dr.chala
Active member
Golileo said:Napisao:
Sasa MK Motori
Prije par godina sam imao slican slucaj sa HRC Dudom. To je ujedno i jedan od razloga zasto sam se razisao sa covjekom. (rekoh jedan od)
U motoru mi je pocelo nesto lupkati, kako mi je on bio serviser, odmah sam dosao njemu. Sad pazi ovo, makar motor nisma kupio kod njega, gledao me u oci i rekao da ako cu sevisirati motor kod njega da ce mi on dati garanciju. Kazem ja, ok, stvarno je u redu.
Vratimo se na lupkanje. Dodjem njemu kako mi nesto lupka. On kaze lanac razvoda i spaner. Promjeni mi i jedno i drugo i zaracuna papreno. Koliko se sjecam, lanac sam platio 1600 Kn dok je isti taj u Rijeci i kod Markeza kostao 650 Kn. Zamijeni on meni taj lanac, spaner i naravno ulje. Sve mi to uredno naplati. Preuzmem motor, krenem i lupkanje naravno i dalje sa tim da se uz lupkanje upalila crvena lampica Fi. Vratim mu se odmah i kaze mi kako su sigurno u pitanju i vodilice i kako bi to sve trebalo promjeniti. Garancija 0 bodova i kazem ja da mi je to preveliki trosak i da sam mu vec platio preko 2000 Kn a nije napravljeno nista. Nakon toga obidjem par servisera i kazu mi da su to ili bolcni na klipovima ili da je prolupala radilica posto sam stavljao full kvalitetno mineralno ulje od 40+ kuna u motor (po preporuci Dude). Dodjem Dudi i pitam sto cemo sad. On me doslovce odjebe i kaze mi da se javim tamo gdje sam kupio motor i gdje imam garanciju. Odem u Rijeku, dobim ponovo novi lanac, ponovo novi spaner i nove vodilice. Pod garancijom naravno. nakon toga zvuk se cuo i dalje (ai nema troska). U dogovoru sa Covjekom iz Rijeke uputim se Taubiju da mi on otvori motor da vidimo tocno sto je jer ovo hvatanje misa u mraku nije imalo smisla. Po putu do Zagreba, razleti mi se masina i potrga doslovce sve. Bez motora sam bio 3 mjeseca dok mi preko covjeka iz rijeke na garanciju nije doslo SVE kompletno novo.
Dakle, Dudi sam platio preko 2000 Kn i dosao mu kad je lupkanje bilo stvarno sitno. Da je rastavio motor i da je vidio kako je rijec samo o jednom letecem lezaju, mogao je to zamijeniti i stvar rijesena. Trosak bi meni bio sigurno manji a on je u ostalom to sve mogao odraditi pod garancijom kako je bio prvobitni dogovor. U cijeloj toj prici ona Fi lampica koja se upalila nakon njega, to je bio razlog jer su riknuli senzori na injektorima. Oba, a svaki kosta 100 Eura, jeben je posao napravio. Prvo me sjebo jer nije odah uklonio i uocio kvar, onda mi jos i injektore pokvario.
Sad ovaj tekst izgleda kao prisjecanje na stare dane i povratak ljutnje prema HRC Dudi, ali poanta je da se serviser naplati bez obzira da li je uklonio kvar ili nije. Rijetki su oni koji to rade drugacije.
(gospodo moderatori ne ljutite se kaj sam to sim stavil?)
:misli: