Jel vozi tko Hyosung 650 GtR 2009.

Ghostrider-SB

New member
Ukratko, nezanima mene nego klinca iz naselja a nema net da se sam raspita pa mu činim na neki način uslugu.
Već sam mu rekao da to nema veze sa suzukievom mašinom i bla bla bla, u biti sve znate kako to već ide.
E sad ako netko ima dotični model zamoljavam da opiše detaljno svoje dojmove, kakav je, jel ima kakvih mana, jel ovo, jel ono i tako dalje.
Zapiljio je za taj motorin, a nov dođe nekih 45 soma kuna, iako sam ga već pokušao nagovorit da uzme nekog polovnog japanca i to bezuspješno, znači neka se jave samo oni koji imaju baš taj motor ili su isti vozili da nebi bilo 10 strana glupih komentara kupi ovo kupi ono.
Tehnička je strana obrađena, ono tipa kolko je konja kolko je ovog i onog tako da sve se zna, još samo koji komentar iz prakse odnosno sa ceste dal je bilo kakvih problema i tako to pa da dečkić može otić kupit pilu i gas.  (y) (y) (y)
 
Jurupari said:
kako su novi tek od prošloga tjedna stigli na tržište modeli 2009 mislim da neće biti puno mišljenja.
Ma može i mišljenje onih koji imaju i modele iz 2008. jer u biti isti su samo je paleta boja izmjenjena i pojačane kočnice, zvali smo eurorent i oni osiguravaju test vožnju za one koji misle kupit kod njih motor, a sad nisam mu savjetovao njih jer sam imao ružna iskustva kad sam suzukia uzeo i nebi više kod njih kupio motor nikad, pa ako ima netko saznanja daje li itko drugi test vožnju bilo gdje u hr makar i u splitu idemo dolje samo da nije eurorent u zg.
 
pa nije bas samo paleta boja.. mali redizajn je napravljen, nesto kao kod novog er6 za 2009..
a s obzirom da ga nisam vozio, sjedenje se ne racuna  :LOL: necu po tom pitanju nista ni pisat
 
giantMC said:
pa nije bas samo paleta boja.. mali redizajn je napravljen, nesto kao kod novog er6 za 2009..
a s obzirom da ga nisam vozio, sjedenje se ne racuna  :LOL: necu po tom pitanju nista ni pisat

:LOL: :LOL: :LOL: (y), ma da u biti u pravu si ima neke sitnice al manje bitne jer mašina nas konkretno zanima kako se ponaša na cesti jel mu fali snage i to, ja sam vozio sv-a 650 i motorin je za 5, a sad nešto viču da je to taj agregat al nebi ja rekao, mislim da ništa na tom motoru nema veze sa suzukiem osim obujma ccm  :LOL: :LOL:
 
Imao sam model 2006  :palacdolje:
Uz to sam bio serviser istih i jos uvek ih servisiram  :palacdolje: :palacdolje:
Fala bogu pa je napravio Hyosunga , doktorirao sam na moto menjacima  (y) (y) (y)
Ogibljenje napred katastrofa, stelovanje skoro nemoguce, bez obzira na klikove koji bas i nerade na svakom komadu, nazad oibljenje kako ti bog da.
Rezervoari , vakuum pumpe na rezervoarima, regleri i u ono vreme digitalni satovi na Aqilama u kurcu.Na masu komada sam zamenio prednji cilindar sa sve glavom, posto je dolazilo do havarija... ( suvise toplote...).
Prica kako je to Suzuki SV 650 , je ravna onoj kako je prvi 4T Wartburg imao Golfov motor.I da ne serem jos puno , posto me mrzi.Neznam posto je sada, posto kod nas vise nema uvoznika , ali za te pare se skoro kupuje Z 750 (barem kod nas).
Ko god ima razuma , nek bezi od tog motora.To savetujem i svojm musterijama.
 
Dirty said:
Imao sam model 2006  :palacdolje:
Uz to sam bio serviser istih i jos uvek ih servisiram  :palacdolje: :palacdolje:
Fala bogu pa je napravio Hyosunga , doktorirao sam na moto menjacima  (y) (y) (y)
Ogibljenje napred katastrofa, stelovanje skoro nemoguce, bez obzira na klikove koji bas i nerade na svakom komadu, nazad oibljenje kako ti bog da.
Rezervoari , vakuum pumpe na rezervoarima, regleri i u ono vreme digitalni satovi na Aqilama u kurcu.Na masu komada sam zamenio prednji cilindar sa sve glavom, posto je dolazilo do havarija... ( suvise toplote...).
Prica kako je to Suzuki SV 650 , je ravna onoj kako je prvi 4T Wartburg imao Golfov motor.I da ne serem jos puno , posto me mrzi.Neznam posto je sada, posto kod nas vise nema uvoznika , ali za te pare se skoro kupuje Z 750 (barem kod nas).
Ko god ima razuma , nek bezi od tog motora.To savetujem i svojm musterijama.
Ovo se zove info iz prve ruke, ma i sam mu to tupim al sad kad je vidio ovo tvoje postaje skeptičan jer pitanje je kakvi su i novi modeli i mislim da se nisu bitno promijenili u kvaliteti od tada  :misli:
 
Pomozi momku da nađe Suzu SV ili nek pikne novog Gladiusa, ako ima 45 000 zašto nema još 3000 više ?

Gladius je na MCN testu proglašen najboljim u kategoriji "middle class motora"sa XJ6,ER6 i Monsterom. (Monster je najbolji u biti al je skup)
 
pošto vidim da si iz broda pitaj dodu, on ima takovg za autoškolu.
ja sam na njemu polagao i nije mi djelovao toliko loše no s obzirom da mi je to bilo prvo iskustvo s motociklom smatram da nisam mjerodavan za komentiranje.
u svakom slučaju kontaktirajte dodu, mislim da će drage volje pomoći
 
Icek said:
Pomozi momku da nađe Suzu SV ili nek pikne novog Gladiusa, ako ima 45 000 zašto nema još 3000 više ?

Gladius je na MCN testu proglašen najboljim u kategoriji "middle class motora"sa XJ6,ER6 i Monsterom. (Monster je najbolji u biti al je skup)
Kao što sam napomenuo u prvom postu dečkić kupuje Hyosung GT 650 R, ovo R znači sportski motor ne naked , ne enduro ili što već, želi isključivo nov novcat motor a kako je najjeftiniji japanac 80 soma kuna preostaje mu to korejsko smeće, tako da molim i dalje da komentare daju bikeri koji su to čudo vozili ili ga imaju.
I ujedno ima ravno 50 soma kuna keša i neda ni lipe više, dođe mi da ga objesim al eto hoće to i to će vjerojatno kupit, e sad još bi samo koji komentar i da proba pa da donese konačnu odluku.
 
Evo jedan test iz Motopulsa- možda pomogne pri odluci  http://www.motopuls.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1159:hyosung-gt-650-r-objavljeno-2008-g-u-br-88-moto-pulsa&catid=120:
 
Čitao sam da je na modelu za ovu godinu poboljšan ovjes i kočnice i još neke sitnice u odnosu na prošli.
Eto ako to što može pomoći :)
 
koss said:
Čitao sam da je na modelu za ovu godinu poboljšan ovjes i kočnice i još neke sitnice u odnosu na prošli.
Eto ako to što može pomoći :)
Sada je naprijed par četveroklipnih kliješta umjesto dvoklipnih,a stražnja iako ista bolje funkcioniraju jer imaju druge pločice. Stražnji dio je uljepšan manjim fastbackom i led svjetlom, Instrument ploča je sada kao na GT-u (meni ljepšai i preglrednija od stare. Motoru je promijenjena elektronika ubrizgavanja i radi mirnije. Evo slike iz Eurorenta od prije par dana:
 
kolega ima 08 uvoz iz mađarske kod nas ih nije još bilo.  prezadovoljan voza se stalno i nema nikakvih problema.... (y)
 
znaci ipak nije od suzukia mašina   :shock:
meni cak i ne izgleda loše , istina ovjes je lošiji ...
 
..nemoj kupiti Hyosunga samo ukoliko ti je bitan image, jer samo to nema, sve ostalo je za te novce ok..bar su takva moja iskustva
 
Ghostrider-SB said:
Kao što sam napomenuo u prvom postu dečkić kupuje Hyosung GT 650 R, ovo R znači sportski motor ne naked , ne enduro ili što već, želi isključivo nov novcat motor a kako je najjeftiniji japanac 80 soma kuna preostaje mu to korejsko smeće, tako da molim i dalje da komentare daju bikeri koji su to čudo vozili ili ga imaju.
I ujedno ima ravno 50 soma kuna keša i neda ni lipe više, dođe mi da ga objesim al eto hoće to i to će vjerojatno kupit, e sad još bi samo koji komentar i da proba pa da donese konačnu odluku.

taj gt 650r je samo uvijetno R,jer se razlikuje od nakeda samo u tome što ima plastike i drukčiji volan...nema to s R 600 drugih firmi nikakvih dodirnih točaka,s recimo cbr600 ili yamaha r6....po snazi je u kategoriji s sv650 ili er6,bandit650f...a to su sport toureri a nešto od toga se možda još da neč po 50 k kn na popustu....iskreno fazer 600 je veči R od toga hyosunga gt650 r.

 
Icek said:
Pomozi momku da nađe Suzu SV ili nek pikne novog Gladiusa, ako ima 45 000 zašto nema još 3000 više ?

btw ste vidjeli u živo gladiusa? mislim da se suzuki ne bi trebao s njim puno ponositi. izrada mu je po meni gora od "korejskog smeća" 5 puta. mislim na plastike i ostale điđe