Izdržljivost MAXI skutera na dužim relacijama

Kako na to gledaju likovi sa trajekta (posada), dozvoljavaju li oni ili "prometnici" u trajektnoj luci da se ubaciš, osobno nemam iskustva sa motorom i trajektom pa pitam...
 
Ma postoje i nosaci, znam od vremena kad sam vozio Burgmana 400 pa sam trazio informacije po Burgman forumima. Na svapskom forumu ima cak jedan koji je prikolicu zakacio na 650. Nakarada ziva.
View attachment 774460

Jebateled, koja nakarada, od boje do svih tih neprirodnih izraslina sa svih strana na Burgmanu... a prikolica je poseban detalj, liči mi na prikolicu kao da u njoj vozi malog pesa ili mačka... ima unutra nekakva prostirka i vrata sa strane...
 
Kako na to gledaju likovi sa trajekta (posada), dozvoljavaju li oni ili "prometnici" u trajektnoj luci da se ubaciš, osobno nemam iskustva sa motorom i trajektom pa pitam...
Dok čeka kolona za trajekt, ti s motorom prođes sve i stanes na početak kolone. Tako da motoristi prvi ulaze...
 
  • Like
Reactions: Village
Kako na to gledaju likovi sa trajekta (posada), dozvoljavaju li oni ili "prometnici" u trajektnoj luci da se ubaciš, osobno nemam iskustva sa motorom i trajektom pa pitam...
Kod nas postoje prakticno paralelni redovi za motore i osoblje te tamo usmjeri prije ukrcaja. Vozaci auta se vec zbog toga ne bune a posebno kad vide u samom trajektu da isto tako postoje mjesta bas za motore na koja auti ionako ne bi stali.
 
Kako na to gledaju likovi sa trajekta (posada), dozvoljavaju li oni ili "prometnici" u trajektnoj luci da se ubaciš, osobno nemam iskustva sa motorom i trajektom pa pitam...
slobodno preko reda, stani prvi. posada i zove prvo motore da uđeš, jer te smiste di auta ne mogu stat... tako je kod nas na lokalnim prugama...
bude likova što planu, živčane, kuvaju se u autima, cidi im se loj niz majice...
ima tih linija di je ludilo od bijesa hahaha u ST luci lako planu kad ih zaobiđeš, a pamtim i liniju Valbiska-Merag po gužvi ima čak i znak/crta na cesti koja kaže "ovi dalje neće uči u trajket"... uf pa kad te zaobiđeš hahaha jedan je otvorija vrat od auta i pita me di ću... vanka 96 stupnjeva, on debel i masan i znojan, spoznao da neće ni sljedeći trajekt uvatit...
 
  • Like
Reactions: Village
Red na trajektu je sekundaran raspodjeli vozila unutar garaze. To znaci da unitra ide prvi onaj koji stane, sto nekad znaci da prvi ceka dosta pogotovo ako je kombi, kamion ili kamper. Motori idu prvi jer ih je najlakse smjestiti unutar garaze.
 
  • Like
Reactions: Village
Otprilike ovako to ide. Ako kupiš kartu za 14 sati, ukrcati ćeš se u 14 sati. Izuzetak su hitni slučajevi (požar-vatrogasci, hitni medicinski) mada je za njih rezervirano 1 misto uvik. Kad ti teta prodaje kartu, moraš kazati u koji sat želiš putovati. Ako ima slobodnog mista, kupuješ kartu za taj sat. Prvi oficir na trajektu je umrežen s tetom koja dila karte, ručni komp (ujedno i skener za karte) računa koliko prostora za ukrcaj još ostaje. Ako kupuješ preko aplikacije isto je potrebno unijeti vrime putovanja. Ako nema mista, ne možeš kupiti kartu za to putovanje. Veći problem (u trajektnoj luci St) su kolonepa je nekad upitno hoćeš stiči na red za ukrcaj uopće. Motor pomogne dosta :)
Kako je već gori spomenuto, motori uglavnom idu na mista di auti ne stanu. Na ovaj naš 10-ak motora bez da zauzimaju mista za auta.
 
