Jel, netko čuo neto o tom motoru, moda ga vozio, ili ako netko ima bilo to pametno o tome reć. Tehničke karakteristike nisu loe, al one ne govore sve o motoru????
Ja sam prevedla jedan test između Hyosung Comet 650 (mislim da je u tom motoru govora) i SV 650. Napravili su ga u Francuskoj i pohvalili motor.
Korejci su uzeli licencu Suzukija i napravili kopiju SV650. Ali je kopija starijeg modela SVja. Vidjela sam ga u ivo. Nije me ba impresionirao, moda zato to nisam ba za naked-e.
Vlastnici ovog motora se ne ale a moje je miljenje da za takav novac dobije sasvim dovoljno dobar motor, koji je nov, u garanciji i ima dovoljno dobru ciklistiku za početnika ili prosječnog nezahtevnog motorista.
:twisted:
gt 650 je 48000 kn, a ne 55000. Vozio ga je jedan decko iz hyosung servisa i veli da je motor za tu lovu i predobar. Mislim da su ljudi preskepticni na koreance ali se ta skepticnost polako rui.Ja osobno sam vlasnik chopera 250 i motor ja nakon prijeđenih 10000km čisto u redu.Kad sam kupovao motor, a htio sam choper, gledao sam yamahu dragstar 250 dok nisam cuo za hyosung. Za 1000eur manje dobio sam 7konja jači i bolje hlađen motor i dvaput ljepi.motor izgleda masivno i nitko mu nije dao ispod 500ccm.
ma ne zelim nikmu solit pamet, ali po meni ce ti biti dobri korejski motori isto ako ti su do sada bili dobri korejski auti. ako bar malo pratis auto-moto svijet namirisat(ili nasmrdit ) ces koreanca na kilometar.
si oni meni izgledaju kot da ih je moja mama dobila va prasku za prat robu.
Meni je najjače kad mi dođu kupci u dućan:
"imate li ručku kočnice za KYMCO"
"Imate li migavac za SYM"
"Imate li pogonski remen za DAELIM"
"Imate li prstenove za HYOSUNG"
Onda uzvratim: "Gdje ste kupili motor i gdje vam je ovlateni servis?"
Moje miljenje:
Korejac? Ne, hvala.
Nisam toliko bogat da kupujem jeftin motor!
Ne daj Boe da ti neto crkne. Nema se dobra servisna podrka, a cijene dijelova su pod suho zlato (ako se uopće mogu nabaviti)
Da svi idu na to jeftino a dobro,Iiustalom ako je takva frka da ga se kupje zbog para, pa ko če ti ga sutra točiti, servis, djelovi rađe malo pričekati skupiti pa kupiti neto to valja. kad je meni jedan prodavač prodava maglu tipa "a ljudi imaju predrasude prema tim motorima pa to su dobri motori i uz to su jeftini", no way, na kraju te dođe skuplje kao to Nike kae djelovi i to...ne da nita korejsko nego ne nita s dalekog istoka, italy, austian and sweden only!
mlatite praznu slamu.uopće nema nitko iskustva s tim motorima. kao prvo velika vecina djelova pae s japanskih motora.fergazeri su mikunijevi,disk pločice sam kupio u motormaniji od neke honde.usisne grane obadvije gumene vjerovali ili ne, imali su na skladitu u servisu i dali su ih pod garanciju i kotaju 500 kn kao i za druge mototre. jedina zamjerka je da frajeri na servisu nemaju pojma i da ih mora podučiti. ne znam kak je s drugim korejancima ali ja sam nakon 10000km s hyosungom zadovoljan. cak i sisybar je standardan kao na većini chopera.razgovaravi s drugim vlasnicima tih chopera zaključio sam da su svi sretni i zadovoljni.
jedino ne znam kak je kad ga razbije pa mora kupovat sve te silne plastike(i ne elim saznati).kaj se tiče dijelova mehanike tu nema problema, jedino ak si debil i za svaki kurac ide na servis. tu te sigurno oderu ko mladog majmuna.
evo gledam sad u motoreviji ...
novi hyosuong gt 650i samo 42 000kn :shock:
motorcek sasvim ok izgleda , izokrenute vilice , v2 hm hm , mogao bi to postati kod nas veliki hit
a u uk ga je moguce kupiti i online :shock: za 3600 funti = 34 000kn :shock: http://www.hyosung.co.uk/buyonline.php
Mislim da je ovo daleko bolji motor od kawe po pitanju snage, ciklistike... ima ovdje jedan vlasnik iz Srbije pa možda on kaže kakav se pokazao, ako se ne varam ima Suzuki V2.
Ja bi radije Hyosunga. Hyosung je klasa SV650 tako da je i jaci od Kawasakija.
Ima san 2 Hyosunga (125ccm) i sa njima nisan ima problema i iman pozitivna iskustva.
Meni je najjače kad mi dođu kupci u dućan:
"imate li ručku kočnice za KYMCO"
"Imate li migavac za SYM"
"Imate li pogonski remen za DAELIM" "Imate li prstenove za HYOSUNG"
Onda uzvratim: "Gdje ste kupili motor i gdje vam je ovlateni servis?"
Nova verzija ( predmet mojih želja) ima maskicu, digitalni brzinomjer, crni okvir kao i ispuh i vilicu, a nemaju karburator nego ubrizgavanje (na engleskoj stranici imaju oznaku GT650EFI). Sada imaju 82 KS (i veći okretni moment) dok su "stari" imali 79 KS.