Ima li ovo uopce prodju na RH trzistu?

Koji je to motor na njemu?
Sve ovisi scim je slagano. Kad odes u ful preradu bilokojeg motora moras znat da neke stvari mozda vise neces nac kad krepaju,potrgaju se il slicno. Tak da je to sve relativno
 
mislim da smo premalo tržište za bilo šta....

ako ćeš napraviti bilo kakvu preradu kako "bog zapovjeda", potpuno je besmisleno očekivati da ćeš prodajom vratiti uloženo, a kamoli i nešto zaraditi ...

Prije ćeš prodati nekakvu kramu (najčešće fighter) koju si sklepao samo da je u komadu i da pali ivozi za što jeftinije ...  :?
 
Koliko vidim gore je S&S mašina, koja se ugrađuje i u Hrvatskoj, tako da za dijelove i nije neki problem (Tomić, Janbo...)
Drugi je problem tržište i da li neko hoće potrošiti toliko novaca na motor... unikati su slagani prema izričitim željama vlasnika, i pitanje je da li će se pogoditi neko tko ima novce, a i sviđa mu se baš takav motor... Obično oni koji imaju novce, radije će slagati po svojim željama...
 
  normalno da nema prodju ,
    za te pare si kupis novi motor  ,  superioran tehnicki i estetski
    a ne 10 god star motor  upitne vozljivosti .
    a i kako Merla kaze, tko ima taj će si složit po svom ukusu .

 
 
Sigurno ce se neko nac ko je bas to trazija i kome je to najlipsi bajk na svitu al trenutno nema novaca al kad bi ima.....
To je isto kako se neki cude da se iskesira 13.000 € za skuter jbg bilo bi zlo i naopako kad bi svi vozili isto i uopce poimanje voznje i definicije motora se drasticno prominilo zadnjih 20-tak godina .
 
      ...neće ga prodati. Za naše je 'normalne kupce' cijena prevelika. A oni 'nenormanli' (snobovska elita) ne bi mogli podnijeti da voze kod nas 'isfurani' i u javnosti poznati motor. Na onaj dovezen izvana mogu uvijek nakalemiti priču da je ili od nekog jebenog celebritija, ili po njihovim željama složen. 
 
uvijek možeš opet napravit preradu..  :LOL:

po meni krama koju nebi volio imat u selu.  :palacdolje:
 
23000 EUR?!?

Da je 10000 rekl bi da ga nikada ne bu prodal u ovoj recesiji

Tko u danasnje vrijeme odluci izdvojiti toliko za motor, taj ovo ne bu kupil 8)

 
vlasnik mu je dok je živ :wink:. za tu lovu kupiš auto i motor za past na guzicu
 
cijenu nisam ni skuzil. ovo nikad nebu prodano za tu lovu.
kak je vec receno, za te pare si sam slozis po svojoj zelji motor
fakat prevec love  :palacdolje:
 
cisto informativno,kolega s posla kupuje nesto slicno u UK, jedva 3 god staro, i cjena u UK je 14000 funti, s tim da je motor prebacen, prosao njihovu homologaciju i registriran na njegovo ime.

ispravio sam, placen je 14000 funti

i evo slika
 
Motor je na Hr tablicu prebačen prije 2-3 godine , vlasnik je zadranin koji živi u USA.
Vozi se samo 1-2 mjeseca ljeti kad je na godišnjem .
Momak s tim čudom doslovno leti po cesti , nikad nijedan čoper nisam vidio da tako juriša . Kaže Da to ide do 240kmh (samo neznam ko bi sjedio na njemu na toj brzina a da te ne odpuše).
Djelovi nisu problem samo moraš naručivat izvana .
Sve 5 ako to nekog pali osim što je s cjenom pretjerao a pogotovo za naše tržište, vodio je neke pregovore s pomorcem iz ZD koji ima već 3 takva u garaži (tome je valjda žena objasnila da su mu 3 dosta).
 
