Ima li ovo uopce prodju na RH trzistu?

The Officer said:
Mislim da i teoretski i praktično može naći kupca, ako ništa drugo onda logikom "kako ga je već našao, naći će ga opet"...

Iako mu ponajviše smeta debelo prenapuhana cijena, krizno vrijeme, kao i sama spika da takav motor "original" košta 53.000 eura, valjda da stvori dojam povoljnosti sa "pišljivih" 23.000 eura sada... (kada su sami dijelovi možda 10, uvrh glave 15% te cijene... u katalogu custom dijelova od Janba sa velesajma otprije više godina ima koliko što košta, i tu su ruke očito cjenjenija roba od dijelova).

Najjače mi je kada se na takove motore naspreja "Harley-Davidson", iako on sa Harleyem nema blage veze... kao npr, model "Sheriff" od Tomića, predstavljen pred stanovito vrijeme u MotoPulsu, gazda mu je bio (ne znam je li još uvijek) vlasnik Movie-hotela u Tribunju, gdje sam ga detaljno pregledao i poslikao, i vidio po natpisima i pečatima proizvođača dijelova da je sa Harleyem povezan samo taj airbrush, sve drugo nema veze, no ljudi zadivljeno "puše"...

Svakako bi te neka "serijala" (bez naručenih ekstra-detalja, kao što ih ni ovaj iz oglasa nema) OCCa ili slične, manje poznate garaže u Americi, skupa sa uvozom, koštala puno manje nego to kupovati u Europi ili pogotovo kod nas. Mnoge aute na isti način ljudi kupuju direktno u SADu i uvoze, i sa homologacijom, transportom i svim ostalim opet uštede lijepe novce. Najbolji primjer je Hummer H3 (iako je tvrtka sada pokojna), koji je u Americi koštao 23.000 dolara u osnovnom modelu, a isti u Hrvatskoj cca 55.000 EURA. Nijemci i mnogi drugi su u grupama kupovali Hummere direktno u Americi, organizirani preko klubova i bez trgovačkog (provizionaškog) posrednika, plaćali transport i u konačnici, sa svim troškovima, prolazili po 10-15.000 eura jeftinije negoli kod dilera "iza ugla".

Vjerujem da kod motocikala ne bi trebalo biti problema kao kod auta zbog manjeg broja dijelova koji moraju biti usklađeni homologacijski, kao i da bi istinskog ljubitelja zainteresiranog za takvu pilu malo toga spriječilo da ju direkt iz domovine takvih motora i dovede, a sa uštedom i odradi jedno solidno "show" putovanje... onako, sa lijepim stankama za odmor svakih 10-12 kilometara, i za tankanje svakih 80 km...  :LOL:

... jer si žensko, pročitao sam ovaj tvoj dugi post i ima tu par mudrosti, ali opet  :mrgreen:
 
DADO+ said:
... jer si žensko, pročitao sam ovaj tvoj dugi post i ima tu par mudrosti, ali opet  :mrgreen:
pusti ga, da na tanku mjesto HD ima BMW propeler, branio bi tu cijenu ko da on sam prodaje taj motor :mrgreen:
 
Trenutno na HR tržištu ništa nema prođu,

ali sa druge strane, dovoljan je samo jedan ljubitelj s parama  :wink:
 
Super Jura said:
Trenutno na HR tržištu ništa nema prođu,

ali sa druge strane, dovoljan je samo jedan ljubitelj s parama  :wink:
(y)
 
Ipak stima ono sto sam napisao. Ovdje se neko malo poigrao sa prenosom .
Jedini motor takve koncepcije je bosshoss sa nekih 350 ks, koji moze opeglati sportske masine, i to samo u startu, i pod uslovom da sofercina zna prenijeti tolike konje na zadnju gumu a da mu ne proklize.
 
ICE TIGER said:
Ipak stima ono sto sam napisao. Ovdje se neko malo poigrao sa prenosom .
Jedini motor takve koncepcije je bosshoss sa nekih 350 ks, koji moze opeglati sportske masine, i to samo u startu, i pod uslovom da sofercina zna prenijeti tolike konje na zadnju gumu a da mu ne proklize.

tu si jako u krivu...
ja sam sa warriorom sa 85 konja u startu "prao" sportske motore (a nisam neki "veliki" vozač)
osim toga, na ovakvim motorima zadnja guma teže prokliže nego na sportacima...  :wink:
 
Merla said:
tu si jako u krivu...
ja sam sa warriorom sa 85 konja u startu "prao" sportske motore (a nisam neki "veliki" vozač)
osim toga, na ovakvim motorima zadnja guma teže prokliže nego na sportacima...  :wink:

Ma nisi ti nikakvo čudo.....bio je tu jedan koji je na startu sa Royal Enfieldom prao moderne sportske šestice..... (y)

:mrgreen:
 
Mislim da bi jedan ponosni vlasnik Ninje 10etke od 200ks na semaforu u Buzinu trebao komentirati kakav je feeling kada ga Suzuki Intruder 1800 pojede od semafora do semafora :mrgreen:
 
Evo dole video koji potvrdjuje napisano. Ako sofercina zna prenijeti snagu na zadnji tocak !!!!!!!
Vidi se da boss udara u mjestu. Najveci je problem sinhronizacija lijeve i desne ruke, te dobar sluh.
Peglao sam ja sa teskom masinom ,kao sto je XX i mojih 110 kg, kojekakve sofercine sa 60-70 kg zive vage na pilama od preko 200 ks, i tezine oko 180 kg. Ne zelim se hvaliti i reci da sam drugi dr. 46, ali iskustvo je iskustvo.
Kao sto rekoh , zlatna rijec je sinhronizacija:D
 
Merla said:
tu si jako u krivu...
ja sam sa warriorom sa 85 konja u startu "prao" sportske motore (a nisam neki "veliki" vozač)
osim toga, na ovakvim motorima zadnja guma teže prokliže nego na sportacima...  :wink:
Meni je najveci problem bio drzati prednji tocak na asfaltu. Zadnji ide bez problema
 
je brži na prvih 50 metara a kasnije mu je ćao drugari. i ja sam sa super tenerom i klv-om skido razne zujalice u staru a nakon 100 metara me prepišaju. i onda se pojavi momak na z750 i ubije nas u pojam svih. ma glupost