Hrvatski vmax-evi

Mrs.O

New member
Pala mi je ideja da sakupim podatke o V-maxevima u Hrvatskoj, da vidim koliko nas ima. Pa pogledajte što imam do sada.
http://vmax.blog.hr/  8) 8) 8)
 
Kak ide ona pjesma "malo vas je, malo vas je..."  :LOL:
 
super motor,predmet mojih davnih želja,tak bi jednom volio se provozat.
I ne smeta što je Yamaha :mrgreen:
 
Dek..Dadek said:
super motor,predmet mojih davnih želja,tak bi jednom volio se provozat.
I ne smeta što je Yamaha :mrgreen:
Do 150 km/h još kako-tako a preko toga samo uz Božiju pomoč....
 
zvonko situm said:
Do 150 km/h još kako-tako a preko toga samo uz Božiju pomoč....

to apsolutno nije istina ... do 180 je skroz stabilan ... na 180 počinje "malo" vrludati ali ništa nije nerješivo uz male preinake ...
:D
 
Mrs.O said:
to apsolutno nije istina ... do 180 je skroz stabilan ... na 180 počinje "malo" vrludati ali ništa nije nerješivo uz male preinake ...
:D
Viđao sam ih sa raznoraznim ukrutama rame i dodatnim mostovima na prednjoj vilici pa vlasnici kažu da je sad kao nešto bolje ali i dalje mislim da je njegovo pravo poprište vožnja od semafora do semafora...i nazad.  Inače motor izgleda odlično.
 
...da nezaboravim-kad je na maxovom satu 180-to je zaprave cc 155 km/h.....tako da bih ipak moglo biti da sam bio u pravu  :jesus:
 
zvonko situm said:
Do 150 km/h još kako-tako a preko toga samo uz Božiju pomoč....

velika je razlika od maxa do maxa.neki valjaju u zavoju sa 90km/h i nedaju se drzat u rukama preko 140.Dok drugi totalno mirni i daju se normalno vozit.Ja sam imao srecu i sa svojim nisam imao puno problema,bio je miran do 200km/h a jeli kazaljka prodje 201,borba za goli zivot.Doduse sa Metzeler gumama,serijske su :palacdolje: Isao je po GPS-u 223 :wink:

 
Z-Power said:
velika je razlika od maxa do maxa.neki valjaju u zavoju sa 90km/h i nedaju se drzat u rukama preko 140.Dok drugi totalno mirni i daju se normalno vozit.Ja sam imao srecu i sa svojim nisam imao puno problema,bio je miran do 200km/h a jeli kazaljka prodje 201,borba za goli zivot.Doduse sa Metzeler gumama,serijske su :palacdolje: Isao je po GPS-u 223 :wink:

Koliko sam razumijela sada se više ne voziš max?
 
V-Max definitivno spada u karizmatične motore ( skoro kao Busa  :mrgreen: ),pa mu se stoga mogu oprostit neka "nesavršenstva".
Motor je jedna od najboljih baza za prerade. (y)
Po meni treba ODMAH maknut one vilice i probat napravit nešto sa zadnjom felgom tj. nekako uvalit gumu širine 200 mm jer tom motoru savršeno stoje "extremi".
Mislim da ih baš nema puno u Hrvatskoj.
 
GIXER said:
V-Max definitivno spada u karizmatične motore ( skoro kao Busa  :mrgreen: ),pa mu se stoga mogu oprostit neka "nesavršenstva".
Motor je jedna od najboljih baza za prerade. (y)
Po meni treba ODMAH maknut one vilice i probat napravit nešto sa zadnjom felgom tj. nekako uvalit gumu širine 200 mm jer tom motoru savršeno stoje "extremi".
Mislim da ih baš nema puno u Hrvatskoj.
Eto još uvijek sam na samo 6 maxa, što se tiče guma maxi #2 je blizu 200, njegova je 190-50-17 na Degetovoj felgi  :D
 
:( nazalost ne.ja sam od onih "bolesnika" koji nemogu voziti motor kakav izadje iz ducana a za maxa kakvog sam ja zelio trebalo mi je jos 15000 DM plus moj novi max tada,dodjes do pervezne cifre.
3000 opreme sam ubacio u njega u 2,5 godine i 20000 km koliko sam ga vozio 8)
Nikad necu prezaliti sto sam ga prodao a tome je najvise "kriv" pok. Zoran(znas sigurno na koga mislim) sa njime sam se nasao 2000. na skupu maxeva u Francuskoj i kad sam vidio sta ljudi sve voze dotuklo me :(
Kupit cu ga opet,sigurno.

V Max je jedan i jedini,svi su ga pokusali kopirati ali niko nije uspio.
Ili ga volis ili ti je bezveze,trece nema.
Jednostavno,Kult vec 20 godina

btw tehnika(od 92. druga prednja kocnica i vilica deblja 1mm) i dizajn su od 1985.nepromjenjeni tako da vozne osobine nemozete usporedjivati sa danasnjim motorima :wink:


 
V-Max je svakako jedan od rijetkih japanskih istinsko legendarnih motocikala ! Apsolutno klasa za sebe, imao sam priliku ga voziti, osobni dojam na originalnom je vrlo loša ciklistika, nedovoljno snažne kočnice, ali super potentan motor, strašan obrtni moment i uopće samo ubrzanje. S puno preinaka to se može popraviti ( nikako postići ono što imaju današnji motocikli ), ali to košta jako puno i opet ostaje 'borba' da te ruke zabole. Moj pokojni veliki prijatelj Zoran izvlačio je iz svog Maxa više od maxsimima i svaka čast svima koji tako mogu voziti taj motor. Mislim da ih je u Europi malo , a kod nas mislim da nema nekoga koji bi tako vozio Maxa. Ipak V-Max je legenda, statusni simbol za svakag tko ga posjeduje i zato kapa dolje !  (y)

Zoranov Max:


 
oli,
boni (boniplast) iz rijeke ima srebrnog maxa u garaži na trsatu.čovjek je kupio MT01 i maxa nije više registrirao.U originalnom je stanju bez prerada,čak ni topovi za razliku od vukyjevog (dražen).pričao maxiju..
kad smo već ko vuka možeš napisati 'drenova',ne mošćenička...
 
Tamo na stranici kraj 3. po redu piše da je u originalnom stanju a ima vjetrobran i shacal :palacdolje:
Moj prijatelj zvani Psiho imao je podosta prerađenog maxa i uvjek je imao problema s ovjesom i ležanjem, zadnje što je imao u pripravi za izradu je felga od FJR-a. Uglavnom s tim motorom nikad nije dosadno.
Imao sam priliku jednom vidjet kada je skoro prepilao yuga od nekog jugooficira kraj Makarske, jer nije bilo šanse da se zaustavi. Nažalost Psiho je prodao svoju bebu jer je bio sudionik pada na jednom od naših weekend raceova :(
 
Na ovogodišnjoj turi od Zagreba preko Rijeke do Umaga,dio puta od Rijeke do Umaga vozio sam iza Mrs. O. i u nekoliko malo bržih zavoja njezin max je opasno počeo mješat,dok ja sa svojim pegijem nisam imao problema.Tolko o kvaliteti maxova ovjesa.
Inače motor općenito super izgleda i definitivno ima karizmu (y)
 
marcrnko said:
V-Max je svakako jedan od rijetkih japanskih istinsko legendarnih motocikala
:shock:
koji jos model a ne firma ima uopce karizmu jednog maxa ili Z1000 :misli: mislim u svjetu a ne u HR(ovde je R1 zakon,pitaj cure od 16 do 22 god. :mrgreen:)

vecini kad se spomene max imaju isti komentar,dobro izgleda snage ko u prici lose kocnice i los ovjes.
to sve stoji (y)max nije bija cudo tehnike ni 85. a kamoli danas.
nekom ko vozi moderan motor ili nekog Ra i isproba kratko maxa nemoze napraviti utisak o tom motoru jer je na njemu potrebna faza privikavanja.prvo na kardan koji se skroz drugacije ponasa u voznji nego lanac a na maxu se to narocito osjeti zbog njegove snage i okretnog momenta i drugo na zadnju "balon" gumu koja je visa nego sira i najveci je krivac za negativnu ciklistiku.sa 17 cola zadnjom felgom se max skroz drugacije vozi.i max od 92. sa poboljsanim kocnicama ne koci tako lose koliko se prica.
ja san 98. proda gsxr750w i kupija maxa i privikavanje me skoro par puta kostalo glave.kad san se privika dalo se lipo vozit sa njin. 8)
od njega se moze napraviti solidno vozan motor za cjenu jednoga kompletnoga akrapa.primjer:polovni amortizeri i prednja kocnica xjr-a pletena kociona criva naprid i 17 felge od recimo bulldoga fjr-a ili sta ekipa najvise stavlja vanka gsxr-ove felge(zadnja se priradi za kardan).ostalo upucavanje love je samo sminka koja nikome netreba a svi upucavamo isto ko i kod 99% ponosnih vlasnika kompletnog akrapa :wink:
2joke,psiho(jeli to tip sta je strada kad je onaj iz trogira sorija 999?)se spasava da ne udre u auto samo zato jer max ocajno koci a ne zato sta se zaletija "priko mire" :misli: :?: kako ces onda objasnit kako si ti uspija zalipit u RotoR sa svojin hajtek kocnicama  :idea:
treba svako bit svjestan na cemu se voz i tome se prilagodit.

max losije koci od R1,sporiji je i ima manje snage od Buse,tezi je od ZX10 i losije lezi od DUKE 2 ali je zato jaci od Virago 1100 bolje koci od Intruder-a 1400 laksi je od Goldwing-a i bolje lezi od FatBoy-a.
:skuter: :jesus: :wink:


 
zlikavac said:
Na ovogodišnjoj turi od Zagreba preko Rijeke do Umaga,dio puta od Rijeke do Umaga vozio sam iza Mrs. O. i u nekoliko malo bržih zavoja njezin max je opasno počeo mješat,dok ja sa svojim pegijem nisam imao problema.Tolko o kvaliteti maxova ovjesa.
miješanje nestalo nakon šta sam ubacio duže distancere u vilice