Hyosung gt250 EFI - FI lampica se pali i gasi u voznji

Prvo, vau, motor izgleda super !
Drugo, imaš na youtube dosta tutorijala o tvom motoru, na par mjesta sam vidio da ljudi komentiraju kako su mijenjali senzor klapne, a to je throttle sensor, pa pogledaj to, mada ima posla jer kažu da je to ispod zračnog filtera, ako imaš volje se sam bavit time, super !
Ne vjerujem da imaš problema sa reglerom jer nemaš te simptome !
Motor stvarno je lijep, pogotovo ovaj moj jer je dosta dobro odrzavan, bar estetski. Po pricama i mehanicki, ali zbog te lampice imam sumnje.

Svakako imam volje za DIY, ali ne znam imam li znanja i alata za to. Istrazit cu detaljnije onda taj problem klapne, gotovo svaku slobodnu minutu po yt i googlu trazim videe o motoru.

StickyFingers je ponudio pomoc i pogledat ce motor, pa cu od tamo vidit sta dalje tocno.

Evo i slikica ovog mog.
 

Attachments

  • Screenshot_20231020-102923_Facebook.jpg
    Screenshot_20231020-102923_Facebook.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • Screenshot_20231020-102912_Facebook.jpg
    Screenshot_20231020-102912_Facebook.jpg
    1.2 MB · Views: 0
Da li ti se u vožnji ponaša nekako drugačije kad se ta lampica upali? Ili samo kad staneš pa se na ler gasu ugasi?
Na autima je uzrok ovih simptoma uglavnom lambda sonda, eventualno klapna gasa (neki to još zovu i motorić, ali to je za aute/motore koji nemaju gas na sajlu). TPS ili throttle position sensor obično i u vožnji radi probleme i motor zacukava, u stilu kao da dodaješ i otpuštaš gas naglo.

Nažalost, osim za nekoliko renomiranih proizvođača kod nas nemaš "specijaliziranih" servisa. Jedina sreća ti je da nađeš nekog forumskog stručnjaka (čitaj luđaka) koji ima veeeeliku želju da ti popravi motor i ne naplati puno. Hm... ne znam baš.
Druga opcija je da sam sve proučiš i složiš, ali ako ti je problem i ulje+filter jer misliš da netko to može stručnije od tebe napraviti... Onda radije prodaj taj motor i kupi neki od ovih renomiranih za koje ima servisa u Zg.
Mislim da znam napraviti ulje+filter jednako dobro kao netko drugi, samo mi je u glavi da mi je ovo prvi motor i onda kao...bolje neka prvu promjenu napravi profi. Ali kako se cini bit ce na kraju DIY.

Motor se ne ponasa nikako drugacije kada se to upali, znaci niti ne primjetim da je upaljeno sve dok ne pogledam na dash i vidim to iritantno crveno svjetlo.

Jedino kada sam osjetio da je malko zacukavao je u prvoj brzini kada ga ujutro upalim i jos je hladan, ali to traje 30 sekundi i dogodilo se jednom. Mehanicki ostalo sve normalno. Doduse, kada ga ubacim u trecu cuje se nekakav zvuk dolje iz getribe i traje kroz cetvrtu i petu takoder, ali nepovezano je s lampicom. U prvoj i drugoj zvuka nema, sad nez jel se kakav lezaj istrosio ili nesta, ali to mi je trenutno manja briga.

Lpp!
 
Ovak na prvu.Neadekvatan top uzrokuje probleme.Ako je i zaprljana klapna gasa ,to nije tu problem ,već preotvoren ispuh.Senzor koji je uz klapnu je isto možebitan uzrok ,ali regler sigurno nije. .Sretno
👍
 
Ovak na prvu.Neadekvatan top uzrokuje probleme.Ako je i zaprljana klapna gasa ,to nije tu problem ,već preotvoren ispuh.Senzor koji je uz klapnu je isto možebitan uzrok ,ali regler sigurno nije. .Sretno
👍
To mi je proslo kroz glavu, jer ispuh stvarno je otvoren skroz...al vidit cemo.
Jel preotvorenost radi neku konkretnu stetu ili samo zeza senzor na neki nacin?
 
Onako logicki, mogu ti izgoriti ispusni ventili zbog premalog tlaka povratnih plinova ako je auspuh preotvoren. Takodjer moze doci i do pada performansi.

To citam vec 30+ godina, a skoro uvijek se radi o mitomaniji jer backpressure na 4T mashinama ljudi daju veci znacaj nego zasluzuje (iako postoji, ali ni blizu da bi bio bitan u ovom smislu - ako ventili stradaju u relativnom kratkom periodu,i sve ode k vragu, to je do puno presiromasne smjese, zazoru koji je tvornicki bio na minimumu iako u specifikaciji (zazor ispusnih ventila se u pravilu smanjuje, a ne povecava), a ne povratu plinova)...... Ispusni ventili mogu izgorit (oni najcesce i stradaju za razliku od usisnih, a znaju povuc za sobom i ostatak mashine pa to bude havarija epskih proporcija u najgorem slucaju), ali to je zbog premalog zazora koji se stvara nabiranjem kilometara. Zazor ventila treba kontrolirat, to je ukratko preventiva vezana uz havarije zbog njih. Najcesce je prva kontrola ventila najbitinija jer se iz nje puno vidi, pa ako treba, podese se, svaka slijedeca kontrola je pozeljna, ali ni blizu toliko bitna kao prva nakon koje se razlike smanjuju kako se kilometri nabiru. Razlog je sto se vremenom to sve "razradi", a i ako je mashina kao nova bila na samoj donjoj granici sto se ispusnih ventila tice (to ne mozes znat do prve provjere), to zna otic preko svake mjere, a tada svakako "pomaze" i otvoreniji usis i ispuh koji samo dodaju sol na ranu, ali nije backpressure primarni razlog.
 
Last edited:
Jel ima lambda sondu?
Mislim da ima, guglao sam sad i ne mogu naci za gt250 (moja verzija, naked), ali gt250r(sportski) je ima sigurno. To bi trebao biti oxygen sensor ako se ne varam? Mislim da su ta dva motora isti po svemu osim estetici...
 
To citam vec 30+ godina, a skoro uvijek se radi o mitomaniji jer backpressure na 4T mashinama ljudi daju veci znacaj nego zasluzuje (iako postoji, ali ni blizu da bi bio bitan u ovom smislu - ako ventili stradaju u relativnom kratkom periodu,i sve ode k vragu, to je do puno presiromasne smjese, zazoru koji je tvornicki bio na minimumu iako u specifikaciji (zazor ispusnih ventila se u pravilu smanjuje, a ne povecava), a ne povratu plinova)...... Ispusni ventili mogu izgorit (oni najcesce i stradaju za razliku od usisnih, a znaju povuc za sobom i ostatak mashine pa to bude havarija epskih proporcija u najgorem slucaju), ali to je zbog premalog zazora koji se stvara nabiranjem kilometara. Zazor ventila treba kontrolirat, to je ukratko preventiva vezana uz havarije zbog njih. Najcesce je prva kontrola ventila najbitinija jer se iz nje puno vidi, pa ako treba, podese se, svaka slijedeca kontrola je pozeljna, ali ni blizu toliko bitna kao prva nakon koje se razlike smanjuju kako se kilometri nabiru. Razlog je sto se vremenom to sve "razradi", a i ako je mashina kao nova bila na samoj donjoj granici sto se ispusnih ventila tice (to ne mozes znat do prve provjere), to zna otic preko svake mjere, a tada svakako "pomaze" i otvoreniji usis i ispuh koji samo dodaju sol na ranu, ali nije backpressure primarni razlog.
đešdo na pivu?
 
Ako ima lambda sondu (oxygen sensor), ja bih prvo provjerio to. Međutim, može biti i ispravna, ali joj otvoreni auspuh "smeta". Obično se treba malo obogatiti smjesa kad je otvoren auspuh. Na Yamahama npr možeš to unutar samo dijagnostike (na instrument tabli).
Jednostavnije (i možda jeftinije) bi ti bilo da odeš npr kod Lastovčića da ti napravi dB killer pa vidi razliku, možda čak i riješi problem.
 
  • Like
Reactions: vrolek
Taj MIVV Suono na njemu nije za njega...
Može i zbog neodgovarajučeg ispuha izbacivati grešku. Imali smo takav slučaj u servisu s jednim Burgmanom 400..
Isto sam i ja imao sa Burgmanom 400, a koliko se sjecam i kod mene je bio Mivv auspuh. Kad je Mivv bio gore, svakih par dana bih morao podesavati STP jer je bacao gresku. Sa originalnim auspuhom toga nije bilo.
 
  • Like
Reactions: vrolek
Ok decki, hvala na savjetu. StickyFingers mi je izasao u susret i danas cemo pregledat regler, covjek je stvarno legenda.
Kad se uvjerim da to nije probat cu stavit original auspuh i vidit jel ima kakvog poboljsanja.

A sto se lambda sonde tice, jel to mogu ja na neki nacin ispitat ili moram vozit nekom?
 
Ok decki, hvala na savjetu. StickyFingers mi je izasao u susret i danas cemo pregledat regler, covjek je stvarno legenda.
Kad se uvjerim da to nije probat cu stavit original auspuh i vidit jel ima kakvog poboljsanja.

A sto se lambda sonde tice, jel to mogu ja na neki nacin ispitat ili moram vozit nekom?
Pronasao sve u manualu...
 
Pozdrav svima!

Evo novi sam vozač i kupio sam svoj prvi motor. Studiram pa mi je budzet bio dosta ogranicen, stoga sam kupio Hyosung gt250 (EFI verziju) 2009. godiste. Motor je sasvim uredan, ima malo km i po svemu sudeci mazen i pazen.

