Hornet Fun Club

Banditos

New member
Zanima me sto je i u biti "uškopljeno" na hornetu u usporedbi sa CBR-ovim agregatom,na cemu su skinuli tih nekoliko KS (karburatori,dizne,usis,ispuh,bregaste????)
I ima li itko iskustva sa podizanjem snage,boljeg momenta mozda i sl. na spomenutom agregatu?
pitam najvise jer je moj (sada vec bivsi) prodani,isao neusporedivo bolje i od 2005. i od 2006. vozio sam sve tri godine i moja (2001.) brat,bratu,kao da ima 30 KS vise(bez preseravanja),nije to neka nijansa,nego motor neusporedivo bolje vuce i u nizima,a u visokima je nebo i zemlja ,jeli moguce da se uistinu osjeti tolika razlika samo zbog otvorenog auspuha,sportskog filtera,i iridium svjecica,to mi je nekako tesko za povjerovati...   Hvala unaprjed na odgovorima
 
Zaboravio si napisati da je bog prerada i ajatolah tunninga (ja 8)) imao prste u preuređivanju tvog Horneta
 
hahaha,bat ofkors joke ,ja nisam nista od prerada radio,doticni je sve stavio na bebu i RAZRADIO ga ocito poprilicno ...nevjerovatno u kakvom je stanju iako ima sada 35000 km ,motor je doslovno nov...u svakom segmentu... (osim propuhanih vilica TOTALNO)
 
Banditos said:
hahaha,bat ofkors joke ,ja nisam nista od prerada radio,doticni je sve stavio na bebu i RAZRADIO ga ocito poprilicno ...nevjerovatno u kakvom je stanju iako ima sada 35000 km ,motor je doslovno nov...u svakom segmentu... (osim propuhanih vilica TOTALNO)

To je posao od sat vremena, i tom prilikom bi definitivno stavio gušče ulje u vilicu
 
Frane said:
možda je zatvoren na paljenju (CDI).
pojasni malo ako nije problem... mislis da mu je kut predpaljenja manji nego na CBR-u ili?
 
joke said:
To je posao od sat vremena, i tom prilikom bi definitivno stavio gušče ulje u vilicu
ma naravno...ali lako za to :wink:
kupio sam u subotu 2006. Horneta sa 10 000 km. jos je pod garancijom punu godinu dana... sa USD vilicama je naravno,ali su opet mekane :( a izgleda da nekim cudom cu nabavit od Hyper pro-a progresivne opruge sa setom ulja za njih :) na otplatu "kad platis,platis.. :)
vuce dosta losije,sta je i za ocekivat sa onakvim auspuhom ko u 125-te neke i filterom zraka koji kao da je od stiropola,i jos je omotan onim metalnim plastom,na kojem su samo sitne rupice izbusene...pa ono totalno zagusuje motor :( :( ,ali je odlican za voznju,cak i laksi od staroga,unatoc katastrofalnom volanu i polozaju,neznam zasto..
 
Banditos said:
pojasni malo ako nije problem... mislis da mu je kut predpaljenja manji nego na CBR-u ili?


vidis da sam napisao možda



Vecina novih je zatvorana na CDIu, ja sam na svom premostio dvije žice i otvorio ga za 8ks
 
Banditos said:
sa USD vilicama je naravno,ali su opet mekane :( a izgleda da nekim cudom cu nabavit od Hyper pro-a progresivne opruge sa setom ulja za njih :) na otplatu "kad platis,platis.. :)

Nabavi linearne opruge sa karakteristikom pogodnom za tvoju težinu. Neznam jeli ih i hyperpro ima u ponudi. Nemoj se zajebat i mekoću rješavat sa gušćim uljem, vilica će ti opet bit mekana a pokvarit će se nešto drugo.
 
aurellie said:
Nabavi linearne opruge sa karakteristikom pogodnom za tvoju težinu. Neznam jeli ih i hyperpro ima u ponudi. Nemoj se zajebat i mekoću rješavat sa gušćim uljem, vilica će ti opet bit mekana a pokvarit će se nešto drugo.

Meni na GS-u funkcionira sasvim OK.
Dobro cinjenica je da GS ima bolesno premekanu prednju vilicu.
 
Frane said:
Vecina novih je zatvorana na CDIu, ja sam na svom premostio dvije žice i otvorio ga za 8ks
pa daj malo pojasni sto znas,i na koji nacin ?? koje zice,one idu na pick upove...na komp,di,sta,kako...???? :) :) :shock:
Nisam na ti sa terminom CDI, mislis na glavnu centralinu ili?
PS. za slucaj da netko ne zna ..hornet je karburacija..
 
aurellie said:
Nabavi linearne opruge sa karakteristikom pogodnom za tvoju težinu. Neznam jeli ih i hyperpro ima u ponudi. Nemoj se zajebat i mekoću rješavat sa gušćim uljem, vilica će ti opet bit mekana a pokvarit će se nešto drugo.
da,znam da to nije rjesenje,iako za nijansu gusce ulje nemoze skodit...
to ulje daju bas za ove vilice i uz te opruge..pa valjda ce valjati,a ja imam prosjecnu kilazu,tako da se nadam da ce to biti ok. nisam neki lumen sta se tice setupa same ciklistike,pa ...  :misli:
PS. nisam nasao u ponudi LINEARNE ,a ja uvjek kazem "bolje bit glup 2 minute nego cjeli zivot" :wink: ,pa u tom duhu... kakve su to linearne opruge?? :misli:
 
Banditos said:
pa daj malo pojasni sto znas,i na koji nacin ?? koje zice,one idu na pick upove...na komp,di,sta,kako...???? :) :) :shock:
Nisam na ti sa terminom CDI, mislis na glavnu centralinu ili?
PS. za slucaj da netko ne zna ..hornet je karburacija..


Ne znam za tvoju Hondu, ja sam našao na netu kao to napraviti na mojoj Yamahi... google sve zna :wink:
 
Frane said:
Ne znam za tvoju Hondu, ja sam našao na netu kao to napraviti na mojoj Yamahi... google sve zna :wink:
mislim da se na karburaciji nemogu ostvarit bas toliki dobitci sa samom strujom.... neka me ispravi netko ako sam u krivu
sta je u tebe?
 
i koji pojam si napisao u google? daj par pojmova da pokusam ;) :)
 
Kažete da ga dosta zagušuju auspuh i filter...
E sad jel osjetna promjena nakon zamjenskog(otvorenijeg) spuha i odgovarajućeg filtera?I jel se onda treba sve preštelavat,mislim na karbove?

I daj objasnite to sa CDI-em....hoću i ja još konja...Jel ta promjena kuta paljenja utječe na još koje parametre?


Puno pitanja...znam. :misli: :mrgreen:
 
a eto po mom iskustvu,ima bit da je razlika stvarno drasticna,motor neusporedivo cupa... i da,po pravilu bi trebalo sinhronizirat karbove,iako se da vozit i bez toga ;),i ako cemo po PS-u bilo bi dobro onda i jet kit neki stavit :wink:
 
Sto vam nije dosta tvornickih 97 konja....preko stotke ide...taman dosta da nisi najsporiji na cesti... :mrgreen:
Pretpostaviti je da je namjerno tvornicki prigusen jer ljudi koji kupuju naked motore ipak preferiraju nesto ugladeniji rad masine, u protivnom bi kupovali R-ove, barem ja tako mislim. Nije hornet savrsen, vec je to kompromis svega pomalo.
 
Banditos said:
da,znam da to nije rjesenje,iako za nijansu gusce ulje nemoze skodit...
to ulje daju bas za ove vilice i uz te opruge..pa valjda ce valjati,a ja imam prosjecnu kilazu,tako da se nadam da ce to biti ok. nisam neki lumen sta se tice setupa same ciklistike,pa ...  :misli:
PS. nisam nasao u ponudi LINEARNE ,a ja uvjek kazem "bolje bit glup 2 minute nego cjeli zivot" :wink: ,pa u tom duhu... kakve su to linearne opruge?? :misli:

Ja sam isto zamjenio opruge sa progresivnim i stavo 15wt ulje. U početku se to činilo kao dobro rješenje ali kako je vrijeme prolazilo ograničenja takvog setupa su mi bila sve jasnija. Nemogućnost dobivanja sag brojeva, besmislen preload, nejednak rad prednje i stražnje amortizacije, pregusto ulje od kojeg brzi damping radi traljavo i prenosi svaki jači udarac na motor...
Original opruga u hornetu je progresivna (2 različite karakteristke), izgleda tako da jedan manji dio ima gušće poslagane "namote" a veći dio opruge su malo šire razmaknuti namoti. Kako se opruga stisne prvo se stisnu zajedno uže raspoređeni namoti pa ostaje jači dio opruge čija je karakteristika oko 7.5kg/mm (bar je tako bilo na mom cbr-u) što je puno premekano. Ja sa opremom težim oko 80kg i trebaju mi opruge od 9.2kg/mm, što ti dovoljno govori koliko je cbr bio premekan čak i za mene koji sam stvarno komarac kategorija.
Aftermarket progresivne opruge imaju svaki namot drugačije razmaknut, pa se sa promjenom opterećenja stalno mijenja i karakteristika opruge. To ima neke dobre strane, ali i neke loše koje su presudile da sad tražim linearne opruge (vjerojatno ohlins kao nađem). Nakon što su više od godinu dana provele u mom motoru i čak bile i jednom na stazi, imam svakakvih dojmova o progresivnim federima, ali sutra ću o tome jer sad ne mogu gledat na oči. Planirao sam uskoro i vilice raskopat i radit neke modifikacije prije iduće posjete grobniku, pa ću sve poslikat i napisat ponešto, mislim da će bit zanimljivo za pročitat.
 
Banditos said:
a eto po mom iskustvu,ima bit da je razlika stvarno drasticna,motor neusporedivo cupa... i da,po pravilu bi trebalo sinhronizirat karbove,iako se da vozit i bez toga ;),i ako cemo po PS-u bilo bi dobro onda i jet kit neki stavit :wink:

Ma planiram ovog ljeta stavit spulju,filter,poštelat karbove i kraći prijenos...sve odjednom tako da baš osjetim razliku... :wink: :D
Da bilo bi poželjno dyno kit al ne vjerujem zasad....uglavnom jel se mogu poštelovat karbovi tako da motor nigdje ne izgubii puno...npr.u podrumu?