crni konjanik
Active member
Ja sam na vagi između S1 Pro i nove XR 1100, svakako ću ih probat u vožnji prije kupnje, drugačije neću kuptit!
A daj mi reci schuberth ima neki premaz ili ti imas pinlock pa se ne magli ?zvonko situm said:u klasi xr 1000 je schubert S1 a ne R1... ja imam i jednu drugu... zbog velike površine preglednosti i zbog nemagljenja vizira te ugrađenih sunčanih naočala i manje buke te udobnosti za moju glavušu prednost dajem schubertici ali smatram da je provjetravanje nešto bolje riješeno na XR 1000 i kpt.aerodinamika je po meni nešto na strani XR 1000...
ali i jedna i druga su ti odličan odabr
3mm debeli vizir sa unutarnjim premazom i nema magle...Poggiali said:A daj mi reci schuberth ima neki premaz ili ti imas pinlock pa se ne magli ?
ne kužim...po čemu su bolji zatamljeni vanjski viziri ??Tommee said:Unutarnji viziri se jednostavno ne mogu po ljeti mjeriti sa pravim zatamnjenim vizirom, to je vise kao prirucni dodatak.
a taj premaz jel ima neko posebno održavanje.?. da se ne ispere :/zvonko situm said:3mm debeli vizir sa unutarnjim premazom i nema magle...
na xr 1000 me unutarnji vizir jednostavno izluđivao kad sam na svom motoru...gornji rub mi je točno presijecao vidno polje na pola...
Samo mlakom vodom prat vizir i nemaš problema nikakva sredstva vjeruj mi probo i imo problema od tad samo voda dolazi u obzirPoggiali said:a taj premaz jel ima neko posebno održavanje.?. da se ne ispere :/
zvonko situm said:ne kužim...po čemu su bolji zatamljeni vanjski viziri ??
a kaj bi reko da si na mom mjestu samo sa običnim "čistim" vizirom .. neki put nevidim di je cesta kak mi prlji sunceTommee said:Ove faking refleksije, jerbo ovi nutarnji viziri ne pokriju skroz vidno polje pa kad vozis i sunce je prema tebi svjetlost "sprica" od svuda. Meni to nije to i amen
Pec said:I ja, ko i Zvonko, imam S1 i XR1000 i dobro je opisao obje, a ja ću dodati da mi je XR1000 na glavi otprilike 5 % ukupnog vremena vožnje (kada su velike vrućine ili za "do dućana") iako je i ona dosta dobra kaciga, možda malo preplitkog kalupa. S1 je priča za sebe. Ona mi daje takav dojam sigurnosti da bi je najrađe koristio i u autu. Nakon S1 kada stavim bilo koju drugu kacigu osjećam se "kao gol".
neznam koju si kacigu sa unutarnjim sunčanim vizirom vozio ali na schubertu je to odlično i potpuno neutralno riješeno bez ikakvih reflesija iz okoline... a o praktičnosti ovog riješenja mislim da nema nikakve dvojbe !!Tommee said:Ove faking refleksije, jerbo ovi nutarnji viziri ne pokriju skroz vidno polje pa kad vozis i sunce je prema tebi svjetlost "sprica" od svuda. Meni to nije to i amen
I meni se jedan oljuštio ali sam posle shvatio da sam ja kriv mada sam dobio zamjenskog u garantnom roku a dogodilo mi se to da sam stao na Ini natakao i išo očistit vizir uzeo onaj toaletni papir na pumpi obrisao vizir i samo dobio neke točkice i počeo se nedugo zatim ljuštiti sam zato jer je vjerovatno papir pokupio malo benzina sa pumpe a posle sam u uputama pročito da se koristi samo voda nikakva sredstva što sadrže alkohol ili neka druga kemijska sredstvaPoggiali said:sad čitam na motocikli.com za S1 kažu da nakon nekog vremena se počne ljuštit antifog... a bed
pa nemate istu glavu :jesus:RideHard said::misli: kako plitak kalup? dokle ti dodje S1, a dokle XR1000?
zaprudanec said:pa nemate istu glavu :jesus:
pa ovisi o "konfiguraciji" glave, neku ima izduzenu glavurdu, netko plicu a siru :wink:RideHard said:ma mene interesuje kolika je kod njega razlika izmedju kaciga. ne kontam ovo plitka skoljka. to mi djeluje isto ko da donji dio ne dodje do ispod brade.