Iskustva yamaha virago

Pregledao sam i nema nikakvih remenova. Koristi kardan za prenos sa mjenjača na motor. A za bregaste je lanac. Treba li na to kakvu pažnju posvetiti ili samo toči-vozi
 
U ponedjeljak ću raditi tehnicki pregled za registraciju. Pitao sam bivšeg vlasnika vezano za zvuk i rekao je da nikad nije imao nikakav problem sa tehničkim. Primjetio sam jednu manu a to je da lampica od ulja se ne ugasi odmah. Nekad upalim motor i ugasi se a nekad predjem 5..6 kilometara pa se ugasi. Sumnjam na tlacni prekidac ulja. Motor radi extra i ide ko lud, ne dimi ni pod najjačim gasom. Moze li biti da je masina losa pa da nema pritisak ako ide kako treba i ne dimi ?View attachment 764807
Ne kužim kako bi bilo normalno da ti svijetli lampica od ulja i da netko uopće ide voziti 5-6 km dok se ne ugasi? I da još razmišljaš da li je do indikatora ili samo uljna pumpa nema dobar pritisak? Sretno ti s takvim održavanjem motora! Mogla bi biti uljna pumpa i da ti "zacvika" negdje mašina u vožnji, ja se ne bih usudio tako izaći na cestu, ali ima nas raznih 😁.
 
Na cestu izaci? Pa meni jednom, pri mijenjanju ulja lampica gorila duze od 5 sekundi, ja vec krenuo pripremati alat i dijelove za generalku :mrgreen:
Ti kazes 5-6km vozis sa upaljenom lampicom ulja? :oops:
 
  • Like
Reactions: Nino777
Sumnjam iz razloga zato sto imam neki problem sa instalacijom jer mi se i svjetla ugase na sekundu prilikom motanja. I zajedno sa svjetlima trepne i lampica od ulja. Sad za vikend ću provjeriti instalaciju.
A to su bili mojih prvih 5..6 kilometara na tom motoru tako da nisam ni obraćao pažnju
 
Je li to ova šta se radila za Američko tržište?
 
Ima ulja dovoljno. Kada ispravim motor i gledam na onom staklenom prozorčiću ima do pola ulja. Ugulio sam plastični buzir i tačno na mjestu gdje se savija buzir su pukle 3 zice. Ne mogu ih spojiti jer su bukvalno crne a ne boje bakra pa moram nove provuci. Danas to radim pa javim situaciju. Za tehnički ne znam vjeruj, ako sve spakujem za vikend u ponedjeljak ću ići na twhnicki pa javim kako sam prosao
 
Spakovana instalacija i ugasi lampicu ali ne odmah. Prodje 2 do 3 sekunde pa tek onda ugasi. Ipak ću morati kačiti manometar da mjerim pritisak ulja za svaki slučaj
 
Pa nije to novo čudo sa hrpom senzora i elektrike, par sekundi je super. Ako je razina ulja dobra, što si reko na sredini, samo ga za pocetak dobro izganjaj da on sve povuce kako treba. Mozda je dugo stajao.
 
  • Like
Reactions: ystar
Stajao je 2 godine i nije upaljen. Tek je pred moju kupovinu upaljen i vozen dva..tri dana. Vozao sam i danas i nisam imao nikakvih problema. Jedino sto sam primjetio je kao da fazni lanac klepece ili to tako treba. Na nižim obrtajima se čuje ali ne previše
 
Ljudi obično kad kupe nešto takvo odvezu prvo na servis ili ako imaju volje i alata uzmu service manual u ruke i provjere sve što se može provjeriti i zamijene istrošeno. Pogotovo se pregledaju ventili, stanje faznog lanca, vodilica, španera, ležajevi kotača i upravljača, stanje amortizera i servis prednje vilice, ulje, filteri, svjećice, crijeva vakuuma, kablovi, lulice, karbovi, kočnice....i onda si onako 90% siguran u to što voziš.
 
  • Like
Reactions: ystar
Nino hvala na detaljnom odgovoru. Sve je promjenjeno, dot3 ulje kocnica, ulje motora, instalacija je sređena. Sve osim mašine. Nju smo samo vizuelno pregledali ima li kakvih curenja i te stvari. Nismo ništa otvarali niti provjeravali sto se tog tiče. Našao sam service manual na netu pa ćemo se pozabaviti mašinom. Sipao sam 10w40 ulje jer je tako po specifikacijama.
E sad imam jedno pitanje a to je moze li se lahko pregrijati motor u gradskim gužvama jer je vazdusno hladjen a nema nikakav ventilator 🤔
 
Neće se pregrijati, te mašine su napravljene na takvu toleranciju i od takvih materijala da mogu podnijeti više nego ti na njemu dok te grije mašina pod jajima 😁. Još onda provjerite stanje razvoda ventila i zazor i bude to ok motorin.
 
  • Like
Reactions: ystar
Ulij ulje za toplije podneblje, i redovito ga kontroliraj.
 
  • Like
Reactions: ystar
Pozdrav ekipa
Da ne otvaram novu temu pa ću nastaviti na ovoj... kao sto sam prije naveo tek sam kupio motor i prešao sam nekih 2000km do sad i nesto mi nije dalo mira pa sam skinuo deklo prednje gdje stoji lančanik od bregaste da provjerim stanje faznog lanca jer čujem lanac kako klepece u vožnji. I čim sam skinuo deklo vidio sam da je spaner lanca pukao na pola tako da nije dovoljno spanovao lanac. Sva sreća pa nije upao komad klizača izmedju lanca i lančanika. Živim u BiH i nemam gdje nabaviti osim ebay. Našao sam čitav set sa dva lanca i dva para spanera i košta 50ak dolara. Vrijedi li to kupovati sa ebaya jer mi djeluje prejeftino ili da provjerim u yamahi ovlaštenom?