mislim da se to njemu niti ne prodaje,a na hr tablice je prebačen tek nedavno prije 3-4 mj a zvuk mu je brutala.Nedavno u blizini Splita sam vidio dio rućnog rada sa zadnjom felgom širine preko 300,taj dio koji je odrađen je vrhunski i USA čoperi su goli k.... za ovog ako se završi po meštrovoj zamisli
 
grafit said:
mislim da se to njemu niti ne prodaje,a na hr tablice je prebačen tek nedavno prije 3-4 mj a zvuk mu je brutala.Nedavno u blizini Splita sam vidio dio rućnog rada sa zadnjom felgom širine preko 300,taj dio koji je odrađen je vrhunski i USA čoperi su goli k.... za ovog ako se završi po meštrovoj zamisli
Daj uslikaj to da vidimo
 
jota said:
Motor je na Hr tablicu prebačen prije 2-3 godine , vlasnik je zadranin koji živi u USA.
Vozi se samo 1-2 mjeseca ljeti kad je na godišnjem .
Momak s tim čudom doslovno leti po cesti , nikad nijedan čoper nisam vidio da tako juriša . Kaže Da to ide do 240kmh (samo neznam ko bi sjedio na njemu na toj brzina a da te ne odpuše).
Djelovi nisu problem samo moraš naručivat izvana .
Sve 5 ako to nekog pali osim što je s cjenom pretjerao a pogotovo za naše tržište, vodio je neke pregovore s pomorcem iz ZD koji ima već 3 takva u garaži (tome je valjda žena objasnila da su mu 3 dosta).
240 ide ako ga zakaci kakva CBR 1100 XX i povuce
 
Mislim da i teoretski i praktično može naći kupca, ako ništa drugo onda logikom "kako ga je već našao, naći će ga opet"...

Iako mu ponajviše smeta debelo prenapuhana cijena, krizno vrijeme, kao i sama spika da takav motor "original" košta 53.000 eura, valjda da stvori dojam povoljnosti sa "pišljivih" 23.000 eura sada... (kada su sami dijelovi možda 10, uvrh glave 15% te cijene... u katalogu custom dijelova od Janba sa velesajma otprije više godina ima koliko što košta, i tu su ruke očito cjenjenija roba od dijelova).

Najjače mi je kada se na takove motore naspreja "Harley-Davidson", iako on sa Harleyem nema blage veze... kao npr, model "Sheriff" od Tomića, predstavljen pred stanovito vrijeme u MotoPulsu, gazda mu je bio (ne znam je li još uvijek) vlasnik Movie-hotela u Tribunju, gdje sam ga detaljno pregledao i poslikao, i vidio po natpisima i pečatima proizvođača dijelova da je sa Harleyem povezan samo taj airbrush, sve drugo nema veze, no ljudi zadivljeno "puše"...

Svakako bi te neka "serijala" (bez naručenih ekstra-detalja, kao što ih ni ovaj iz oglasa nema) OCCa ili slične, manje poznate garaže u Americi, skupa sa uvozom, koštala puno manje nego to kupovati u Europi ili pogotovo kod nas. Mnoge aute na isti način ljudi kupuju direktno u SADu i uvoze, i sa homologacijom, transportom i svim ostalim opet uštede lijepe novce. Najbolji primjer je Hummer H3 (iako je tvrtka sada pokojna), koji je u Americi koštao 23.000 dolara u osnovnom modelu, a isti u Hrvatskoj cca 55.000 EURA. Nijemci i mnogi drugi su u grupama kupovali Hummere direktno u Americi, organizirani preko klubova i bez trgovačkog (provizionaškog) posrednika, plaćali transport i u konačnici, sa svim troškovima, prolazili po 10-15.000 eura jeftinije negoli kod dilera "iza ugla".

Vjerujem da kod motocikala ne bi trebalo biti problema kao kod auta zbog manjeg broja dijelova koji moraju biti usklađeni homologacijski, kao i da bi istinskog ljubitelja zainteresiranog za takvu pilu malo toga spriječilo da ju direkt iz domovine takvih motora i dovede, a sa uštedom i odradi jedno solidno "show" putovanje... onako, sa lijepim stankama za odmor svakih 10-12 kilometara, i za tankanje svakih 80 km...  :LOL: