gastajbarter said:dobro je sto je motor vracen iz mrtvih i ponovo se vozi..samo sa ovakvom viljuskom naprijed i kocnicama velike su mu sanse da opet zagine
ostalo tak tak..ima i puno gorih sklepanaca
PacicLittle said:Kaj fali tome? Da naucim nekaj :misli:
samo dobra volja i naprijed ovako kao i do sadaENGINES said:Eh vidim neki poznavaoci situacije su vec opisali stvari
Otprilike ovako , ovo su slike prve faze radova tj. ono sto je dosad uradjeno.Sledi ugradnja prednjeg kraja komplet sa vilicama i felnom 17inca od r1 iz 2000g..auspuh je vec kupljen karbon trivoal malo kraci..lanac lancanici i ksenon svjetla..moguce i neki privjesak za kljuceve da legne 8)
p.s. guvernal jos nije odlucen da li ravni ili klempavi..
jebes motor ako nema vilice i kocnice od najnovijih R motoraPacicLittle said:Kaj fali tome? Da naucim nekaj :misli:
8) :zelenismajlićkojipokazujeprstiće:malaga said:jebes motor ako nema vilice i kocnice od najnovijih R motora
ENGINES said:Eh vidim neki poznavaoci situacije su vec opisali stvari
Otprilike ovako , ovo su slike prve faze radova tj. ono sto je dosad uradjeno.Sledi ugradnja prednjeg kraja komplet sa vilicama i felnom 17inca od r1 iz 2000g..auspuh je vec kupljen karbon trivoal malo kraci..lanac lancanici i ksenon svjetla..moguce i neki privjesak za kljuceve da legne 8)
p.s. guvernal jos nije odlucen da li ravni ili klempavi..
gastajbarter said:fali sto FZR ima 145KS a i sa original kocnicama nije bas da stane u mjestu, i ova je vilica tanja od nekog GPZa..pogle diskove pa zadnji disk je veci nego naprijed