nisam čuo ništa loše o motoru
ako se ne varam mašina je suzukijeva (sv650) ili je suzukijeva mašina baza za njihovu, pošto su navodno masovno preoteli suzukiju inžinjere..
uglavnom vidio sam oklopljenu verziju koja je meni osobno puno ljepša
čovjek koji ga je vozio ga je dosta nahvalio
izgleda stvarno super
završna obrada?? hm, to ne bi znao..ali vjerojatno nije japanske kvalitete (makar se i dobar dio japanaca srozao u zadnje vrijeme, ako se to uopće može više nazvati japancima...), bar što se tiče plastičnih djelova, u kvalitetu agregata ne sumnjam
snaga je nekih 78 konja, ali tu se ne moraš uzbuditi, motor ima dovoljno momenta u niskim i srednjim okretajima, kao i svaki v-twin, a dobar vozač će na putovanjima bez problema pratiti r4 motore, osim na autocesti gdje do izražaja dolazi krajnja brzina kod pretjerivanja (ovdje ispod piše 203, ali prema snazi mislim da bi morao ići nešto više..), a opeth, sumnjam da ćeš puno vremena provoditi na autocesti
uglavnom, po meni, odličan motor za početnike, a i za ozbiljne vozače ne vidim nedostatke, osim određene odbojnosti prema korejskoj tehnologiji (iako ne vidim ni tu neki razlog, koreja je iznimno napredna u elektoničkoj i auto industriji već dugi niz godina
najveći adut je naravno cijena, ako pogledaš, sv650 s oklopima košta sigurno 1000€ više (neznam točnu cijenu, znam kak je prije bilo), a za te novce možeš nakupovati dodatne opreme boli glava
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hyosung/hyosung_gt_650r%2007.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hyosung/hyosung_gt_650r%2009.htm (moj osobni favorit, stvarno jako lijepo izgleda, pogotovo klasični smještaj auspuha)