Hyosung gt250 EFI - FI lampica se pali i gasi u voznji

vrolek

Member
Pozdrav svima!

Evo novi sam vozač i kupio sam svoj prvi motor. Studiram pa mi je budzet bio dosta ogranicen, stoga sam kupio Hyosung gt250 (EFI verziju) 2009. godiste. Motor je sasvim uredan, ima malo km i po svemu sudeci mazen i pazen.

Jedini problem je sto se u voznji povremeno pali FI lampica i na ekranu di pise brzina takoder izbacuje poruku FI. Nakon par min prestane i onda se opet vrati nakon nekog vremena.
Decko, koji je maloljetan i motor je posjedovao svega 3 mjeseca i na njemu napravio tristotinjak km (tj. njegov otac je vise vozio) kaze da je to tvornicka mana ovih motora koja je prisutna jos od prvog vlasnika, prakticki od kad je motor kupljen iz salona navodno. Spominjao je nekakav senzor ABS-a, nije mi znao detaljno objasnit jer otac nije bio doma.

Ja sam vozio motor bez pauze od Ivaneca do Zagreba, znaci cca 90km u komadu i dva puta mi se ugasio pri cekanju zelenog na semaforu kada sam stigao u Zg. Upalio je iz prve nakon oba gasenja. Pretpostavljam da je to od "šoka", obzirom da je u zadnjih pola godine napravio najvise 20km u komadu.

Ima li itko slicnih iskustva i savjeta?

Posto sam nov vozac, svaki savjet oko odrzavanka, servisiranja i sl. je vise nego dobrodosao. :)

Lp!
 
Na autu se tako manifestira kad je prljava klapna gasa, treba se očistiti, e sad pošto je to EFI motor, mora imati iza filtera neku klapnu ?!
 
Na autu se tako manifestira kad je prljava klapna gasa, treba se očistiti, e sad pošto je to EFI motor, mora imati iza filtera neku klapnu ?!
Iskreno ne znam, ne zelim nista prevec sam prckat jer nemam dovoljno iskustva za to.
Planiram ga otpeljat mehanicaru da ga spoji na racunalo pa ocita sta ga muci, samo se nadam da nece to puno naplatit?
 
ne vjeruj zagorcima 😂, šalim se, općenito prodavaćima. Pretežno izvali biser samo da proda.
e sad on pali Fi lampicu, kad je pali i koliko puta blinka? i kad prije paljenja daš kontakt ona mora blinkat npr. 3 puta i onda prestat...
Te sve neke odgovore ćeš dobit kad skineš neki service manual s net-a. Vjerojatno taj motor ima i funkciju samočitanja grešaka preko te Fi lampice.
Nemaš love za majstore, student - ok, možda i bolje jer ti naši majstori obično ni nemaju znanja kako to sve funkcionira, najveći im je domet izmjena tekućina i kočionih pločica.
Za početak pročitat taj service manual, pun ih je net.. jedino ako to je problem. Onda teraj majstoru na šišanje ovce...😅
Motor je star, može bit nešto banalno negdje loš spoj u konektorima. A moglo bi bit baš i to.
Kreneš od akumulatora dali je dobro spojen. Onda ga odspojiš i ideš provjeravat svaki konektor, jedan po jedan.
Obično u service manualu piše gdje je što, i neka osnovna mjerenja možeš uradit po manualu običnim ohm metrom.
U konektorima se nakupi oksidacije, obično je to sve zeleno iznutra i izgubi se spoj.
Čime očistit: wd40 ne, neki kontakt spray ili još bolje izopropilni alkohol, to najbolje otapa i još kasnije finomehanički nećim.
To sve radi kad je acu odspojen da ne napraviš negdje kratki spoj.
Sretno, u počecima
 
ne vjeruj zagorcima 😂, šalim se, općenito prodavaćima. Pretežno izvali biser samo da proda.
e sad on pali Fi lampicu, kad je pali i koliko puta blinka? i kad prije paljenja daš kontakt ona mora blinkat npr. 3 puta i onda prestat...
Te sve neke odgovore ćeš dobit kad skineš neki service manual s net-a. Vjerojatno taj motor ima i funkciju samočitanja grešaka preko te Fi lampice.
Nemaš love za majstore, student - ok, možda i bolje jer ti naši majstori obično ni nemaju znanja kako to sve funkcionira, najveći im je domet izmjena tekućina i kočionih pločica.
Za početak pročitat taj service manual, pun ih je net.. jedino ako to je problem. Onda teraj majstoru na šišanje ovce...😅
Motor je star, može bit nešto banalno negdje loš spoj u konektorima. A moglo bi bit baš i to.
Kreneš od akumulatora dali je dobro spojen. Onda ga odspojiš i ideš provjeravat svaki konektor, jedan po jedan.
Obično u service manualu piše gdje je što, i neka osnovna mjerenja možeš uradit po manualu običnim ohm metrom.
U konektorima se nakupi oksidacije, obično je to sve zeleno iznutra i izgubi se spoj.
Čime očistit: wd40 ne, neki kontakt spray ili još bolje izopropilni alkohol, to najbolje otapa i još kasnije finomehanički nećim.
To sve radi kad je acu odspojen da ne napraviš negdje kratki spoj.
Sretno, u počecima
Da, tako je, blinka cim dam kontakt par sekundi i onda se gasi, to je normalno. Nakon toga je ugasena sve dok ne krenem vozit i onda se nasumicno pali, bez blinkanja i stoji upaljena tipa min dve, ponekad i krace, ponekae duze. Ugasi se i onda opet upali nakon par min, nekad i brze. Koliko sam skuzio zapravo uopce nema pravila zasto, kada i koliko dugo svjetli lampica...


Svakako bi ja probao nesta sam, ali ne znam usudim li se da jos dodatno ne zeznem nesto...Proucit cu manual pa mozda i napravim nesta na svoju ruku.

A sto se tice motoservisera, nekako mi nema logike da mi masno naplati ocitavanje greski kada ga spoji na racunalo. To bi trebalo biti par min posla, zar ne? :/

U svakom slucaju puno hvala na savjetima!
 
Da, tako je, blinka cim dam kontakt par sekundi i onda se gasi, to je normalno. Nakon toga je ugasena sve dok ne krenem vozit i onda se nasumicno pali, bez blinkanja i stoji upaljena tipa min dve, ponekad i krace, ponekae duze. Ugasi se i onda opet upali nakon par min, nekad i brze. Koliko sam skuzio zapravo uopce nema pravila zasto, kada i koliko dugo svjetli lampica...


Svakako bi ja probao nesta sam, ali ne znam usudim li se da jos dodatno ne zeznem nesto...Proucit cu manual pa mozda i napravim nesta na svoju ruku.

A sto se tice motoservisera, nekako mi nema logike da mi masno naplati ocitavanje greski kada ga spoji na racunalo. To bi trebalo biti par min posla, zar ne? :/

U svakom slucaju puno hvala na savjetima!
ma koje spajanje na računalo, misliš da to oni imaju i da je potrebno. To su sve budalaštine pretežno za uzimanje love na tim starijim motorima.
To je vjerojatno ubrizgavanje primitivno. Bar na tom tvojem motoru. Bitno je da shvatiš kako sve to funkcionira, nemaš love pa uči, ima sve na googleu. 😂 A i isplatit će ti se vjeruj mi.
Nisam te struke, reko bi ni približno. Ali cijeli život se borim s tim majstorima i njihovim neznanjima i filozofijama. Različite su tvoje logike i majstorove logike-

Ponekad sam sebi popravim bolje nego ti majstori i otkrijem kvar ili za njima popravljam i aute i motore.

Čak i neki tu ovdje preporučeni majstori, zg-zapad neću imenovat; samo ću reć da sam radio i za njim i nisam doživio u komunikaciji prepotentnijeg, taj da je zadnji na svijetu, da moram njemu vozit prije bi motor prodo u dijelove. To naučio kroz godine.
Rad na motoru ponekad zahtijeva ponešto specijalnog alata i skučeno je, povremeno isto odfuram nekom za nešto....
Za preporučit nekoga, veliko NE, opeko sam se previše puta, a i svako ko radi, griješi. Logično, ili nešto uslijed starosti kad skidaš/stavljaš pukne. To je normalno, ne radit dramu od toga.
Za tvoje problem i ištekavanje i uštekavanje natrag konektore neznam ak ti je to problem, onda nema svrhe što si uopće pitao.
Ako samo znatiželja, nema koristi objašnjavat, i dalje ćeš samo moć nagađat što je.
On će isto tako krenut od toga i dalje na njegovom poštenju, znanju i sposobnosti i na koju se nogu digao taj dan.
 
