marcrnko said:
V-Max je svakako jedan od rijetkih japanskih istinsko legendarnih motocikala
:shock:
koji jos model a ne firma ima uopce karizmu jednog maxa ili Z1000 :misli: mislim u svjetu a ne u HR(ovde je R1 zakon,pitaj cure od 16 do 22 god.
)
vecini kad se spomene max imaju isti komentar,dobro izgleda snage ko u prici lose kocnice i los ovjes.
to sve stoji
max nije bija cudo tehnike ni 85. a kamoli danas.
nekom ko vozi moderan motor ili nekog Ra i isproba kratko maxa nemoze napraviti utisak o tom motoru jer je na njemu potrebna faza privikavanja.prvo na kardan koji se skroz drugacije ponasa u voznji nego lanac a na maxu se to narocito osjeti zbog njegove snage i okretnog momenta i drugo na zadnju "balon" gumu koja je visa nego sira i najveci je krivac za negativnu ciklistiku.sa 17 cola zadnjom felgom se max skroz drugacije vozi.i max od 92. sa poboljsanim kocnicama ne koci tako lose koliko se prica.
ja san 98. proda gsxr750w i kupija maxa i privikavanje me skoro par puta kostalo glave.kad san se privika dalo se lipo vozit sa njin. 8)
od njega se moze napraviti solidno vozan motor za cjenu jednoga kompletnoga akrapa.primjer
olovni amortizeri i prednja kocnica xjr-a pletena kociona criva naprid i 17 felge od recimo bulldoga fjr-a ili sta ekipa najvise stavlja vanka gsxr-ove felge(zadnja se priradi za kardan).ostalo upucavanje love je samo sminka koja nikome netreba a svi upucavamo isto ko i kod 99% ponosnih vlasnika kompletnog akrapa :wink:
2joke,psiho(jeli to tip sta je strada kad je onaj iz trogira sorija 999?)se spasava da ne udre u auto samo zato jer max ocajno koci a ne zato sta se zaletija "priko mire" :misli: :?: kako ces onda objasnit kako si ti uspija zalipit u RotoR sa svojin hajtek kocnicama :idea:
treba svako bit svjestan na cemu se voz i tome se prilagodit.
max losije koci od R1,sporiji je i ima manje snage od Buse,tezi je od ZX10 i losije lezi od DUKE 2 ali je zato jaci od Virago 1100 bolje koci od Intruder-a 1400 laksi je od Goldwing-a i bolje lezi od FatBoy-a.
:skuter: :jesus: :wink: