Iznajmljivanje motora

ljacmi said:
Znači jedan h-d za jedan dan skoro 1900kn iliti skoro  300usd iliti 250eur. A baš sam si mislio iznajmit KLe- a za benduro , akad ono trebal bi iskeširat skoro 2000kn za 3dana , a to je maloo tu  :palacdolje:mač

Mislio sam na KLE cijenu, cijena Harleya nije za komentirati  :(

Kaj nemože KLE na 1 dan?!  :shock:
 
Ajme  :misli: :misli: a ja razmisljao o najmu motora na 2 mjeseca...... :palacdolje: :palacdolje:
Znaci u nekoliko mjeseci najma Harley se otplati. To se zove poslovnost. Samo u hrvatskoj... :shock: :shock:
 
Ja vas stvarno ne kuzim.

Pa zasto kad su postojeci skupi ne kupite 5-6 motora pa iznajmljujete sami, po osjetno nizim cijenama?

Nije li to izvrsna poslovna prilika da izbacite konkurenciju iz biznisa i zaradite pristojne ako ne i goleme novce?

:neznam:
 
E ali onda dolazimo do problema formiranja cijena,pa kažu cijena motora,registracije,osiguranja,gume,kasko,ulje,filteri,svjecice,poliranje lakiranje i milion pizdarija i dođe poslovnost na vidjelo,800kn po danu za KLE 


Sented from my iBok juzing Tapatok
 
ljacmi said:
Znači jedan h-d za jedan dan skoro 1900kn iliti skoro  300usd iliti 250eur. A baš sam si mislio iznajmit KLe- a za benduro , akad ono trebal bi iskeširat skoro 2000kn za 3dana , a to je maloo tu  :palacdolje:mač

Pa za Benduro imaš ST 750??  :misli:
 
milanche said:
E ali onda dolazimo do problema formiranja cijena,pa kažu cijena motora,registracije,osiguranja,gume,kasko,ulje,filteri,svjecice,poliranje lakiranje i milion pizdarija i dođe poslovnost na vidjelo,800kn po danu za KLE 


Sented from my iBok juzing Tapatok

A ovako kaj im motori stoje isto baš ne vračaju niti kredite niti registraciju itd, itd. Mora se promijenit svijest poslovanja i onda bu od toga svega nekaj, ovak baš i ne vjerujem :palacdolje: i koliko vidim imaju limit kilometara koji je u toj cijeni tj. 350km poslije toga 1km se plača 1,5kn  :palacdolje: :palacdolje:
 
A u USA HD imaš već od 101$ i uključeno ti je 300 milja...
I kaj sad?
Budu vidjeli,ako nađu dosta jelena budu delali,ako ne budu spustili cijenu ili propali...
 
vlucic said:
Ja vas stvarno ne kuzim.

Pa zasto kad su postojeci skupi ne kupite 5-6 motora pa iznajmljujete sami, po osjetno nizim cijenama?

Nije li to izvrsna poslovna prilika da izbacite konkurenciju iz biznisa i zaradite pristojne ako ne i goleme novce?

:neznam:
a kako znas da vec neki od nas i nisu  :mrgreen:

:LOL: :LOL:
 
tl1000 said:
a kako znas da vec neki od nas i nisu  :mrgreen:

:LOL: :LOL:

Meni bi bilo drago da jesu. Vec konkunrencija uvijek donosi neki boljitak krajnjem korisniku - jeftinije, vise toga ukljuceno, nesto...

 
vlucic said:
Meni bi bilo drago da jesu. Vec konkunrencija uvijek donosi neki boljitak krajnjem korisniku - jeftinije, vise toga ukljuceno, nesto...
moj zakljucak je... puno konkurencije donosi to da nitko nema love jer se gro razlije na 5-6 obrta umjesto na 1-2, sto donosi za posljedicu i unazadivanje usluge zbog nemogucnosti ulaganja ....tj. stetu za krajneg korisnika  :mrgreen:
 
Zar nije cilj poduzetništva što veći profit, a ne boljitak korisnika???  :misli:

:mrgreen:
 
Peter Stingray said:
            I taman kada sam se ponadao kako bih mogao probati Harley Road Kinga uslijedi prvi šok a to je 1500kn po danu, kod te cijene bi ga htio samo na par sati probati kad bi se moglo ali onda mi dolazi drugi šok kada pročitam da je min. najam 3 dana po 1500kn što je 4500kn, i sad će netko reći da je to realno. I btw. najamnina za KLE je 600kn na njihovoj stranici a ne 480kn kako tu piše.

Ljudi, treba samo znati čitati :)
Cijene koje su tu navedene su već s PDV-om.
Na njihovoj stranici su cijene bez popusta 15% ( i to lijepo piše na početku cjenika) a tu je popust uključen.

I nevjerojatno kak su se svi zapikirali na KLE-a ili najskupljeg ROAD KING-a, a nitko nije komentiral npr. V stroma 650 sa ful opremom za 600 kn ili Dragstara 1100 za 520 kn.

Ajmo realno, koja bi po vama bila prihvatljiva i normalna cijena ali za održavane i u dobrom stanju motore sa opremom poput stroma 650 ili cbf 600 ili vn 900 ili TDM 900?

Ako gledamo pad vrijednosti motora kroz godinu dana, rega, osiguranje, servisi, gume i eventualno kamate na kredit za motor meni se sigurno isplati rentati nekoliko puta u sezoni na dan-dva nego ga kupiti.