  • Like
Reactions: Retired and Octane
ma koje spajanje na računalo, misliš da to oni imaju i da je potrebno. To su sve budalaštine pretežno za uzimanje love na tim starijim motorima.
To je vjerojatno ubrizgavanje primitivno. Bar na tom tvojem motoru. Bitno je da shvatiš kako sve to funkcionira, nemaš love pa uči, ima sve na googleu. 😂 A i isplatit će ti se vjeruj mi.
Nisam te struke, reko bi ni približno. Ali cijeli život se borim s tim majstorima i njihovim neznanjima i filozofijama. Različite su tvoje logike i majstorove logike-

Ponekad sam sebi popravim bolje nego ti majstori i otkrijem kvar ili za njima popravljam i aute i motore.

Čak i neki tu ovdje preporučeni majstori, zg-zapad neću imenovat; samo ću reć da sam radio i za njim i nisam doživio u komunikaciji prepotentnijeg, taj da je zadnji na svijetu, da moram njemu vozit prije bi motor prodo u dijelove. To naučio kroz godine.
Rad na motoru ponekad zahtijeva ponešto specijalnog alata i skučeno je, povremeno isto odfuram nekom za nešto....
Za preporučit nekoga, veliko NE, opeko sam se previše puta, a i svako ko radi, griješi. Logično, ili nešto uslijed starosti kad skidaš/stavljaš pukne. To je normalno, ne radit dramu od toga.
Za tvoje problem i ištekavanje i uštekavanje natrag konektore neznam ak ti je to problem, onda nema svrhe što si uopće pitao.
Ako samo znatiželja, nema koristi objašnjavat, i dalje ćeš samo moć nagađat što je.
On će isto tako krenut od toga i dalje na njegovom poštenju, znanju i sposobnosti i na koju se nogu digao taj dan.
Da, vjerujem da je biti sam svoj majstor svakako bolje i isplativije...Probat cu onda ustekat istekat konektore za pocetak, mozda stvarno pomogne.

Bas sam motoservis radnju na zapadu i gledao, vjerojatno upravo tu o kojoj pricate...🙃

Doduse trebao bih filter ulja i ulje stavit nove, razmisljao sam prvu zamjenu dati proficu da odradi, ali i o tom cu razmislit uzevsi u obzir ovo sto ste napisali.

Hvala jos jednom🤙
 
Pogledaj si na Youtube-u kako očitati kod greške na Hyosungu, onda skini service manual i pronađi broj te greške u manual-u da vidiš koja je to greška. Nije ništa prekomplicirano, a naučit ćeš nešto o svom motoru.
 
Pogledaj si na Youtube-u kako očitati kod greške na Hyosungu, onda skini service manual i pronađi broj te greške u manual-u da vidiš koja je to greška. Nije ništa prekomplicirano, a naučit ćeš nešto o svom motoru.
Bas pred par minuta sam pronasao video o tome. Pokusat cu svakako.

Hvala 👍
 
Malo sam sada zivkao servisere, ali nitko ne radi Hyosung motore.

Ima li itko preporuku di bi mogao odvest motor na neki obicni servis tipa promjena ulja i sl. ?
 
Malo sam sada zivkao servisere, ali nitko ne radi Hyosung motore.

Ima li itko preporuku di bi mogao odvest motor na neki obicni servis tipa promjena ulja i sl. ?
Ovo je ista prica kad neki serviseri ne vole francuske aute pa kazu da ne poprvljaju aute sa znakovima macke, bora i pichke !
 
  • Haha
Reactions: prpa
Vidio sam temu i pročitao ali nisam stigao ranije odgovorit, teški muvinzi su bili zadnjih 10ak dana a i teta zubarka je imala posla pa...

