mate
Administrator
gastajbarter said:pa de malo podijeli i sa nama te dozivljaje sa voznji ..zadnji izvjestaj kojeg se ja sjecam je kad si osto bez goriva za GSXom
Nešto si pobrkao.
gastajbarter said:pa de malo podijeli i sa nama te dozivljaje sa voznji ..zadnji izvjestaj kojeg se ja sjecam je kad si osto bez goriva za GSXom
cosmic said:A nekakvo zaleđivanje...ameri to sada rade...suhi led...kaj ja znam...
Znači bolje ga je pustit u garaži nego nosit u sobu.Skripter said:Akumulator ne smije ostati prazan, znači periodično punjenje.
Ako ga staviš na hladno (preporuka 0-10 Celziusa), usporavaš kemijske procese unutar samog akumulatora ili suhe baterije - znači potrebno je manje tj. rjeđa punjenja.
I ja sam čuo da je to u redu, a vidiš, neki dan čitam u novinama savjete za spremanje automobila pred zimu i šta reče - bolje je auto niti ne paliti preko zime ako se neće voziti. Zašto, nije pisalo. :misli:Najbolje je svako malo palit motor i pustit da radi malo
a nemoj tako, neki motori jednostavno "teže" pale pa je bolje skinut bateriju i ne diratRajić said:iskustvo = dRRlo
Palit i VOZIT.tochka said:Najbolje je svako malo palit motor i pustit da radi malo
:shock:makazica said:Sve ok ali nisam nikad čuo da se stisne kvačilo.... :misli:
zoki-op said:Palit i VOZIT.
Nije mu baš zdravo da ga samo pališ i da radi na mjestu
Phobocaster said:a nemoj tako, neki motori jednostavno "teže" pale pa je bolje skinut bateriju i ne dirat
Mate i Ducati
Phobocaster said:a nemoj tako, neki motori jednostavno "teže" pale pa je bolje skinut bateriju i ne dirat
Mate i Ducati
mate said:Natankaj do samog čepa, operi i dobro osuši, akumulator van, motor na štendere i prekrij plahtom. Sve ostalo je nepotrebno, ako ti se kvačilo zapeče za godinu dana onda je ionako zakurac.
karadolo46 said:onda bolje čovjeku ostavit motor na ulici, rađe nek ga i ne skladišti...