Druga je stvar što je npr. BMW njemački proizvod kojeg tamo samo sastavljaju (ali je proizveden i dizajniran po njemačkom standardu, ne indijskom, znači i takav je proizvod njemačke pameti i zahtjeva njihove kvalitete), dok je npr. Royal Enfield original njihov proizvod.
Treća je stvar u homologacijskim i inim normama i razinama opreme, jer neki taj model za njihovo tržište vjerojatno po ničemu nije kao i onaj za npr. njemačko tržište..
Ti veliš da KTM "tamo" košta 10.000 kuna? Ili da BMW "tamo" košta 21.000 kuna? Gdje, u salonu?
Sve da i je tako, i da su to posve isti motocikli (a vjerujem da nisu), dovezi si ga sam od "tamo" i plati samo atest, pa da vidimo koliko će te izaći...
Pa nije ista stvar motor koji je dizajniran i razvijen u Njemačkoj i u Indiji se samo proizvodi po NJEMAČKIM standardima kvalitete, dimenzija i svega ostaloga, i indijski motor koji je razvijen i proizvodi se po indijskim standardima i tehnologiji - zajedničko im je samo to što se obje tvornice nalaze u Indiji, i ništa više!
E sada to ne znam točno ni ja, ali znalci će prepoznati, a i ja nešto naučiti pritom... papire negdje ima, samo gdje... ionako nije bila moja, ali nije ništa neizvedivo i nelegalno...
E sada to ne znam točno ni ja, ali znalci će prepoznati, a i ja nešto naučiti pritom... papire negdje ima, samo gdje... ionako nije bila moja, ali nije ništa neizvedivo i nelegalno...
Probaj na nekom ceskom oglasu, kod nas tesko da ce se ko uhvatiti toga, muka s djelovima ovo ono, znam za jednog decka koji je imao jawu uredio ju i stavio na neki oglas, dosao covjek iz ceske kombijem po nju