K 1600 B

Getriba

Active member
Sep 14, 2014
1,216
1
38
Split
Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
 

Getriba

Active member
Sep 14, 2014
1,216
1
38
Split
seki22 said:
Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device
Odlicna je ova serija “K”... ja po EU dosta ih sretao, picim npr po autoputu 160-170 , borba s vjetrom), a oni prolijecu 200-220 s osmijehom na licu.....
 

oceangoing

Active member
Mar 30, 2008
1,211
1
38
59
Split
Getriba said:
Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
K1600B  tj bagger je manje upotrebljiv po gradu od GT I GTL modela iz jednog jedinog razloga a to je sta su mu se koferi fiksni pa je dosta sirok za provlacenje.
 

 
 

BMW9

New member
Nov 19, 2017
357
0
0
Zagreb
[quote author=hondimir]

Slažem se, prototip je super, a onda ih je posjetio Arlen Roth .
[/quote]

Mislim da je B bolji od prototipa. Da je nizak poput njega, stvarno masina nebi dosla ni do kakvog izrazaja osim na ravnom.
 

marac_zg

Member
Apr 11, 2008
840
0
16
pogodi..
F800X said:
Jasno da zaslužuje. No kakva je onda razlika od skutera, koji su - kako vidjeh ovdje - tradicionalno omraženi kao da "nisu motori", iako ja tada razliku jedne VFR 800 DTC i Gilere 800 više baš i ne vidim... razlika je samo ono što do sada i nije bilo sporno da bi se omalovažilo druge motocikle - oblik motocikla, položaj sjedenja... a na žalost, i pada se i gine jednako sa oba... ili treba razlike tražiti u raskopavanju motora - DTC je ipak nekakva getriba sa brzinama, dok CVT...  :lipsrsealed:

A prodaja.... koliko ih je prodano unazad npr. 2 godine u Hrvatskoj?  :mrgreen:
Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).
Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen: Ili šestaka kao sad u GoldWingu. A sa DCT-om se čovjek može igrati sa brzinama, većina skutera nema tu opciju koja je ful zabavna.

Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

S druge strane, sve više motora ima ili će imati quickshiftere ( koji rade u oba smjera ) kao standardnu opremu. Ili barem opciju.

Mislim da je dobro da postoji izbor pa neka si ekipa kupuje što želi i neka gušta u tome. Netko kupi R-a za do birtije, netko sa Vespom ide do Nordkappa.  (y)

A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:
 

F800X

New member
May 1, 2018
202
0
0
marac_zg said:
Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).
Mislim da je i to već skoro riješeno, ima maksi-skutera koji izgledaju kao "pravi" motocikli, ili udobno zavaljen prema unazad kao da voziš nekakav sličan chopper...

marac_zg said:
Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen:
Mislim da je i to pitanje dana, tržišta traže sve veću unificiranost i univerzalnost, snaga i maksimalna vrzina su veće svakom generacijom i modelskom godinom, tako su i danas SUV vozila najprodavaniji segment čak i u gradu, do prije nekoliko godina to je bilo zanemarivo... ista stvar i sa motociklima, mislim da tom uspjehu BMW-a uvelike doprinosi i ta ciklistika i "postava" cijelog motocikla koji je odličan za cestu, za autoput i za makadam, iako to većini ljudi ne treba, svi u mislima žele biti "spremni na sve", i osjećaju se bolje i sigurnije kada znaju da imaju motocikl koji je "za sve"... BMW je i rodonačelnik te klase "putnih maksi-endura", danas skoro svaki proizvođač koji "drži do sebe" ima barem jedan model u ponudi tog tipa, to i je najprodavanija klasa.

marac_zg said:
Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..
OK; samo što DCT nije baš usporediv sa čistim automatikom (sa tiptronicom ili sekvencijalnim da).

marac_zg said:
A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:
Mi nismo relevantni vjerojatno za ništa - osim za glupost, no mislio sam ipak na postotak prodanih motocikala u klasu i koliki dio kolača u tome uzima Honda... a mislim da uzima zanemariv broj, npr. BMW godišnje ima cca 160-180 novih registracija u Hrvatskoj, od čega skoro pola te brojke otpada na GS/GSA, dok je Honda tu posve minorni igrač...
 

