Jawom oko svijeta!!!

Hard Rocker said:
da ddam - prosle godine nabasam u gradu na 2 royal enfield i 3 indijca, decki krenuli negdje iz bangalora prema londonu na motorima iz 1950 i neke :)

Nisu to bili motori iz 50 i neke, nego novi... Samo kaj tak već 50 godina isto izgledaju
 
Hard Rocker said:
ma suti, ja sam znao jednog koji je imao dajners kartu 80ih, ode za austriju na 4-5 dana, obavezno zakaci vikend, kako predje granicu sfjr-austrija tako posalje telegram u dajners i molbu da mu blokiraju karticu, izgubio navodno. i napravi racuna za ne znam ni ja koliko 1000a maraka a posto nije bilo elektronskih placanja nego je sve islo preko tih slipova i tako toga.....jedno 4-5 puta je tako uradio od 1981 do 1990.
:drunk: to su bila vremena!

 
joya said:
Nisu to bili motori iz 50 i neke, nego novi... Samo kaj tak već 50 godina isto izgledaju

nope
stari su bili, barem su tako rekli Kumar i Gogan, da su motori 58 i 59god. isli su preko planincuga, tadzikistana, uzbekistana, kirgizije, kazahstana i ovamo rusije itd do londona

image.jpg
 
Hard Rocker said:
nope
stari su bili, barem su tako rekli Kumar i Gogan, da su motori 58 i 59god. isli su preko planincuga, tadzikistana, uzbekistana, kirgizije, kazahstana i ovamo rusije itd do londona

image.jpg

Daj mi molim te reci di si ti videl diskove na motorima tog godišta ak je to ovaj na slici  :misli: :mrgreen:
 
Ubacili disk, vjerojatno se prebacili sa 6 na 12 voltnu instalaciju, dodali malo kroma ali u osnovi to je motor kakav je bil 60 godina.  :wink:
 
Lolo said:
Ubacili disk, vjerojatno se prebacili sa 6 na 12 voltnu instalaciju, dodali malo kroma ali u osnovi to je motor kakav je bil 60 godina.  :wink:

Indijske kvalitete
 
jota said:
Otkad ja govorim da je JAWA motor sve ostalo je kurčenje u prazno  :mrgreen:, kakav crni MZ.

Daj ne  :wc: po MZ - 250 to je bila makina  :mrgreen: , ja sa nnjim proputovao pol "istočnog bloka" i neke zapadne zemlje, a samo zamjenio par svijećica i vlastito koljeno radi "kick start" sustava. Jawa 350 sa dva cilindra mi bila želja ali nikada love za to  :neznam:
 
jota said:
Indijske kvalitete

Tim više je manja razlika od nekad i danas ali jednostavna mehanika to nadoknađuje jer ne pucaju kardani, ne otkazuje elektronika ... i ostale điđe miđe modernog svijeta :wink:
 
Ovo na slici je RE Thunderbird i to noviji od 2009., proizvode ih od 2000, a pogotovo od 2009 nemaju puno dodirnih točaka (npr. nema više odvojene getribe, lanac na desnoj strani itd.) s klasičnim RE Bulletom, gdje se model iz 1955 proizvodio skoro neizmjenjen sve do prije koju godinu, mislim da je bila u pitanju i najduža proizvodnja u kontinuitetu jednog modela ikad.
Usput, mnogi bi se iznenadili koliko je to pouzdan i izdržljiv motor...bez obzira što se proizvodi u Indiji.
 
tomore said:
Ovo na slici je RE Thunderbird i to noviji od 2009., proizvode ih od 2000, a pogotovo od 2009 nemaju puno dodirnih točaka (npr. nema više odvojene getribe, lanac na desnoj strani itd.) s klasičnim RE Bulletom, gdje se model iz 1955 proizvodio skoro neizmjenjen sve do prije koju godinu, mislim da je bila u pitanju i najduža proizvodnja u kontinuitetu jednog modela ikad.
Usput, mnogi bi se iznenadili koliko je to pouzdan i izdržljiv motor...bez obzira što se proizvodi u Indiji.

Daj neki link na Bullet (ono cijena, iskustva i slično) ako imaš, stvarno me zanima. Gledao sam neki dokumentarac o Njemcima koji odu u Indiju kupe ga malo dorade i putuju sa istim po Aziji.  :mrgreen:
 
Djoni_ said:
Daj neki link na Bullet (ono cijena, iskustva i slično) ako imaš, stvarno me zanima. Gledao sam neki dokumentarac o Njemcima koji odu u Indiju kupe ga malo dorade i putuju sa istim po Aziji.  :mrgreen:

http://www.kivela.hr/novosti.asp?IDTekst=54

http://www.motopuls.hr/izdanja/MP116/#p=151

http://www.automotoportal.hr/tag/royal-enfield/

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=33899.0
 
Hvala High  (y)
 
Djoni_ said:
Daj neki link na Bullet (ono cijena, iskustva i slično) ako imaš, stvarno me zanima. Gledao sam neki dokumentarac o Njemcima koji odu u Indiju kupe ga malo dorade i putuju sa istim po Aziji.  :mrgreen:

Vozio sam ga 6 godina, kupio novog u Motormaniji, nikad problema, čisti užitak.
Svaki dan na posao plus lokalne vožnjice i odlasci na more.
Samo što treba imati osjećaja za takav tip motora, ne divljati s njim, periodički kontrolirati manje više sve šarafe (vibracije) i sve ostalo što se i inače kontrolira i nema brige. Održavanje jednostavno, cijena zanemariva.
U Indiji dijelova kakvih hoćeš i sve po par dolara, imam tamo jednog lika koji mi je slao hrpe dijelova, uglavnom dodatne opreme i šminke. Makar su i oni u zadnje vrijeme digli cijene skoro na razinu engleskih dilera.
Ponavljam, nije motor za svakoga, ali oni koji ga vole i paze prolaze s njim puuno bezbrižnih kilometara.
 
Koja je nabavna cijena? Mislim "na cesti".
 
2006. je cijena do registracije bila 29999 kn.
Sad ne znam tko uvozi RE, s tim da se sad radi o potpuno novom modelu, retro varijanti, dakle nikakve veze nema sa starim Bulletom osim imena i loga....