vrolek
Member
Pozdrav svima!
Evo novi sam vozač i kupio sam svoj prvi motor. Studiram pa mi je budzet bio dosta ogranicen, stoga sam kupio Hyosung gt250 (EFI verziju) 2009. godiste. Motor je sasvim uredan, ima malo km i po svemu sudeci mazen i pazen.
Jedini problem je sto se u voznji povremeno pali FI lampica i na ekranu di pise brzina takoder izbacuje poruku FI. Nakon par min prestane i onda se opet vrati nakon nekog vremena.
Decko, koji je maloljetan i motor je posjedovao svega 3 mjeseca i na njemu napravio tristotinjak km (tj. njegov otac je vise vozio) kaze da je to tvornicka mana ovih motora koja je prisutna jos od prvog vlasnika, prakticki od kad je motor kupljen iz salona navodno. Spominjao je nekakav senzor ABS-a, nije mi znao detaljno objasnit jer otac nije bio doma.
Ja sam vozio motor bez pauze od Ivaneca do Zagreba, znaci cca 90km u komadu i dva puta mi se ugasio pri cekanju zelenog na semaforu kada sam stigao u Zg. Upalio je iz prve nakon oba gasenja. Pretpostavljam da je to od "šoka", obzirom da je u zadnjih pola godine napravio najvise 20km u komadu.
Ima li itko slicnih iskustva i savjeta?
Posto sam nov vozac, svaki savjet oko odrzavanka, servisiranja i sl. je vise nego dobrodosao.
Lp!
Evo novi sam vozač i kupio sam svoj prvi motor. Studiram pa mi je budzet bio dosta ogranicen, stoga sam kupio Hyosung gt250 (EFI verziju) 2009. godiste. Motor je sasvim uredan, ima malo km i po svemu sudeci mazen i pazen.
Jedini problem je sto se u voznji povremeno pali FI lampica i na ekranu di pise brzina takoder izbacuje poruku FI. Nakon par min prestane i onda se opet vrati nakon nekog vremena.
Decko, koji je maloljetan i motor je posjedovao svega 3 mjeseca i na njemu napravio tristotinjak km (tj. njegov otac je vise vozio) kaze da je to tvornicka mana ovih motora koja je prisutna jos od prvog vlasnika, prakticki od kad je motor kupljen iz salona navodno. Spominjao je nekakav senzor ABS-a, nije mi znao detaljno objasnit jer otac nije bio doma.
Ja sam vozio motor bez pauze od Ivaneca do Zagreba, znaci cca 90km u komadu i dva puta mi se ugasio pri cekanju zelenog na semaforu kada sam stigao u Zg. Upalio je iz prve nakon oba gasenja. Pretpostavljam da je to od "šoka", obzirom da je u zadnjih pola godine napravio najvise 20km u komadu.
Ima li itko slicnih iskustva i savjeta?
Posto sam nov vozac, svaki savjet oko odrzavanka, servisiranja i sl. je vise nego dobrodosao.
Lp!