Rudar

Member
Mar 26, 2015
315
0
16
41
Bjelovar
Ostarila malo tema, a meni se k16B sve više viđa. Ijako moram priznati, zapravo Grand America bi bio baš po volji i želji. Na GA se može zadnji centralni kofer i skinuti, koliko sam imao prilike naći/vidjeti na netu.
Eh sad, zanima me, jel ima kakvih novih iskustava, saznanja, možda vlasnika.
 

tomo3

Active member
May 14, 2011
1,965
14
38
48
Zagreb
Po meni, šteta takav dragulj od šestcilindrične mašine ugraditi u karoseriju koja po ravnom struže koferima po asfaltu. Kupi GT i možeš lješkariti na 60 kmh u šestoj, a i podbosti ga po zavojima. sa B možeš samo ovo prvo.
 

Rudar

Member
Mar 26, 2015
315
0
16
41
Bjelovar
Po meni, šteta takav dragulj od šestcilindrične mašine ugraditi u karoseriju koja po ravnom struže koferima po asfaltu. Kupi GT i možeš lješkariti na 60 kmh u šestoj, a i podbosti ga po zavojima. sa B možeš samo ovo prvo.
🤔 Karoserija,
možda sam u krivu ali okvir je isti kao na svim k16, samo su koferi/zadnji kraj niži. A to ako se zbog toga izgubi koji ° nagiba, osobno, preživio bih.
 

goldwing1

Member
Mar 27, 2011
399
0
16
43
K16B ima moj kum i vozio sam ga, krasan motor, brdo opreme, ono što me je začudilo je mala potrošnja koju honda ne može dostići. Ali, motor je kupljen novi i na nekih 6000 km u servisu opoziv mjenjača, rastavili sve riješili. Sad ga pati anlaser, nekad vrti u prazno i ispušta čudne zvukove! Znači dosta gluposti za motor koji je on dobio u njemačkoj kao prošlogodišnji model ali novi u salonu za 22000 eura!
 

Rudar

Member
Mar 26, 2015
315
0
16
41
Bjelovar
K16B ima moj kum i vozio sam ga, krasan motor, brdo opreme, ono što me je začudilo je mala potrošnja koju honda ne može dostići. Ali, motor je kupljen novi i na nekih 6000 km u servisu opoziv mjenjača, rastavili sve riješili. Sad ga pati anlaser, nekad vrti u prazno i ispušta čudne zvukove! Znači dosta gluposti za motor koji je on dobio u njemačkoj kao prošlogodišnji model ali novi u salonu za 22000 eura!
E vidiš to je post.
Hm da naišao sam na to da su imali problem s mjenjačem, a ovo nisam našao za alnaser. Ha danas je nemoguče više biti siguran u ništa(sve se kvari) to zapravo i ne tražim(gotovo neostvarivo) jedina je mala prednost što BMW zaista ima dobru servisnu podršku,pa i kod nas, za razliku od nekih drugih proizvođača.
Ma volio bih probat motor, sjedio jesam na par moto show-ova ali nije to to, za odlučit kupit nešto u tom cijenovnom rangu.
Pogledat ću u okolici jel ima gdje da se može odraditi test vožnja.
Nekako sam sve bliže B nego GT,
Jbga ljepši mi je,
a funkcionalnost,
ah vozim motor iz gušta a ne iz praktičnosti hahahaha
 

tomo3

Active member
May 14, 2011
1,965
14
38
48
Zagreb
Da li je istina da je model B (Bagger) limitiran na max brzinu od 100 milja, iliti cca 160 km/h?
B je limitiran na 160 kmh
GTL na 230
GT na 250
 

goldwing1

Member
Mar 27, 2011
399
0
16
43
Nije servis baš takav, čekao je za Montauka cinšpulu u servisu cijelu zimu pa na kraju uzeo na ebayu. Bmw servis u Hamburgu
 

goldwing1

Member
Mar 27, 2011
399
0
16
43
Grand america je limitiran na 160 a b nije sigurno jer je proban. Vjerovatno zbog trećeg kofera jer je i b lidav iznad 160
 

ko samui

Member
Jun 19, 2007
641
4
18
Dalmacija
Nije limitiran ja sam ga vozio na prezentaciji u Portugalu.
Isti dan sam imao na koristnje tad novi GSA 1250 i mogu ti rec nije neka razlika za svaki dan ,jedino za u rikverc al na Baggeru imas opciju rikverca tako da je i to rjeseno.

Serijski vjetrobran je dosta nizak al i to wunderlicht rjesava, motor je strava i naravno 6 cil je malo skuplji za odrzavanje a drugo 4 god jamstva sve pokriva i sta se ima pokvarit pokvarit ce se u tom roku ili cca 20000 km