Nemam namjere nekoga razuvjeriti u njegovim uvjerenjima , nego donosim činjenice . Ova i slična tema više puta se ponavlja i uvijek donosi prijepore i oprečne tvrdnje . Probati ću malo pojasniti kako je funkcionirala moto scena kasnih 70-ih i ranih osamdesetih .
Kada se pitanje postavi tko je najstariji moto klub u hrvata onda se favoriziraju neki koji u vrijeme o kojem govorim nisu zasigurno postojali . Nadalje u novije vrijeme slušamo pojam Moto scena koja se dijeli na ove i one . Tvrdim da je moto scena postojala jako , jako davno i nije privilegija ničija da ju provodi odnosno dijeli . Kako sam htio biti informativan i jezgrovit ipak moram spomenuti , a i dokumentirati da je skupina okupljena oko istih interesa na svojim jaknama i prslucima nosila Amblem (danas se to zovu boje ) i tekst koji je ujedno bio i filozofija življenja , a on je glasio MOTO CLUB.
Vječni prijepori tko je bio prvi , a tko čak prvi od prvog (prviji ) traži ozbiljan pristup analizama . U bivšoj nam državi nije imao baš svako privilegiju sakupiti ljude i udružiti se u asocijaciju , a pogotovo ovoga tipa . Usudim se reći samo su rijetki – izabrani mogli o tome sanjati , a nas par imalo je tu sreću . Kolege iz Osijeka u sklopu AMSJ dobili su odobrenje da osnuju Moto Club Osijek . Samim osnutkom kluba djelovanje istog odmah je usmjereno na organizaciju okupljanja motociklista na jednom mjestu pod nazivom Majski susreti motorista . Za informaciju u bivšoj jugoslaviji postojala su samo dva takova skupa jedan u Varaždinu i ovaj drugi u Osijeku . Prema popisu iz 1981 .godine Jugoslavija je brojila ukupno 22 438 331 stanovnika , a vi pokušajte zamisliti koliko je bilo vozača i vlasnika motocikala . Već druge godine po organizaciji susreta razina se digla na međunarodni značaj .
Kada danas slušam tvrdnje ( pogrešne tvrdnje ) pojedinaca koji u to vrijeme nisu bili rođeni , a kamoli sudionici tog vremena , pokušavaju osporavati sad već mogu reći povijesne činjenice , ne mogu ostati miran i priseban .
Sada ću se malo osvrnuti i na numerirane osobe sa slike jer usudim se reći da su to pioniri svoga vremena .
Pod broj 1 . Jedan od osnivača kluba iz tog vremena , tadašnji tajnik i sadašnji predsjednik jednog moto kluba novijeg datuma ,
Broj 2 Jedan od osnivača jednog od moto klubova tadašnji predsjednik , a danas vrlo aktivan u moto okruženju ,
Broj 3 Također jedan od osnivača moto kluba , a danas predsjednik Eurobikera za hrvatsku ,
Broj 4 Jedan od osnivača moto kluba iz tih vremena , danas aktivan vozač motora kao free biker ,
Broj 5 Još jedan aktivan free biker i dugogodišnji član kluba ,
Broj 6 Jedan dugogodišnji član koji na žalost danas više ne vozi motore ,
Broj 7 Još jedan stari biker ,
Broj 8 Jedan od osnivača kluba u inozemstvu , a 9 i 10 su tada vrlo aktivni članovi kluba .
Kada to izanaliziram i usporedim sa današnjom inflacijom Moto klubova , mislim da je bezrazložno favorizirati neke skupine koje su nastale novijeg datuma , a pripisuje im se neka njima nepoznata vremena .
Nadam se da nisam nikoga ovim tekstom povrijedio , a što mi nije niti bila namjera.