K: slip-on spuhove i PC za Yamahu XT660Z Tenere

joke said:
Pri protočni mislim da normalan protok plinova nije skrenut, dakle cijev manjeg promjera je protočni dbkiller, a cijev blokirana na jednom kraju i probušena sa strane je dbkiller blokiranog protoka. Imaš i jedne i druge na tržištu, a ovi drugi se koriste redovito kad nije moguće/izvedivo radi volumena ispušnog lonca adekvatno prigušiti zvuk. Upravo o tome prićamo. XT660 ima premali volumen sa jednim loncem i onda se ide na radikalni dbkiller s kojim motor ne radi dobro. Kod 2 nema problema, a i oni su dobro prigušeni da bi prošli homologaciju. Spomenuo si XT1200 pa evo baš tu imamo primjer kod Akrapa(btw ima i dupli izlaz) .... naime kod njega, što je začuđujuče, nema uopče killera, očigledno jer bi bez njega galama bila prevelika.
Drago mi je vidit argumentiranu raspravu o raznim teorijama i konceptima ispušnih sustava.
XTX/XTR i XT660Z dijele skoro pa isti agregat. Čemu po tebi razlika u ispušnim sistavima, osim iz estetskih razloga?
 
jolly the roger said:
Drago mi je vidit argumentiranu raspravu o raznim teorijama i konceptima ispušnih sustava.
XTX/XTR i XT660Z dijele skoro pa isti agregat. Čemu po tebi razlika u ispušnim sistavima, osim iz estetskih razloga?

Agregat nije skoro isti nego identičan, razlikuje se u nebitnim detaljima .. npr. izvedbi poluge mjenjača na djelu kojeg diraš stopalom. Razlika u ispušnim sustavima je pak ne estetska nego upravo praktična, jer kod XTZ grane idu sa strane, a ne ispod agregata i omogučuju veću udaljenost od tla, i vancestovnu upotrebljivost. Pod sjedalom ulaze u ispušni lonac auto tipa, jedan dakle lonac sa mnogo pregrada, obavijen slojem prigušne vune i sa nekoliko slojeva metala, te sa dvije izlazne rupe koje su u konačnici prekrivene plastičnom maskom koja simulira izgled dva klasična lonca.
 
... da dodam(jebalo ih editiranje), ispusi kod XTR i X su klasičnog moto tipa, dva su odvojena, imaju odvojene grane, i mogu se otvorit u toj mjeri da budu jako slični aftersales otvorenom ispuhu.
 
Kakve bisere? Probaj pročitat sa razumijevanjem, nemoj bit kao i ostali .. ako ti prestanem pisat ostaje ti birtija
 
Probaj ti prvo napisat a onda pročitat s razumijevanjem. Možda i jesi kad tražiš edit. :mrgreen:
 
mate said:

Što, nikad nisi čuo za identične stvari koje se razlikuju?  :mrgreen:

BTW - ako nekome treba: prodajem tri vjeverice, dvije različite i jednu istu.
 
mate said:
Probaj ti prvo napisat a onda pročitat s razumijevanjem. Možda i jesi kad tražiš edit. :mrgreen:

Tražim edit odavno, i ne u ovom topicu samo.
Dakle sa razumijevanjem bi bilo da prosječni korisnik dvotočkaša može skužit da poluga mjenjača nije dio agregata koji možemo smatrati neodvojivim ili bitnim. Metalna zaštita pokrova agregata koja se silikonom lijepi na pokrov je u istom "loncu"
 
jolly the roger said:
Drago mi je vidit argumentiranu raspravu o raznim teorijama i konceptima ispušnih sustava.
XTX/XTR i XT660Z dijele skoro pa isti agregat. Čemu po tebi razlika u ispušnim sistavima, osim iz estetskih razloga?

Tebi neko oteo bananu ???  :LOL:
 
AnteK said:
Tebi neko oteo bananu ???  :LOL:

Velika pogreška  :shock:
 
joke said:
Agregat nije skoro isti nego identičan, razlikuje se u nebitnim detaljima .. npr. izvedbi poluge mjenjača na djelu kojeg diraš stopalom. Razlika u ispušnim sustavima je pak ne estetska nego upravo praktična, jer kod XTZ grane idu sa strane, a ne ispod agregata i omogučuju veću udaljenost od tla, i vancestovnu upotrebljivost. Pod sjedalom ulaze u ispušni lonac auto tipa, jedan dakle lonac sa mnogo pregrada, obavijen slojem prigušne vune i sa nekoliko slojeva metala, te sa dvije izlazne rupe koje su u konačnici prekrivene plastičnom maskom koja simulira izgled dva klasična lonca.
zar nije XTR (kao i XTZ) terenski orijentiran motor(bar po dimenzijama kotača bih rekao da je tako), za razliku od XTX koji je vise cestovno odnosno SM/funbike? Kako to da onda XTR nema grane bočno od mašine, nego ispod?
 
... kad meni kažeš motor, mislim konkretno na pogonski agregat, ne cijeli koncept motocikla
 
Kad već meljete bezveze, koja je onda razlika između R i Z modela? Kako je to mama Yamaha zamislila?
 
https://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/index.aspx?segment=Off%20Road&view=article&id=441237

https://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/about-bikes/off-road/index.aspx?segment=Off%20Road&view=article&id=441232
 
joke said:
... kad meni kažeš motor, mislim konkretno na pogonski agregat, ne cijeli koncept motocikla
Gabariti ispusnih grana(duzina, promjer) ovise o pogonskom agregatu
Polozaj ispusnih grana bi trebao prvenstveno ovisiti o predvidjenom nacinu uporabe motocikla. Zato mi nije jasno kako Yamaha na jednom terenski orijentiranom motociklu stavlja grane između mašine i tla, a na drugom ih stavlja bočno od mašine kako je optimalno.
 
jolly the roger said:
Gabariti ispusnih grana(duzina, promjer) ovise o pogonskom agregatu
Polozaj ispusnih grana bi trebao prvenstveno ovisiti o predvidjenom nacinu uporabe motocikla. Zato mi nije jasno kako Yamaha na jednom terenski orijentiranom motociklu stavlja grane između mašine i tla, a na drugom ih stavlja bočno od mašine kako je optimalno.

Možda bi ti tu za razumit ključna riječ mogla bit "Euro norma" ... ona se mijenjala mislim 2 ili 3 puta u XT660 X/R/Z vijeku.
Prvi modeli nisu imali mislim ni katalizator, a sigurno ni "closed loop" sistem, a poslije je došla lambda, pa kod Z-a još jedan senzor, ne mogu se sad sjetit točno koji, ali znam da je bio dodatni u odnosu na R/X
 
Na žalost danas eco norme određuju ispuh a ne način uporabe, jer da nije tako ne bi bilo ni ovog na doljnje dvije slike

2017-suzuki-gsx-r1000r-first-ride-fast-facts-2.jpg


Ducati-1199-Panigale-Japan-exhaust-01.jpg