Hornet Fun Club

Meni su najlipši sili original retrovizori od Horneta 600 2004-2006...
Imaš u top mota vrlo slične za male pare i trw širi volan.Ostavija san sve u krom izvedbi jer je izgledalo ka da je original a izgled i udobnost je bila top.To mi je zbilja bija motor kojeg san obožava ❤️
identična boja 🤩
samo je moj 02..ovjes je baš loš, tako da prvom prilikom dobiva yss iza, vilice od efice ili prvog rr-a i vjerojatno felge od aprilie, ali isključivo u kombinaciji da se ništa ne brusi i ne reže..felge sam već stavljao na 900rr i osjetno su lakše pa će vjerojatno i ovdje pasati

vizir imam original honda, ali sam ga skinuo odmah nakon kofera :mrgreen: ne sviđa mi se to
 
  • Like
Reactions: cadjo
identična boja 🤩
samo je moj 02..ovjes je baš loš, tako da prvom prilikom dobiva yss iza, vilice od efice ili prvog rr-a i vjerojatno felge od aprilie, ali isključivo u kombinaciji da se ništa ne brusi i ne reže..felge sam već stavljao na 900rr i osjetno su lakše pa će vjerojatno i ovdje pasati

vizir imam original honda, ali sam ga skinuo odmah nakon kofera :mrgreen: ne sviđa mi se to
Ovo je boja od Horneta 600 i jedna mi je od najlipših uopće.Imam negdi i kod boje.
Mat titanium samo san je ja kod 900 povuka sa sjajnim lakom jer taj mat koji nije tvornički se jako grebe...

P.S.Jbt nikad više motora za manje pare nisan ima ka sa ova dva Horneta 🤩
 

Attachments

  • Screenshot_20231229_134859_Photos.jpg
    Screenshot_20231229_134859_Photos.jpg
    327 KB · Views: 0
  • Like
  • Love
Reactions: ODST and MOONSHIELD
Eto zato sam ja Bandita opet kupio. Motor kojeg mozes kupiti za cijenu boljeg bicikla, a meni odlican i prelijep.
@MOONSHIELD Cestitam na Hornetici, odlicno izgleda, a ne sumnjam da ces je doraditi da bude i za voziti odlicna :)
 
identična boja 🤩
samo je moj 02..ovjes je baš loš, tako da prvom prilikom dobiva yss iza, vilice od efice ili prvog rr-a i vjerojatno felge od aprilie, ali isključivo u kombinaciji da se ništa ne brusi i ne reže..felge sam već stavljao na 900rr i osjetno su lakše pa će vjerojatno i ovdje pasati

vizir imam original honda, ali sam ga skinuo odmah nakon kofera :mrgreen: ne sviđa mi se to

Kad si već u preradama. brusilicom barem malo obradi zadnju vilicu da ti se dukatisti ne rugaju. :mrgreen:
 
imam monovilice od rc36 i future koje se obje daju pripasati, ali stvarno ne vidim smisao otežati motor za dodatnih 15-20 kila i napraviti cirkus

prerada mora biti u granicama dobrog ukusa, funkcionalno smislena i reverzibilna, ta nismo ameri ili riječani
 
  • Like
Reactions: cadjo
Mono vilica i suho kvacilo sa otvorenim deklom su nesto najbolje sta mozes imati na motoru, ma sta god vi pricali
 
Omladinci, jel' isprobal tko korneta 750 dosad?
 
Je

Je , uzeo novog , vozi se ko bicikla , na visokima ide solidno , qs je ok , . Sve u svemu za te pare sasvim ok motor .
Znači, preporuka 👍
 
Moj stari , otišao. Ne mogu ga još preboljeti.😥😥

Recimo ove grane , znao bih samo nekada sjesti na šamlicu i diviti se craftmenshaftu i ljepoti ovog ultralaganog inoxa.

Ovo danas što izbacuju je totalni horor. Reže se na svemu i na kraju dođeš do toga da je CF i ini bolje napravljen .

IMG_0906.jpeg
IMG_0904.jpeg
 
Moj stari , otišao. Ne mogu ga još preboljeti.😥😥

Recimo ove grane , znao bih samo nekada sjesti na šamlicu i diviti se craftmenshaftu i ljepoti ovog ultralaganog inoxa.

Ovo danas što izbacuju je totalni horor. Reže se na svemu i na kraju dođeš do toga da je CF i ini bolje napravljen .

Grane su čudo, moj Hornet (2006.) ima trenutno oko 72000 km, vožen i po kiši i po svemu, ali i dalje dobivam pitanja da li sam mijenjao grane ili ih polirao jer izgledaju kao nove, a samo ih tu i tamo malo očistim purol pastom (nikakvo poliranje da bude kao ogledalo) 😁

Nekako mi se čini da su općenito svi ti motori bili na vrhuncu kvalitete do 2010., ovo sve dalje lagano ode u kujac, čast iznimkama...
 
Grane su čudo, moj Hornet (2006.) ima trenutno oko 72000 km, vožen i po kiši i po svemu, ali i dalje dobivam pitanja da li sam mijenjao grane ili ih polirao jer izgledaju kao nove, a samo ih tu i tamo malo očistim purol pastom (nikakvo poliranje da bude kao ogledalo) 😁

Nekako mi se čini da su općenito svi ti motori bili na vrhuncu kvalitete do 2010., ovo sve dalje lagano ode u kujac, čast iznimkama...
Da da , ja sam ih održavao isključivo sa arf i scotch fina spužva u mat obavezno
 
Grane su čudo, moj Hornet (2006.) ima trenutno oko 72000 km, vožen i po kiši i po svemu, ali i dalje dobivam pitanja da li sam mijenjao grane ili ih polirao jer izgledaju kao nove, a samo ih tu i tamo malo očistim purol pastom (nikakvo poliranje da bude kao ogledalo) 😁

Nekako mi se čini da su općenito svi ti motori bili na vrhuncu kvalitete do 2010., ovo sve dalje lagano ode u kujac, čast iznimkama...

Hornet bi danas koštao 10K eura minimalno.
Kvaliteta je još uvijek tu, samo ne za novac koji je hornet koštao prije 15g.
Za te pare ide plastičnjak cb500 ili evt kinez.

Moj je na kiši bio 80000km, sve na njemu je bilo polomljeno, nikad više od basic servisa uloženo u njega.
Vozi još i dan danas, vidim ga ponekad, 8g nakon prodaje.
 
  • Like
Reactions: tegla and ziggysb