Nemam nešto iskustva sa 250-kama, ali poprilično sam siguran da FI ne bi smjela svjetlit, jer kod Hyosunga FI označava "Fault Indicator" a ne Fuel Injection kako mnogi misle.. to ti je smuljo 100 posto, da li je znao, ne znam, ali nemoj mislit da su svi na ovom svijetu pošteni... ja sam ti jedna od rijetkih budala koja pokaže kaj na motoru koji prodaje ne valja i otvoreno prizna mane konkretnog modela... zato ni nisam uspio sa švercom iz Nemačke...
Ako zbilja motor nije imao problema do sada, a u principu, puno je stajao, onda je najvjerojatnije struja u igri (redovno im regleri zviznu nakon 15 tisuća km, a pogotovo ako se godinu-dvije malo vozi) konkretnije regler... Poslat ću ti manual za tvoj model (ako je model proizveden 2008/2009) u inbox, pa možda probat naći koju grešku točno javlja.
A ono što sigurno možeš sam napravit, je skinut regler (drži se na 2 jacka) i propusno ga ispitat. Nakon toga možeš vratit nazad i pogledat koliki je pad napona na klemama aku. pri paljenju, koliko vrati na ler gasu i koliko fila na cca 4500 okretaja, ako dobro puni, onda treba naći grešku, jer staromodnim lovom na duhove qrca nebuš uspio, upravo iz razloga jer ih majstori ne uzimaju.

Razlog zašto ih majstori ne uzimaju... već se spominjalo u par tema, ali neda mi se tamo s nekima vodit polemike za koje nema potrebe jer obično ti isti mudraci taj motor nikad nisu vidli, ali čuli su od frenda koji je čuo.... je to što u biti ne postoji 1 mjesto na kojemu mehaničari veleprodajno mogu kupovati dijelove, prema tome nije financijski rentabilan za njih, a često nisu ni radili dosta stvari na njima, neki zahvati su glupi a prvih par puta traju 100 godina... još kad bi mu tvoj motor stajo mjesec dana dok naruče dijelove a zaradit će 45 eura, ti ćeš ga telefonom jebat 25 puta dnevno... mislim da je stvar jasna ko dan...

Nažalost, danas, Hyosung na duge pruge traži da dio ne-specijalističkog održavanja i troubleshootinga možeš, a i znaš obaviti sam...

Dijelovi se naručuju direktno sa https://www.hyosungparts.eu/, nije jeftino, al jbg, šparali smo u početku ;)

@StickyFingers je nas forumski Hyosung strucnjak. Ako ti on ne pomogne, trazi negdje 2 metra štrika.
E, kad sam ovo pročito, tako me zabolilo da znam da će me koštat :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

JK, eventualno stručnjak za razjebat feštu ;)
 
  • Haha
Reactions: WraGG
E, evo, već mi se potkrala greška... FI mora svijetlit 3 sekunde kad mu se da kontakt, ima proceduru ispitivanja ubrizgavanja... 650-ka to nema recimo... stranica 20-ta u manualu...
 
Vidio sam temu i pročitao ali nisam stigao ranije odgovorit, teški muvinzi su bili zadnjih 10ak dana a i teta zubarka je imala posla pa...

Nemam nešto iskustva sa 250-kama, ali poprilično sam siguran da FI ne bi smjela svjetlit, jer kod Hyosunga FI označava "Fault Indicator" a ne Fuel Injection kako mnogi misle.. to ti je smuljo 100 posto, da li je znao, ne znam, ali nemoj mislit da su svi na ovom svijetu pošteni... ja sam ti jedna od rijetkih budala koja pokaže kaj na motoru koji prodaje ne valja i otvoreno prizna mane konkretnog modela... zato ni nisam uspio sa švercom iz Nemačke...
Ako zbilja motor nije imao problema do sada, a u principu, puno je stajao, onda je najvjerojatnije struja u igri (redovno im regleri zviznu nakon 15 tisuća km, a pogotovo ako se godinu-dvije malo vozi) konkretnije regler... Poslat ću ti manual za tvoj model (ako je model proizveden 2008/2009) u inbox, pa možda probat naći koju grešku točno javlja.
A ono što sigurno možeš sam napravit, je skinut regler (drži se na 2 jacka) i propusno ga ispitat. Nakon toga možeš vratit nazad i pogledat koliki je pad napona na klemama aku. pri paljenju, koliko vrati na ler gasu i koliko fila na cca 4500 okretaja, ako dobro puni, onda treba naći grešku, jer staromodnim lovom na duhove qrca nebuš uspio, upravo iz razloga jer ih majstori ne uzimaju.

Razlog zašto ih majstori ne uzimaju... već se spominjalo u par tema, ali neda mi se tamo s nekima vodit polemike za koje nema potrebe jer obično ti isti mudraci taj motor nikad nisu vidli, ali čuli su od frenda koji je čuo.... je to što u biti ne postoji 1 mjesto na kojemu mehaničari veleprodajno mogu kupovati dijelove, prema tome nije financijski rentabilan za njih, a često nisu ni radili dosta stvari na njima, neki zahvati su glupi a prvih par puta traju 100 godina... još kad bi mu tvoj motor stajo mjesec dana dok naruče dijelove a zaradit će 45 eura, ti ćeš ga telefonom jebat 25 puta dnevno... mislim da je stvar jasna ko dan...

Nažalost, danas, Hyosung na duge pruge traži da dio ne-specijalističkog održavanja i troubleshootinga možeš, a i znaš obaviti sam...

Dijelovi se naručuju direktno sa https://www.hyosungparts.eu/, nije jeftino, al jbg, šparali smo u početku ;)


E, kad sam ovo pročito, tako me zabolilo da znam da će me koštat :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

JK, eventualno stručnjak za razjebat feštu ;)
Hvala prije svega za detaljan i super opis. Morat cu malo proucit proceduru ispitivanja reglera, ali pretpostavljam da mi treba samo ommetar?
I da, ovo s 3 sekunde na pocetku je upravo tako. Prema tome ako ta provjera ubrizgavanja prođe, sa samim ubrizgavanjem ne bi trebalo biti problema? Ako da, dosta mi je laknulo jer pretpostavljam da je to puno veci trosak od neke elektronske greskice.

Za mehanicare sam i mislio da je ta prica...Cak sam nekima predlozio da bi ja sve narucio, dovezao dijelove i motor a da oni samo odrade posao, ali cini se da to u Zg me prolazi. Ja inace nisam iz Zg, samo studiram ovdje, ali sam 320 dana u godini tu.

Hvala i za link, gledao sam vec nesta online, ali ovo vase se cini dosta bolje.

Lp!🍻
 
Prvo, vau, motor izgleda super !
Drugo, imaš na youtube dosta tutorijala o tvom motoru, na par mjesta sam vidio da ljudi komentiraju kako su mijenjali senzor klapne, a to je throttle sensor, pa pogledaj to, mada ima posla jer kažu da je to ispod zračnog filtera, ako imaš volje se sam bavit time, super !
Ne vjerujem da imaš problema sa reglerom jer nemaš te simptome !
 
Da li ti se u vožnji ponaša nekako drugačije kad se ta lampica upali? Ili samo kad staneš pa se na ler gasu ugasi?
Na autima je uzrok ovih simptoma uglavnom lambda sonda, eventualno klapna gasa (neki to još zovu i motorić, ali to je za aute/motore koji nemaju gas na sajlu). TPS ili throttle position sensor obično i u vožnji radi probleme i motor zacukava, u stilu kao da dodaješ i otpuštaš gas naglo.

Nažalost, osim za nekoliko renomiranih proizvođača kod nas nemaš "specijaliziranih" servisa. Jedina sreća ti je da nađeš nekog forumskog stručnjaka (čitaj luđaka) koji ima veeeeliku želju da ti popravi motor i ne naplati puno. Hm... ne znam baš.
Druga opcija je da sam sve proučiš i složiš, ali ako ti je problem i ulje+filter jer misliš da netko to može stručnije od tebe napraviti... Onda radije prodaj taj motor i kupi neki od ovih renomiranih za koje ima servisa u Zg.