20221007_112907.jpg
 
Pozdrav svima,

Novi sam na ovom forumu, znam da je forum namijenjen motoristima, a ja postavljam pitanje o skuterima... ali opet nadam se da ce netko iskusan napisati koji kvalitetan odgovor.
Radi se o tome da sam jedno vrijeme vozio Versys-a kojeg sam nazalost prodao zbog dobre ponude, a i zbog toga sto ga nisam koristio koliko sam mislio da cu ga moci koristit. Zbog poslovnih obaveza, putovanje si mogu priuštit svako 2. ili 3. vikend ili u 7 dana godišnjeg odmora, tako da sam ga većinom vozio po gradu. Zbog takve situacije planiram uzeti neki MAXI skuter tipa Burgmana ili Kymco Downtown sa minimalno 300 kubika.
Planiram uzeti skuter najviše zbog prostora, jer bi ga koristio cjelu godinu, A ISTO TAKO planiram taj svako 2. ili 3. vikend zaputit se na malo dalje putovanje npr 500-700kilometara u jednom pravcu, pa me zanima koliku izdržljivost ili kvalitetu izdržljivosti ima skuter da podnese toliko dalek put, mislim na mehanizam prenosa, cilindar itd...
Bilo koji novi skuter preko 300 cc na vise ce ti odraditi posao i stvar osobnog izbora sto ti vise pase od dizajna i modela koji se nude.
Sa 300 cc ces dobiti skuter manje mase , okretniji i agilniji za voznju po gradu s manjom potrosnjom a sa 400cc i vise robusniji skuter vece mase koji ce se bolje nositi natrpan prtljagom za duze puteve i biti stabilniji na visim brzinama.
Mislim da nisi napisao bitnu stavku, kolika je tvoja masa ili tvoja + suputnika. lp
 
Radi se o tome da sam jedno vrijeme vozio Versys-a kojeg sam nazalost prodao zbog dobre ponude, a i zbog toga sto ga nisam koristio koliko sam mislio da cu ga moci koristit. Zbog poslovnih obaveza, putovanje si mogu priuštit svako 2. ili 3. vikend ili u 7 dana godišnjeg odmora, tako da sam ga većinom vozio po gradu. Zbog takve situacije planiram uzeti neki MAXI skuter tipa Burgmana ili Kymco Downtown sa minimalno 300 kubika.
Planiram uzeti skuter najviše zbog prostora, jer bi ga koristio cjelu godinu, A ISTO TAKO planiram taj svako 2. ili 3. vikend zaputit se na malo dalje putovanje npr 500-700kilometara u jednom pravcu, pa me zanima koliku izdržljivost ili kvalitetu izdržljivosti ima skuter da podnese toliko dalek put, mislim na mehanizam prenosa, cilindar itd...
Svi su ti već rekli sve i najbitnije - može se.

Ja ti mogu anegdotalno sve to poduprijeti vlastitim iskustvom - samo, ja sam išao u kontra smjeru, sa Malagutijevog Spidermaxa GT500 na Versys 650 :mrgreen: no mogu ih usporediti.

Malagutija sam koristio baš za ovo što ti hoćeš: preko tjedna po gradu na posao i kući zagrebačkom obilaznicom bez da sam ikome bio smetalo na cesti. Vikendima ovakvi đirevi od po parsto kilometara, svako neko vrijeme duža putovanja (Alpe, Dolomiti, Balkan) od po tjedan-dva. Bez ikakvih problema. Iste stvari sam radio i kasnije sa Versysom - logično, sa skuterom je ugodnije po gradu.

S Malagutijem sam tako prešao 60.000 km u par godina, bez ikakvih problema. Prodao ga, kupio Versysa, isto okrenuo tako nekako km...

Tako da, samo naprijed (y)
 
Ovo je moj post koji sam prepisao sa Beverly foruma.

Evo izvještaj o mom odlasku sa Beverlyem 400 hpe u Dalmaciju.
Ovaj put je bilo malo duže.

Dakle ovako ....
Odlazak 17:30
Pula-Senj , spavanje u Kampu Bunica.
Uvjek kada idem za dole razlomim Pula-Zadar na 2 komada jer želim biti odmoran , jer me čekaju 8 dana vozikanja po Dalmaciji. Stigao u 20 h.

Drugi dan pičio za Trogir jer tamo spavam.
Stao u Zadru 2 sata , kupao se na Kolovarama i onda nastavio i stao u Šibeniku na sladoled.
Zadar-Šibenik cca 1h , i onda nastavio do Trogira.

Spavanje u Hostelu Marina na Čiovu.
Treći put sam tamo , i imate moju preporuku.

