Imaš li manual?Tamo ti piše a ako nemaš ukucaj pretragu po modelu u LouisagiantMC said:ekipa na netu nalazim svakakve informacije koji je originalni omjer zavrsnog prenosa.. 15/43?
*zanimljivo ista stranica za drugi lanac, isto 118, napise da je original 16/43.. ko tu koga jebe
damir_zgb said:kad sam maknuo katalizator double gun nije top onda za to
uzasno preglasno i jako urla jer prakticki kako je mivv samo cijev to je kao da nemam aupuh
danas namontiran arrow i odusevljen sam
cuje se kako se i treba cuti
drugi tjedan na slaganje powercommandera, mape i to je to onda
Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
elBandito12 said:Ja sam ih koristio do sada na 3 motora, cak na jednom sam uhvatio neke od 13 eura, na amazonu, meni bile odlicne,nikakav problem, cijeli sistem ostaje orginalni, samo mjenjas rucicu koja potisce gumicu, ne vidim problem...
Poslano sa mog VKY-L09 koristeći Tapatalk
upravo to.barba said:
Problem se pojavi kad ručica nema ni milimetar slobodnog hoda prije nego dotakne klipič od pumpe.Ako nema slobodnog hoda kočnica se u vožnji sam "pumpa" i počne kočit.Možeš ispustit ulje na "klištima " al se nakon vrlo malo vremena opet ponovi.Potrebno je izbrusit ručku da bi se dobilo potrebno,taj mali zazor.Radio prije par dana na Kawi 600,oldtimeru.
a kak se ugradi taj indikator brzina,jel je neka komplikacija ili je jednostavno?Darkisha said:Samo da se pohvalim sa mini mozgom. Nema više šaltanja u 6. da bih znao koliko šaltati dolje :laugh: :laugh:
Ivanos46 said:upravo to.
ak se nevaram bio je neki clan foruma,nesto pisao o tome,kak je nesto prepravio pa je bilo okej,al se nesjecam detalja.
a kak se ugradi taj indikator brzina,jel je neka komplikacija ili je jednostavno?
Novaca?Darkisha said:Samo ga spojiš na konektor za dijagnostiku i provučeš kabel. Čak na ovom od Healtech-a ima komad spužvastog ljepila pa ga samo zaljepiš. Programiranje je jednostavno i radi bez greške...
elBandito12 said:Novaca?
Poslano sa mog VKY-L09 koristeći Tapatalk
Ludilo Lipo se izvuklo konja iz njega.damir_zgb said:evo konacno sve gotovo s motorom,sada dosao doma.
prvo da kazem da sam odusevljen,nije to nikakva psiha vec se stvarno osjeti da motor bolje prima gas i poteze na svim okretajima
jako fino i ugladeno radi
zvuk je odlican,mocan pogotovo na visim okretajima
izmjereno 83.3 kw
sada sam miran,napravio sam si sto sam htio
sve je savrseno,neka tako i ostane
radeno;
lanac i lancanici regina
Motul ulje
k&n filter ulja
k&n filter zraka
Kociona tekucina ATE
Motul antifriz
nove prednje zadnje kocnice TRW
reparirane prednje vilice
original lezaji prednjeg i zadnjeg kotaca
NKG svjecice
Led dugo i kratko svjetlo
Led pozicije i osvjetljenje tablice
Maknut katalizator
Arrow top
Powercommander
nova mapa...
sad jos gume ovaj tjedan dolaze i to je to
Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk