Husaberg 390

najvažnije je da motor ima 100 ks  :LOL:  gume, ovijes i i ostale gluposti se ne gledaju
 
Tema je 390. Aj pliz o tih 60-70 konja odite raspravljat negdje drugdje, kao i o generalkama na 300km.
Jedini relevantni postovi su Sipov, Skalin i od Seljačine.

Meni, kao manje iskusnom od gore spomenutog trojca 390 paše ko budali šamar iako mi se čini da mi je Šerko 300i bolje sjeo.
Važno je i da sam dosta viši, nešto lakši i prilično zgodniji od navedenih pa možda neke stvari koje njih smetaju ja ne primjećujem.....

Vezano uz ovjes, da li netko zna; ovjes na 390 i na 300 2t....serijski, je li jednako podešen. Pitam jer je austrijanac s kojim sam se vozio prošle godine u 4. mj bio oduševljen serijskim ovjesom na 300 2t, a tip vozi i trial i mnogo je dobar šofer.....

Kako bih riješio tu nedoumicu uskoro ću opet doći u MM oteti motore Darcu i Nevenu pa ćemo znat jednom zauvijek..... (y)
 
Sip said:
Ja to nista ne kuzim :( samo znam sto mi pase :mrgreen:
e pa to je super ... kad znas sto ti pase onda bi si trebao i tako posloziti motor ... ne samo ovjes vec i sve ostalo , od polozaja gorvenala , visine gorvenala , polozaje poluga kocnica , polozaja kvacila ...
kad si sve to podesis kako ti pase onda sljedi podesavanje ovjesa koje dosta siroko polje ... trebao bi ga podesavati o terenu - suho /mokro ... zahtejvan teren sa preprekama ... brzina kojom se vozis - jer ovjes ne radi isto kod brzih i sporih voznji ...
da se tu svasta podesavati ...

no ja sam uvijek govorio ... meni je najvaznije da je ispravan i da pali , da se ne kvari ... za ostalo lako  (y)
 
i da
u subotu sam malo ponovno probao novog 450 (sa tuniranim ovjesom) ...
i mogu reci da nema savrsenog ovjesa ...
a ni motora  :LOL:
novi je po svemu dosta njezniji od starog ... osim prednje kocnice  (y) ...
mekanije kvacilo , mekaniji na gasu ali odaziv na gas precizan i munjevit ... sic neudoban i tvrdi od starog na kojem si ko u fotelji  :mrgreen:
cini mi se da su fuzici malo povuceni prema zadnjem kraju pa se malo ljepsi polozaj voznje zauzima ... (y)
grip na zadnjoj gumi dosta losiji nego na starom ali to je vjerojatno zato sto je stavljena jaca zadnja opruga koja je za mene prejaka pa se motor ne sabija na zadnjem kraju kod odvtanja gasa ...

i sad zamislite koliki je zadatak kod ljudi kaj testiraju te motore ... treba sve to uzeti u obzir ... sve te opcije isprobati ... uf , posla par dana  :?
 
markookram said:
i da
u subotu sam malo ponovno probao novog 450 (sa tuniranim ovjesom) ...
i mogu reci da nema savrsenog ovjesa ...
a ni motora  :LOL:
novi je po svemu dosta njezniji od starog ... osim prednje kocnice  (y) ...
mekanije kvacilo , mekaniji na gasu ali odaziv na gas precizan i munjevit ... sic neudoban i tvrdi od starog na kojem si ko u fotelji  :mrgreen:
cini mi se da su fuzici malo povuceni prema zadnjem kraju pa se malo ljepsi polozaj voznje zauzima ... (y)

O čemu ti to pišeš....... :misli: :misli:

Viragu 500?

:mrgreen:
 
makazica said:
Tema je 390. Aj pliz o tih 60-70 konja odite raspravljat negdje drugdje, kao i o generalkama na 300km.
Jedini relevantni postovi su Sipov, Skalin i od Seljačine.

Meni, kao manje iskusnom od gore spomenutog trojca 390 paše ko budali šamar iako mi se čini da mi je Šerko 300i bolje sjeo.
Važno je i da sam dosta viši, nešto lakši i prilično zgodniji od navedenih pa možda neke stvari koje njih smetaju ja ne primjećujem.....

Vezano uz ovjes, da li netko zna; ovjes na 390 i na 300 2t....serijski, je li jednako podešen. Pitam jer je austrijanac s kojim sam se vozio prošle godine u 4. mj bio oduševljen serijskim ovjesom na 300 2t, a tip vozi i trial i mnogo je dobar šofer.....

Kako bih riješio tu nedoumicu uskoro ću opet doći u MM oteti motore Darcu i Nevenu pa ćemo znat jednom zauvijek..... (y)

4T imaju malo mekši serijski ovjes od 2T pogotovo u prvom dijelu hoda, puno bolje ''upijaju neravnine''... ali zato na 2T imaš bolji feeling sa podlogom, tj. osjetiš svaki kamenčić i neravninu ispod sebe  :D