Jedini problem je sto se u voznji povremeno pali FI lampica i na ekranu di pise brzina takoder izbacuje poruku FI. Nakon par min prestane i onda se opet vrati nakon nekog vremena.
Decko, koji je maloljetan i motor je posjedovao svega 3 mjeseca i na njemu napravio tristotinjak km (tj. njegov otac je vise vozio) kaze da je to tvornicka mana ovih motora koja je prisutna jos od prvog vlasnika, prakticki od kad je motor kupljen iz salona navodno. Spominjao je nekakav senzor ABS-a, nije mi znao detaljno objasnit jer otac nije bio doma.

Ja sam vozio motor bez pauze od Ivaneca do Zagreba, znaci cca 90km u komadu i dva puta mi se ugasio pri cekanju zelenog na semaforu kada sam stigao u Zg. Upalio je iz prve nakon oba gasenja. Pretpostavljam da je to od "šoka", obzirom da je u zadnjih pola godine napravio najvise 20km u komadu.

Ima li itko slicnih iskustva i savjeta?

Posto sam nov vozac, svaki savjet oko odrzavanka, servisiranja i sl. je vise nego dobrodosao. :)

Lp!
Pozz svima.

Evo uspio sam detektirat gresku. Cisto ako ce netko imat ikada slicnih problema, postupak je sljedeci:

Motor se upali i u connector s dva utora ispod sica od suvozaca se stavi zica (svaki kraj zice u jedan utor). Na ekranu nece prikazivat brzinu vec ce samo pisati "c". Meni osobno lampica nije radila cijelo vrijeme vec povremeno u voznji tako da sam otisao napraviti krug. U trenutku kada se lampica upalila, pored slova "c" se pojavilo 31; znaci fault code c31. Prema manualu to je problem sa gear position switchom.

Jedino mi nije jasna jedna stvar, dakle moj motor nema indikator u kojoj sam brzini, odnosno jedino ima lampicu za ler, a samo u leru se ne pali taj vrazji FI...Kada god sam stao dok je lampica FI radila i stavio motor u ler, ta FI lampica se ugasila u naredne 2-3 sekunde...
Posto nemam indikator brzine, jel to znaci da niti nemam gear position switch vec samo senzor za ler? Koliko vidim jedino sto se moze narucit za ovaj motor je neutral gear position sensor, a nema mi smisla to narucivat ako se samo bas u neutralu FI lampica ne pali...

Hvala svima za ostale savjete i evo da napomenem, stavio sam origigi auspuh cisto da ne moram razmisljat da ce se nesto spalit, a i iskreno ljepse zvuci kad je tih. :)
 
A gašenje, jesi to riješio ?
Nisam se jos isao s tim bavit. Na semaforu se samo to bio gasio pri dolasku iz Ivaneca, a sada me zeza kada ga palim dok je ful hladan.

Znaci upali on iz prve bez frke, ali krene vrtit nekako dosta inertno i ugasi se kroz 2-3 sekunde. Iz druge onda opet kresne s lakocom, obrtaju skoce malo jace nego pri prvom paljenju i onda radi bez problema. Ne znam zasto, ali kada ga se pali nakon par h stajanja uvijek je ta prica...uvijek bas iz druge sve bude normalno. Možda treba očistit injektor ili pak promijenit lambda sondu jer pretpostavljam da je nešto sa smjesom gorivo/zrak.

Oko rješavanja problema s tim gear position switchom je svaki savjet također dobrodošao. Koliko sam skužio istraživajući internet na Suzukiju isti kod označava tu grešku i čest je upravo na SV650 po kojemu je Hyosung radio svoje GT250 i GT650
 
Uufff, znači otkad mi gixxer došo u kuću, i priče frendova koji imaju suzukije, ispada da je suzuki japanski talijan !:mrgreen:
 
Probaj prije prvog paljenja nekoliko puta dati kontakt, da pumpa nabije gorivo i onda ga upali.
I molim te isključi Suzuki iz ove priće.
To su priće za malu djecu koje koriste prodavači rabljenih Hyosungova i onda ja moram otvarati katalog o dokazivati da ti motori nemaju veze sa sv650...Imao sam x upita o tim motorima..Slična je samo koncepcija..Ni jedan dio mašine ne paše..
 
Probaj prije prvog paljenja nekoliko puta dati kontakt, da pumpa nabije gorivo i onda ga upali.
I molim te isključi Suzuki iz ove priće.
To su priće za malu djecu koje koriste prodavači rabljenih Hyosungova i onda ja moram otvarati katalog o dokazivati da ti motori nemaju veze sa sv650...Imao sam x upita o tim motorima..Slična je samo koncepcija..Ni jedan dio mašine ne paše..
Hahah moze, probat cu tako.
A ovo za Suzuki nista lose, samo sam uspio po manualima i jednih i drugih naci isti kod za istu gresku. Ne kazem da su motori mehanicki slicni, vjerujem ja da je to velika razlika samo sam pronasao podatak da se c31 znao pojavljivat na SV650, ali i drugim modelima...Na mjestima gdje sam to procitao nije bilo niti rijeci o Hyosungu.

Svakak moram naglasiti da bi ovog svog mijenjaon i za 15 godina stariju Suzu da mi netko ponudi hehe.

Nego, ima li sanse da ce novi senzor lera popraviti stvar s FI lampicom?