K&N

Smjesa da, ali mape paljenja ne (kut paljenja, omjer smjese ...bog te pitaj kaj sve ne)
To je slično kako novi gsx 1000, shiver i slični imaju prekidače.
Slična fora mi je bila i na autu, postavi jednu smjesu, auto ide tromo i troši ko lud, postavi drugu, vozim se na zrak a auto leti...
Na motoru to nisam tako jako primijetio jer ima puno momenta i dosta snage koju ne koristim često do kraja pa je teško razlučiti...ali mi se čini da je bolje....nekako je eksplozivniji, ima više zraka u plućima.... (y) (y)
 
Big bore bike said:
Smjesa da, ali mape paljenja ne (kut paljenja, omjer smjese ...bog te pitaj kaj sve ne)
To je slično kako novi gsx 1000, shiver i slični imaju prekidače.
Slična fora mi je bila i na autu, postavi jednu smjesu, auto ide tromo i troši ko lud, postavi drugu, vozim se na zrak a auto leti...
Na motoru to nisam tako jako primijetio jer ima puno momenta i dosta snage koju ne koristim često do kraja pa je teško razlučiti...ali mi se čini da je bolje....nekako je eksplozivniji, ima više zraka u plućima.... (y) (y)

pa da, preko auta sam i to zakljucio, jer kad ti ode npr. lambda sonda, cpu automatski simulira njezin rad... i podesava smjesu prema informacijama iz drugih senzora...Normalno da u tom rezimu rada motor vise trosi... Ahh, ipak su na kraju karbosi bili zakoooon... :) Cim manje elektronike i senzora to bolje...  :mrgreen:
 
Kupiš, montiraš i vidiš, ako motor ide ok, pričekaš do slijedećeg servisa i pitaš servisera, ako ne ide ok, ideš odma na servis. Logično  :misli: