Husaberg 390

Sip

New member
Kad se covjek vozi, druzi, malo pomalo se tu nadje svakojakih motora.

Kako sam vec prije probao skoro svu gamu tih Husaberga ( 501, 450, 550 raznih godista do 2008 ) izgradio sam neko misljenje. U kratkim crtama bi reko; grubi strojevi koji imaju tendenciju padanja na nos, tj. ko da su tezi na prednjm kraju i to osjetno u odnosu na KTM.

No vratimo se malo zvjezdi testa 8) Husabergu 390

Vrlo dopadljivog i modernog dizajna ne moze covjeka bas ostaviti ravnodusnim, ali ono sto je tek zabavno slijedi pritiskanjem dugmeta 8)

index.php


Motor pali izrazito lako i testni primjerak je bio opremljen kompletnim akrapovicem koji upotpunjava zbilja zanimljiv izgleda.

SAM_0284_Kopiraj.jpg


Zahvaljujuci Darcu, mogao sam promatrati i koliko vremena treba da se stavi i skine db-killer 8) ta kako motor brunda. Ako me pitate za zvuk, meni je to sasvim zadovoljavajuce i rekao bi lijepo bez db-killera i osobno ga uopce ne bi stavljo 8)

SAM_0285_Kopiraj.jpg


Voznjica, jupiiii, to svi volimo :mrgreen:
Totalni sok, jer vozio sam i husaberg 450 i na prvu kazem da je neki bublast u podrucju nogu, rezervoara. Ovo bublast shvatite u usporedbi sa KTM-om koji je uzak, uzak i ajde da kazem polazna tocka jer sam na njega navikao. No kod ovog motora koji je ISTIIII :shock: vanjstinom, to NE osjetim :shock:

Pa di mi je objektivnost, di mi je filing, totalno sam razocaran, jer sam smatrao kad nesto kazem da iza toga stojim i sad odjednom dva ista motora nisu vise ista :shock:
Opravdanje za svoj osjecaj, nalazim u drugacijoj podesenosti motora :shock: :shock: :shock: :shock: Ne mozete vjerovati koliko malo podesavanje, kao sto je odmicanje volana, podizanje i slicno mijenja dojam o motoru 8)

To mi je posebno bilo naglaseno jer paralelno probam i Sherca510 ( takodjer ludi polozaj ) No ja imam jednu uzrecicu kad je nesto dobro, a to je; ko da je moj :mrgreen: Znate onaj filing kad se ne morate navikavati, nego je to na prvu to.
Takav je ovaj motorin 8)

Vec ranije spomenuto lako paljenje i motor tiho radi, prva i krecem. Kako smo navikli odamh u drugu i gas. Ono sto je tu sad zanimljivo je da kod svih ovih novih motora koji imaju injektore nekako njezno, slabasno krecu u donjem rezimu vrtnje :misli: vec sam to opisivao, ali to se treba malo razvrtiti da se dobije onaj potisak. Nista drugacije nije ni tu. Njezan pri malim okretajima, motor veselo odgovoara na povecanje broja okretaja i naprosto trazi saltanje.
Karakteristican zvuk, identican 450-ici cuje se iz zracnog filtera kad motor pocme disati punim plucima :mrgreen: Da se razumijemo. To sto njezno krene, nekad ili u enduru puno puta nije ni malo nedostatak, nego bas naprotiv, prednost koja ne dozvoljava da padnete :wink:

Odmah ja to probam voziti i po zadnjem, te je bas kako sam opisao, morate ga malo prevariti u donjem rezimu. Treca brzina hop i tocno znate koliko gasa dodati da vas ne prevali, vjerujem da se i pocetnici voze po zadnjem bez problema, toiko je fina granica hvatanja gasa (y)

Samo sam malo probao voznju po ravnom i odmah u brdo. Druga, gas, motor ODUSEVLJAVA lakocom. Zavoj na brdu, motor ekstra lako odradi skretanje, ovjes prati i najmanje pokrete vozaca. LUDO dobro (y) Kocnice, ne moram ni opisivati, reko bi vrlo dobre i zadovoljavaju sumsku voznju u potpunosti (y)

No ono sto hocu jos reci, cini mi se da je motor jaci od KTM350 :shock: i vrlo lako se vozi 8)

Darac na usranom brdu

Znajte da filmic nikad ne prikaze brdo bas vjerno i da je u stvarnosti, vrlo, vrlo zanimljivo 8) a Darac se popne ko od sale.

Na kraju mogu reci, da je to jedan izuzetno dobar motor i mirne duse bi ga mogao preporuciti svojim prijateljima koji tek krecu u enduro vode, jer takvu lakocu i upravljivost te fluidnost tesko da ce naci drugdje, a bogumi i ozbiljnijim vozacima, jer smatam da zbog svoje lakoce skretanja predstavlja ludo brzu igracku (y)
 

 
fino motoric izgleda, vidio sam ga uživo samo u statickom položaju kod špice, makar bi radije vidio kak to izgleda u praksi  :mrgreen:


imas jos filmica?

(y) za review
 
Imao sam prilike probat ga na 20-ak min na malo makadama i sume. Odusevio me snagom i upravljivoscu. Nisam ocekivao da ga toliko jednostavno kontrolirat. Definitivno odlican motor!  (y) (y)
Probao sam proslo ljeto husu ali 570 super moto, odusevio me istim stvarima (70ks i 115kg).
 
meni je taj motor prevelik, pretežak, preširok, neprecizan u zavojima, previsoko težište, kad ti padne na pod nemožeš ga podići.....to je turistički motor za debele Švabe......



PS

na motoru je ovijes by Viki i nema nikakve veze s originalom, tvornički ovijes je jako tvrd i sitne neravnine prenosi na volan
 
skala said:
meni je taj motor prevelik, pretežak, preširok, neprecizan u zavojima, previsoko težište, kad ti padne na pod nemožeš ga podići.....to je turistički motor za debele Švabe......



PS

na motoru je ovijes by Viki i nema nikakve veze s originalom, tvornički ovijes je jako tvrd i sitne neravnine prenosi na volan

Odgovorno tvdim, TAJ motor je jako dobar, a pao nisam pa ne znam koliko je tezak :wink:
 
to je zato jer izgledaš ko debeli Švabo  :LOL:
 
skala said:
to je zato jer izgledaš ko debeli Švabo  :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Onda je to to :mrgreen: Motor je odlican za debele svabe 8)
 
Sip said:
, a pao nisam pa ne znam koliko je tezak :wink:

JA sam pao s njim , i nije opće težak .... skoro da sam ga digo a da Darac nije ni skužio  :mrgreen: :mrgreen:
 
dovla said:
Ma kojih crnih 70... Tvornicki nema ni 60.

kaj nije tvornički dosta prigušen spuhom il kak vec?

inace ljudi vole brkat rwhp i konje na radilici, tak da...  (y)
 
dovla bas ti si bio ja mislim stavio taj podatak... to su konji na radilici ja mislim...

a koliko bude jaci kad ga se ''otvori''
 
MichaelKTM said:
dovla bas ti si bio ja mislim stavio taj podatak... to su konji na radilici ja mislim...

a koliko bude jaci kad ga se ''otvori''

Ne sjecam se bas da sam to napisao.. To su sve price rekla kazala. Ima na netu podataka sa stola, serijski nije ni blizu 70.
Ja na svom imam akrap slip on, airbox mod i jd jetting efi. Ide solidno, mjerio nisam na stolu. Najbolja investicija je jetting a oko tog sam bio najskepticniji. Stvarno osjetna razlika.
Troskovi odrzavanja su ne znam, ulje i filteri...  :D
 
dovla said:
Troskovi odrzavanja su ne znam, ulje i filteri...  :D

Nakon 2mj sta je imao motor kod sebe je morao radit skoro generlku, potrosio je 1200-1500 € i onda odlucio prodati motor. U servisu su mu rekli da je to normalno kod tih motora... :palacdolje: :palacdolje:
Mozda su ga zahebali, ne znam. A sad dali je to iznimka ili ne vjerujem da cete mi vi reci  :LOL: :mrgreen:
 
Franco_Ri said:
Nakon 2mj sta je imao motor kod sebe je morao radit skoro generlku, potrosio je 1200-1500 € i onda odlucio prodati motor. U servisu su mu rekli da je to normalno kod tih motora... :palacdolje: :palacdolje:
Mozda su ga zahebali, ne znam. A sad dali je to iznimka ili ne vjerujem da cete mi vi reci  :LOL: :mrgreen:

kaj je radio generalku?  :misli:  :mrgreen:
 
Franco_Ri said:
Odgovor na pitanje je dvije rijeci prije bolda  :jesus: :mrgreen:

majko mila, jesam corav  :pandur:

al svejedno u 2mj generalka je apsurdno. Sad il lik misli da ima R-a pa ga vozi visoko skroz il su ga oženili u servisu  :mrgreen:
 
Prob1em said:
majko mila, jesam corav  :pandur:

al svejedno u 2mj generalka je apsurdno. Sad il lik misli da ima R-a pa ga vozi visoko skroz il su ga oženili u servisu  :mrgreen:

Vjerovatno mjesavina jednog i drugog (za prvo sam siguran)... :LOL: