INA Class vs "obicni"

3alfa3

Well-known member
Dugo je class na trzistu, paket aditiva ga razlikuje od obicnog. Da li je neko nasao negdje na netu usporedbu koja je relevantna i kvaliteno obradjena? Nisam uspio nac. Inace, tocim na INI u pravilu, obican, al volio bi procitat kvalitetan clanak koji bi pokazao razlike nakon opsezne usporedbe ako postoji.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
Dugo je class na trzistu, paket aditiva ga razlikuje od obicnog. Da li je neko nasao negdje na netu usporedbu koja je relevantna i kvaliteno obradjena? Nisam uspio nac. Inace, tocim na INI u pravilu, obican, al volio bi procitat kvalitetan clanak koji bi pokazao razlike nakon opsezne usporedbe ako postoji.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Još ćeš Zeca astestirati na Class [emoji38]

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
[emoji23]

Ma fakat me zanima jel tih par lipa po litri cemu, konkretno me zanimaju aditivi koji ciste, imam svoje misljenje, al misljenje je ko i supak, svako ga ima, pa bi me zanimala neka ozbiljnija usporedba ako postoji

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Koliko je to razlike u novcima,recimo na 60l goriva?
Između jednog i drugog, class vs obični?
 
U pravilu budu razlike cca 10 lp. Dakle na 10 litara 1 kuna.
Tak da ja ni ne razmišljam i uzmem uvijek jače gorivo.
 
Aha onda je stvarno zanemarljivo.
Ne razmišljal sam da recimo ako bi bila veča razlika,da uzme flašicu liqui moly aditiva pa svaki put malo rokne u rezervar i zalije običnim 😅
 
mario #8 said:
U pravilu budu razlike cca 10 lp. Dakle na 10 litara 1 kuna.
Tak da ja ni ne razmišljam i uzmem uvijek jače gorivo.
Ode nije usporedba 95 I 100 nego 95 "obični" I 95 class.Šta je tu razlika?

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
e39 said:
Aha onda je stvarno zanemarljivo.
Ne razmišljal sam da recimo ako bi bila veča razlika,da uzme flašicu liqui moly aditiva pa svaki put malo rokne u rezervar i zalije običnim [emoji28]
[emoji38]

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
mario #8 said:
U pravilu budu razlike cca 10 lp. Dakle na 10 litara 1 kuna.
Tak da ja ni ne razmišljam i uzmem uvijek jače gorivo.
Kako se manifestira to "jače"?  :misli:
 
Ne znam dal te riječ jače zbunila ali i ja pričam o istom, obzirom da INA ni nema 100 oktana. Pričam i o Class dizelu i generalno o jačem, class, skupljem, premium, nebitno kojem nazivu. :)
 
mario #8 said:
Ne znam dal te riječ jače zbunila ali i ja pričam o istom, obzirom da INA ni nema 100 oktana. Pričam i o Class dizelu i generalno o jačem, class, skupljem, premium, nebitno kojem nazivu. :)
Ima li razlike u performansama i potrošnji, odn. ima li investicija smisla?
 
Shepa said:
Kako se manifestira to "jače"?  :misli:
Kak vam je dosadno. Blago vama. :mrgreen:

Evo objasnio sam što sam htio napisat. Nisam mislio jače u smislu oktana, nego skuplje u smislu poreza na budale. :mrgreen:
 
mario #8 said:
Kak vam je dosadno. Blago vama. :mrgreen:

Evo objasnio sam što sam htio napisat. Nisam mislio jače u smislu oktana, nego skuplje u smislu poreza na budale. :mrgreen:
Pa zato i pitam, jer ima benzinskih postaja na kojima se nudi isključivo class (frend koji radi u MORH-u je mora pisat očitovanje zašto je napunija skuplje gorivo), odn. ako nema razlike, čemu onda uopće nude "obični" 95?
Ili je to mađarska verzija socijalne politike, da i obična raja ima šta livat u svoja vozila...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Shepa said:
Ima li razlike u performansama i potrošnji, odn. ima li investicija smisla?

Investicija ima smisla kao i rezonantni auspuh...
I dusik u gumama...

Odmah se osjeti razlika

:mrgreen:
 
Po meni je to samo markentiški trik ;)
Livan šta ima :)

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
Bajk mi ide najbolje kad točim avgas na Grobniku, dok na običnoj 95ici to su očite oscilacije u sagorjevanju sagorne mase.

Premda, ne znam jeli tko primjetio, u Delnicama 95 obični se ponaša kao 95+ na Ini u Opatiji...ne znam do čega je to?
 
cadjo said:
Ode nije usporedba 95 I 100 nego 95 "obični" I 95 class.Šta je tu razlika?

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk
E to. Moj motor nema koristi od vise oktana, moze imat samo vise muke zapalit smjesu [emoji23]  zanimaju me aditivi koji su classu, a kojih nema u obicnom, oktanski broj totalno nebitan

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
mario #8 said:
Ne znam dal te riječ jače zbunila ali i ja pričam o istom, obzirom da INA ni nema 100 oktana. Pričam i o Class dizelu i generalno o jačem, class, skupljem, premium, nebitno kojem nazivu. :)
Ima, INA Eurosuper BS 100 Class Plus

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
budi koristan, oplemeni ovaj napaćeni forum i par ljudi koji voze motore,
:mrgreen:  :LOL:
uzmi uzorak i pošalji na analizu  (y)
ukoliko rezultati budu zanimljivi, troškovi bi mogli biti podmireni iz forumske blagajne  :mrgreen:
 
Hehe, zato i pitam jel ima negdje na netu kvalitetan usporedni test. Dok ga ne nadjem, tocim obicni, ionako je (ako je vjerovat podacima INE) miljama kvalitetniji od onog koji je bio dostupan kad je mashina projektirana (euro 3)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk