INA Class vs "obicni"

chasingdog said:
...A ranije kad sam često bio na relaciji Beli Manastir - ZG, vožnja podravskom, u ZGu točim na Tifonu Lučko, i upali se rezerva prije nego stignem u BM, a kad točim u BM na Ini, dođem u ZG i još ništa od rezerve. Tako da ima razlike da ga jebeš.
Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Shepa said:
Da, ali ne zbog goriva, već kad ideš nazad prema ZG, voziš u kontra smjeru od rotacije planete, pa prelaziš veći put u istoj jedinici vremena, i samim time ti ostane više goriva u tanku.

:starac:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Kako to? :misli:
 
Što se tiče dodavanja vode u gorivo, ja mislim da se to ipak ne radi. To su baš ciganska posla.

Ma... ja ne vjerujem koju kost je alfa bacio. Da je to pitao neko drugi, al alfa... :misli: :misli:... koja navlakuša. :wink: :D

 
Jedanput sam ulio gorivo u starigradu . Dvocilindras je ispod 3000 okretaja radio samo na jednom cilindru.. tako da koje gorivo je class ili obicno su gluposti..samo da je normalno :mrgreen:
 
chasingdog said:
Što se tiče dodavanja vode u gorivo,

Imao sam Volvo AQ 250 na gliseru (inboard) i separator koji je odvajao dva deca vode na kantu od 25 litara... Nakon dva dolijevanja počeo sam lijevati u kante na drugoj pumpnoj i time se voziti. Situacija: čitavo lito nisan praznio separator... 8) 
 
Ne znam razliku između obične 95-ice i class plus 95, ali imam iskustvo koje mogu podijeliti. Nekad sam točio obični 95 gdje stignem, neovisno o pumpi. Negdje na 100000 km auto počne trokirati na malim okretajima i pri kretanju, a kad dođe do 4000 okretaja, možeš ga stiskati koliko oćeš, ali nema dalje. Upali se engine check lampica i koliko god je puta gasio kompom, nakon nekog vremena opet se upali. Mijenjao svijećice, bobine, ulivao nekakve čistače za šprice, aditive, resetirao, ali uvijek trokira i pali lampicu. Onda krenem livati class plus 95. Nakon jednog rezervara, više nema ni trokiranja ni paljenja lampice. Od tada, samo class plus i deri. Sad ima 150000 i radi ko sat. I u motor ga isto točim i vozim se bez brige. U čemu je kvaka, nemam pojma, ali to je moje iskustvo.
 
Vozi se peder u autu, zagorio, napalio se nešto
i kud će, šta će...stane na benzinskoj.
Skida pištolj i gurne ga u pak.
Skoče radnici na pumpi, trče prema njemu i viču: Neeee, to je dizel!
A peder blažene face: Meni je super.
 
Hahaha.. dobar!
Ne znam jel bolje to što je njemu super ili što djelatnici viču da je to dizel.

Ima jedan sličan:
Vozi se vuk šumom na motoru, a zec trči za njim i viče:
- Vuče! Vučee!
Stane vuk i kaže:
- Ne vuče, crko karburator.