u Splitu ti motori imaju i po 80 ks ... 8)dovla said:Ma kojih crnih 70... Tvornicki nema ni 60.
skala said:najvažnije je da motor ima 100 ks gume, ovijes i i ostale gluposti se ne gledaju
dovla said:To su price za uspavljivanje novorođenčadi..
e pa to je super ... kad znas sto ti pase onda bi si trebao i tako posloziti motor ... ne samo ovjes vec i sve ostalo , od polozaja gorvenala , visine gorvenala , polozaje poluga kocnica , polozaja kvacila ...Sip said:Ja to nista ne kuzim samo znam sto mi pase
markookram said:i da
u subotu sam malo ponovno probao novog 450 (sa tuniranim ovjesom) ...
i mogu reci da nema savrsenog ovjesa ...
a ni motora
novi je po svemu dosta njezniji od starog ... osim prednje kocnice ...
mekanije kvacilo , mekaniji na gasu ali odaziv na gas precizan i munjevit ... sic neudoban i tvrdi od starog na kojem si ko u fotelji
cini mi se da su fuzici malo povuceni prema zadnjem kraju pa se malo ljepsi polozaj voznje zauzima ...
ne zezaj , viš da sam otvorio dusu :ujaja:makazica said:O čemu ti to pišeš....... :misli: :misli:
Viragu 500?
makazica said:Tema je 390. Aj pliz o tih 60-70 konja odite raspravljat negdje drugdje, kao i o generalkama na 300km.
Jedini relevantni postovi su Sipov, Skalin i od Seljačine.
Meni, kao manje iskusnom od gore spomenutog trojca 390 paše ko budali šamar iako mi se čini da mi je Šerko 300i bolje sjeo.
Važno je i da sam dosta viši, nešto lakši i prilično zgodniji od navedenih pa možda neke stvari koje njih smetaju ja ne primjećujem.....
Vezano uz ovjes, da li netko zna; ovjes na 390 i na 300 2t....serijski, je li jednako podešen. Pitam jer je austrijanac s kojim sam se vozio prošle godine u 4. mj bio oduševljen serijskim ovjesom na 300 2t, a tip vozi i trial i mnogo je dobar šofer.....
Kako bih riješio tu nedoumicu uskoro ću opet doći u MM oteti motore Darcu i Nevenu pa ćemo znat jednom zauvijek.....