Treći i četvrti dan.
Dizanje ujutro , marenda , i na trajekt za Korčulu.
Dva spavanja u Korčuli u Veloj Luci i dva dana uživanja na prekrasnom otoku.
Prvi dan obilaženje Velolučkog okruga , a drugi dan okolica Korčule i odlazak na otočić Badiju .

Peti dan odlazak na Lastovo.
Tamo sam bio u gostima kod mog prijatelja Milana dve noći.
Lastovo je najljepši mali otok na Jadranu !
Lastovo je svijet za sebe !

Šesti dan.
Odlazak sa Lastova , 5:45 sati plovidbe do Splita i pravac Zadar da stignem na utakmicu Hrvatska-Italija .
Stao u Trogiru na tortilju i u Šibeniku na sladoled.
Spavanje u Hostelu Sunset po ko zna koji put.

Sedmi dan.
Loša prognoza vremena me tjerala da se što prije uputim izvan zone dosega kiše.
Ustao u 8:30.
Nikad nisam tako gazio skuter zbog straha od pljuska.
Na putu Zadar-Pula stao sam samo u Karlobagu 15 minuta , i taman kad sam stao drugi put u Selcu da kao stanem sat vremena da se malo odmorim i okupam , pogledam slučajno prema jugu i vidim crne oblake ! ...na brzinu pogledam radar na Internetu i vidim kako dolazi pljusak prema Riječkom području i brzo nazad na skuter i gas preko Učke u sigurnu zonu ! ...uglavnom , nisam ni stao do Pule ...

Sve skupa Zadar-Pula 5:30 h , znači 5 sati sjedenja na skuteru !

Eto toliko o sposobnosti putovanja sa maxi skuterom...
Isto sam radio i sa modelima Beverly 300ie 5 puta , sa tim modelom sam došao do Visa.
Ovaj 400 hpe će morati odraditi ostatak juga Dalmacije u dve-tri godine.

Za mene je maxi skuter tipa Beverly , X Max , Honda Forza , Kymco Xciting , Burgman i sl. idealan za putovanje po Jadranskoj obali i otocima , zbog agilnosti , maloj potrošnji , dobroj zaštiti od vjetra , puno mjesta ispod sica , i udobnosti vožnje koju nikako nemaš na sportašima ili naked motorima.

Lijep pozdrav i sretni kilometri !

Fotke sa Lastova od 24. 07. 2024 i Trogira 26. O7. 2024.
 

Attachments

  • Screenshot_20240628_015437_Gallery.jpg
    Screenshot_20240628_015437_Gallery.jpg
    414 KB · Views: 0
  • 20240629_081839.jpg
    20240629_081839.jpg
    755.3 KB · Views: 0
frend i ja se vratili sa vikenda, cca 800km u 3 dana... lagana uzivancija - ZG - ISTRA- SENJ- ZG
on na scarabeo 200
odradio bez ikakvih problema, 80-90 bez greske ide, a potrosnja nikakva... da smo se jos malo vozili vrati bi se sa vise goriva neg kad je krenuo :ROFLMAO:
mislim da je neke 3 litre rekao na otorenoj.... zg istra - 5 litara otislo
jedino kaze da mu fali malo sape kod preticanja jer mora hvatati zalet, sve ostalo milina
 
  • Like
Reactions: Breeze
frend i ja se vratili sa vikenda, cca 800km u 3 dana... lagana uzivancija - ZG - ISTRA- SENJ- ZG
on na scarabeo 200
odradio bez ikakvih problema, 80-90 bez greske ide, a potrosnja nikakva... da smo se jos malo vozili vrati bi se sa vise goriva neg kad je krenuo :ROFLMAO:
mislim da je neke 3 litre rekao na otorenoj.... zg istra - 5 litara otislo
jedino kaze da mu fali malo sape kod preticanja jer mora hvatati zalet, sve ostalo milina
moj Scarabeo 200 je lijep ko zahodska skoljka

U njega sam od 2012 stavio ravno 20 kuna rezervnih dijelova

Samo benzin, a jednom sam i ulje promijenio

Gume sam jednom kupio kad me izbacilo sa Tehnickog

Na autoputu trosi 2,7 litara na max brzini od 135, dodjem doma sa vise benzina nego sam natanko


nedavno je gore Pollini kit sa rolicama, variomatom i kuMplug federom, lokalni jedrilicari sa fensi Beverlijima ispustaju zenske zvukove kad im se odlijepim na semaforu

Za jace ulicne borbe prebacujem u Sport mode, ali nakon pobjede vracam na Eco jer Sport trga gume




Srki