Integralni sustav kočenja za Gileru Nexus 250

joke said:
Ali ne upotrebljavaju je na istoj šaci kojom koče i drugom kočnicom!

Istina, previse bi bilo na jednoj strani imati obje kocnice, nebi bilo funkcionalno.
Joke jos jednom si u pravu  (y)
 
joke said:
50/50, i to Belly ne želi, kako je i naglasio u 1. postu

Mozda bi trebalo probati 50/50 mozda bi bilo ok buduci skuter ima nesto mase i iza,
nije problem spojiti oba crijeva na istu pumpu, treba samo dupli vijak.
Sada to povlaci pitanje dali je pumpa dovoljno jaka, ali ako stvar funkcionira pumpa nije problem.


Belly treba isprobati, cemu ovaj Belly od kud to? pozdrav.
Mozemo se nac na pivici pa jos malo prokomentirat.
 
ahh piaggio :mrgreen: :mrgreen:
ali očekivao bi onda da je zadnji lakše blokira
dok ovako blokira kad se koči full jako sa svim diskovima
dok mi nikad nije blokirao pri normalnom kočenju niti pri jakom kočenju kad sam isprobavao samo lijevu ručicu
a mislim da je to glavni razlog zašto autor ne želi 50/50 jer ne želi blokiranje kotača, pa eto meni se na 99.9% kočenja ne događa nikakvo blokiranje
 
stankovukovic said:
Mozda bi trebalo probati 50/50 mozda bi bilo ok buduci skuter ima nesto mase i iza,

kao što i napisah u svom 1. postu u topicu  :mrgreen:

U svakom slučaju blokada zadnje kočnice ti u usporedbi sa mogučnoču blokade prednje nebi trebala predstavljati toliki problem, jer dok sa proklizavanjem prednjeg dijela imaš veču šansu samog pada, do proklizavanja zadnjeg može vrlo teško doči kod skutera, pogotovo Piaggiovih, jer im je raspored masa po osovinama daleko od idealnog, odnosno veliki dio otpada na zadnju osovinu koja time, uz eventualnu dodatnu težinu suvozača ima jako, jako male šanse da prokliže, odnosno blokira, a i ako se to desi relativno lako(u odnosu na proklizavanje prednje) se korigira.