Nino777
Well-known member
Bilo bi interesantno ubaciti u statistiku godišnju prijeđenu kilometražu s motociklom u odnosu na osobni automobil, čisto da se vidi koliko nas gine na prijeđenih recimo 1 000 000 km s autom a koliko s motociklom.
Ima 3 vrste laži: laž, prokleta laž i statistika...A kad čujem "povećanje premije osiguranja", jasnije mi je tko laže i zakaj. Uvijek se sve svodi na zakon spojenih džepova. Znamo tko ove debile pušta u medije i zašto.Statistika je porazna u svakom pogledu.Najviše tome doprinose nakaradni zakoni i njihova glupa tumačenja ,neprovođenje istih u stvarnosti.A tome su najviše doprinijeli oni koji su ih i donijeli.
Druga strana priče je preveliko kršenje propisa ,samovoljno tumačenje od samih u prometu ,bili to mi na motorima.,ili oni u automobilima pa do kamiondžija kojima je normalan mobitel ma uhu ili pred nosom.
Represija kuca na vrata ,a uvod je tu u obliku povećanja osnovne premije osiguranja od početka ove godine,a kako će se to reflektirati na moto populaciju to će mo vidjeti..😎
Najviše tome doprinose nakaradni zakoni i njihova glupa tumačenja ,neprovođenje istih u stvarnosti.A tome su najviše doprinijeli oni koji su ih i donijeli.
Druga strana priče je preveliko kršenje propisa ,samovoljno tumačenje od samih u prometu ,bili to mi na motorima.,ili oni u automobilima pa do kamiondžija kojima je normalan mobitel ma uhu ili pred nosom.
A kad čujem "povećanje premije osiguranja", jasnije mi je tko laže i zakaj.
Ništa novo, prošle godine isto !Marušić o autoosiguranju: Poskupljenje možda i do 50 posto
S novom godinom stižu i promjene u cijenama svih vrsta autoosiguranja. Naime, s novim zakonom poskupjet će premije, ali donosi i veću zaštitu za vozače. Promjene se odnose i na autoservisere.vijesti.hrt.hr
A zašto nisu nabavili dronove, daj javite Ministarstvu !Počela instalacija novih kamera na cestama, snimat će i unutrašnjost automobila
S prvim danom ove godine na hrvatskim su se prometnicama počele postavljati nove kamere. Dio su sustava nadzora i upravljanja prometom Crocodile 2 Croatia, ili skraćeno Cro 2 Cro. Taj je sustav dio projekta Crocodile, pokrenutog na europskoj raziniwww.tportal.hrNajznačajnija novost su napredne kamere koje će uz brzinu kretanja vozila moći snimiti i njegovu unutrašnjost. Tako će kazne - osim prebrzim vozačima - stizati i onima koji se propuste vezati sigurnosnim pojasom ili ih kamera snimi kako tijekom vožnje koriste mobitel. Primjenu će naći i u hvatanju vozača motocikala koji prikrivaju registarske oznake na svojim dvokotačima.
Postavit će 1700 kamera
Nove kamere, uz još neku opremu, vrijede oko 1,55 milijuna eura. Po nekim informacijama, ukupno će ih biti postavljeno 1700, a očekuje se da će radovi instalacije ovog paketa kamera biti okončani najkasnije do sredine godine, pišeVečernji list.
Najviše novih fiksnih kamera bit će postavljeno u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Grad Zagreb i Zagrebačka županija kamere dobivaju na 18 lokacija, dok je Zadar grad s najviše lokacija - 17. Još će se 115 uređaja za nadzor premještati, po principu dosadašnjih kamera koje u datom trenutku možda jesu, a možda i nisu u kućištu, budući da je kućišta tri puta više od kamera.
