Npr:
- i danas možeš za taj motor kupiti svaki dio do zadnjeg šarafića..
- lagano vozeći cestom ili terenom možeš s njim na benduro, enguro ili na more
-možeš na posao, u dućan, na gljive, na kestene ili na kupanje
- možeš skočiti sve skokove na jednoj supercross stazi
-to je hard-enduro svog vremena. Ima 130 kila s punim tankom (ja sam vagao svoga)
Kažem "svog vremena", jer to vrijeme je definitivno prošlost i te posebne stvari su posebne samo rijetkima. Većini su te posebne stvari nevažne, ta manjina-budale, a ti motori glomazni otpad.
Evo tak otprilike..