K: Ducati Hypermotard 821 SP

Odradio carinu i mala komplikacija s papirima. Belgijanci imaju koliko sam razumio imaju dva dokumenta/isprave za motor. Taj drugi koji je veličine A4 mi nije poslalo jer je mislio da za izvoz ne treba. Uglavnom moraju sada poslati od MUP-a gore potvrdu da bi ga mogao homologirati i regati. Uz pomoć današnjih tehnologija uspio naći preko fejsa bivšeg vlasnika izmijeniti pokoju poruku. Bivši vlasnik je moto policajac u Belgiji, kaže da mu Motard nije bio zgodan za vožnju u dvoje sinom pa je uzeo Multicu 1260 S. Da je na HM-u već mapa gore za slip. Sve u svemu dobra prilika. Završiti papirologiju, regati pa krenuti sa pimpanjem. Manje više sve je na putu
 
Valentinovo za 5. Airbox upgrade od Giuseppe Starace-a. Mogla bi ovo biti prava romansa 😅
 

Attachments

  • IMG-20220214-WA0033.jpg
    IMG-20220214-WA0033.jpg
    114.1 KB · Views: 0
  • IMG-20220214-WA0034.jpg
    IMG-20220214-WA0034.jpg
    106.5 KB · Views: 0
  • IMG-20220214-WA0038.jpg
    IMG-20220214-WA0038.jpg
    99.8 KB · Views: 0
@ODST i meni je to upalo u oko tj mogao bi malo više pratiti rep. Pozabaviti ću se s tim poslije homologacije i rege.
 
  • Like
Reactions: ODST
@leCo to je bia neki plan u početku potrage ali na kraju je ispalo ovako. Većina koji imaju Termije su race verzije (bez katalizatora) na oglasniku pa je kasnije komplikacija za regu a ima i posla slikad sve to dole vraćati original za tablicu.
 
  • Angry
Reactions: leCo
Samo nemoj od auspuha napravit lokomotivu.😄 Ima i zanimljivih koji idu ispod sica ali kad vec imas Akrapa ostavi kako je.
 
Samo nemoj od auspuha napravit lokomotivu.😄 Ima i zanimljivih koji idu ispod sica ali kad vec imas Akrapa ostavi kako je.

Ostavljam Akrapa gore. Bude kao ovaj na slici. Razlika je i u zvuku, s Termijem više zvuči kao suoermoto dok je s Akrapom dublji zvuk više kao SBK. Našao sam na YT nekog Engleza koji je imao full Termi koji je zamjenik sa full Akrapom.
 

Attachments

  • FB_IMG_1644907041296.jpg
    FB_IMG_1644907041296.jpg
    133.9 KB · Views: 0
Imao je 29 750 km na satu i dezmo servis pred sobom. Termi gore i još nekakva mapa.
6 999 eura.
Tu sam umalo postao gonič motocikla s dušom.
Koliko je veliki desmo servis u hrvatskoj?
 
@mate 600 tinjak kn ako se sjećam dobro za remenja. Za desmo ne znam koliko ali se sjećam da sam negdje pročitao toliki cijenu. Možda sam omasio futbal
 
Da, oko 670kn. Taj dio je ok ali kad zbrojis klizace, filtere, ulje... i desmo onda brijem da si ti blizi ukupnoj cifri. Subjektivan dojam mi je oduvijek bio da servisi nisu skupi dok nema 16 klackalica po 150€.😄
 
  • Haha
Reactions: Švabo
Šuplje cevke, šuplja glava. I par butt plugova
 

Attachments

  • IMG-20220218-WA0017.jpg
    IMG-20220218-WA0017.jpg
    90.3 KB · Views: 0
  • IMG-20220218-WA0037.jpg
    IMG-20220218-WA0037.jpg
    257.6 KB · Views: 0
  • IMG-20220218-WA0038.jpg
    IMG-20220218-WA0038.jpg
    249.8 KB · Views: 0
  • IMG-20220218-WA0015.jpg
    IMG-20220218-WA0015.jpg
    120 KB · Views: 0
Najbolje je to sve odmah rastaviti vidjeti šta se sve krije ispod tih plastika. Ulje filter, ulje u kočnicama zamjenjeni. Visok je ko koza, mislim da je li la visine kao ATAS s visokom sjedalom. Sa 1.86 sam na prstima.
Nakon SMCR-a čudnovat osjećaj, osjeća se težina, položaj je nekako više kao kakav adventure nego supermoto. I među nogama je puno više motora, ima se čovjek za što uloviti. Baš je priča za sebe. U race modu baš fino ide i nabire. Dole na niskim okretajima je klasika kao starti V2 doduše je možda i do toga Race mode,dosta je nervozan i trzav ispod 4k rpm. Navodno da se to s remapom dosta ispegla
 

Attachments

  • IMG_20220418_172341.jpg
    IMG_20220418_172341.jpg
    876.8 KB · Views: 0
  • IMG_20220418_193601.jpg
    IMG_20220418_193601.jpg
    1.6 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Grom90 and DiAbLeRo