Uz nove kamere, nabavljeni su presretači za nadzor brzine vrijedni više od dva milijuna eura. Oprema se financira iz sredstava Nacionalnog programa sigurnosti prometa na cestama.
motori sve sigurniji, ceste sve bolje, a ginemo ka muve i invalida sve više...
isto tako ne triba bit previše pametan i zaključit da se u puno slučajeva može preventivom, ne zakonskom, nego SVOJOM,, i pripaziti na neke stvari, uraditi dosta na sigurnosti u vožnji...
možda da u te auto škole za motocikle uvedu neki sigurnosni bazni tečaj, za neke situacije uvesti neke vježbe par sati, neka bude i skuplja ta škola... a ne da vrhunac autoškole bude krenit na uzbrdici...
Zanimljiva statistika, međutim jedan bitniji previd je taj što se uzima broj stanovnika HR, a dosta od ove brojke poginulih su i "stranci". Tako da u konačnici je "realan" broj na milijun stanovnika dosta manji.
Ali ako gledamo trend, ukupan broj se smanjuje, što je zapravo dobro.
Kolko se sjećam, tamo negdje 2008. je uveden novi zakon o sigurnosti cestovnog prometa, nakon toga slijedi osjetan pad poginulih, izgleda da ima nešto i u tome...
Malo po malo , sve zvuci da cemo voziti uskoro robote koji ce sami pratiti oznake brzine
Ako na trenutak maknemo sebe tj. sebičnost sa strane, probaj vidjeti što ostaje. Za većinu svojih frendova mogu reći da znaju relativno dobro voziti, bilo auto ili motor, jer smo svi manje više učili na sličan način i skupili tone kilometara na D1, D8.... Nove generacije, uvjetno rečeno naših klinaca od cca 20, praktično ne znaju voziti po lokalnim cestama a niti ih baš zanima. Maksimalni domet huliganizma im je dritanje i pokoja pizdarija koju vide na društvenim mrežama. Kad gledaš na taj način, kontekst promjena poprima sasvim drugo značenje.Na veliku zalost nekih , vremena spanaze po cesti odlaze pomalo. Najbolje izgleda kupit nesto sporo i vuc se po cesti.
Rekao sam ja:Nema te kamere i te kazne koje mogu popraviti glavni razlog problema, a to je da su ljudi glupi.
Npr. 22.12. idem iz ZG doma za blagdane, ZG obilaznica, kolona od juga do Buzina cijelim putem. Da su svi vozili 30, kolona bi laganini išla konstantnom brzinom.
Ali, ljudi su glupi i ne mogu gledati 3 minute u budućnost, nego svi, čim kolona krene, ubrzavaju koliko ide i onda opet odmah koče. Uz to se trake mijenjanju non stop, pokušava se voziti slalom, vozi se na guzici, ...
I naravno da je promet nesiguran kad je toliko glupih ljudi u njemu.
A na motoru kad sam je još gore jer ljudi očekuju da će se motor odjebati i ako to ne radi, na guzici su mu ili se guraju.
Koliko mi se puta dogodilo da ostajem u koloni jer iduće zeleno je moje i ne da mi se gurati i probijati za realnih 17 sekundi prednosti. I tu se često nađe auto koji želi proći kraj mene da ostvari taj metar i pol prednosti, na način da gura nos kraj mene do te mjere da mi je njegov nos uz čizmu. Tu kamere neće pomoći, tu bi pomoglo jedino da se takve majmune izvuče iz auta i prebije.
Koliko puta ljudi na raskrižjima žele iz trake za ravno u traku za lijevo, a nestrpljivi su pa voze suprotnim smjerom 50 metara. I onda kad im tu naiđe auto, mašu i trube...
Ako na trenutak maknemo sebe tj. sebičnost sa strane, probaj vidjeti što ostaje. Za većinu svojih frendova mogu reći da znaju relativno dobro voziti, bilo auto ili motor, jer smo svi manje više učili na sličan način i skupili tone kilometara na D1, D8.... Nove generacije, uvjetno rečeno naših klinaca od cca 20, praktično ne znaju voziti po lokalnim cestama a niti ih baš zanima. Maksimalni domet huliganizma im je dritanje i pokoja pizdarija koju vide na društvenim mrežama. Kad gledaš na taj način, kontekst promjena poprima sasvim drugo značenje.