Kada su osnovani prvi motoklubovi u HR?????

zeto

New member
baš gledam malo listu klubova u HR, i vidim ima toga,al sada me zanima koji i kada su osnovani prvi motoklubovi i gdje su prije bili najbolji motosusreti......?????
 
F.R.C SISAK  (First Rockers Club)  osnovan 1976 g. no tek 1996 g. klub se sluzbeno registrira pod nazivom               M.C. Siscia Sisak...

1998 g. organizira prvi moto susret
 
Prvi Hrvatski Motociklistički Klub Zagreb, a osnovan je 1921 godine.

http://www.phmk-zagreb.hr 
 
pa zar nije među prvima (ako ne i prvi) bija onaj iz kastel sucurca.
onaj old timer club Adria?
 
zeto said:
baš gledam malo listu klubova u HR, i vidim ima toga,al sada me zanima koji i kada su osnovani prvi motoklubovi i gdje su prije bili najbolji motosusreti......?????
moto susreti? a čujh..moji starci pričaju o prvo majskim susretima.. (Osijek)
vidio sam i neke slike od MK Osijek iz topg vremena..a imam neke i doma ja mislim... :)
koliko znam to su bili najpoznatiji.
 
valkira-cbr said:
pa zar nije među prvima (ako ne i prvi) bija onaj iz kastel sucurca.
onaj old timer club Adria?
1994 ga je Zagor osnovao
 
možda bi bilo bolje pronač klub koji postoji bez prekida od nekih godina ,jer večina današnjih klubova su relativno mladi,ja sam osnoval klub    PADAJUĆI ANĐELI  80 godine i nosili smo oznake na jaknama nažalost izdržali smo samo nekoliko godina
 
Nemam namjere nekoga razuvjeriti u njegovim uvjerenjima , nego donosim činjenice . Ova i slična tema više puta se ponavlja i uvijek donosi prijepore i oprečne tvrdnje . Probati ću malo pojasniti kako je funkcionirala moto scena kasnih 70-ih i ranih osamdesetih .

Kada se pitanje postavi tko je najstariji moto klub u hrvata onda se favoriziraju neki koji u vrijeme o kojem govorim  nisu zasigurno postojali . Nadalje u novije vrijeme slušamo pojam Moto scena koja se dijeli na ove i one . Tvrdim da je moto scena postojala jako , jako davno i nije privilegija ničija da ju provodi odnosno dijeli . Kako sam htio biti informativan i jezgrovit ipak moram spomenuti , a i dokumentirati da je skupina okupljena oko istih interesa na svojim jaknama i prslucima nosila Amblem (danas se to zovu boje ) i tekst koji je ujedno bio i filozofija življenja , a on je glasio MOTO CLUB.

Vječni prijepori tko je bio prvi , a tko  čak prvi od prvog  (prviji ) traži ozbiljan pristup analizama . U bivšoj nam državi nije imao baš svako privilegiju sakupiti ljude  i udružiti se u asocijaciju , a pogotovo ovoga tipa . Usudim se reći samo su rijetki – izabrani mogli o tome sanjati , a  nas par imalo je tu sreću . Kolege iz Osijeka u sklopu AMSJ dobili su odobrenje da osnuju Moto Club Osijek . Samim osnutkom kluba djelovanje istog odmah je usmjereno na organizaciju okupljanja motociklista na jednom mjestu pod nazivom Majski susreti motorista . Za informaciju u bivšoj jugoslaviji postojala su samo dva takova skupa  jedan u Varaždinu i ovaj drugi u  Osijeku . Prema  popisu iz 1981 .godine Jugoslavija je brojila  ukupno 22 438 331 stanovnika , a vi pokušajte zamisliti koliko je bilo vozača i vlasnika motocikala . Već druge godine po organizaciji susreta razina se digla na međunarodni značaj .

Kada danas slušam tvrdnje ( pogrešne tvrdnje  ) pojedinaca koji u to vrijeme nisu bili rođeni , a kamoli sudionici tog vremena  , pokušavaju osporavati sad već mogu reći povijesne činjenice , ne mogu ostati miran i priseban .

Sada ću se malo osvrnuti i na numerirane osobe sa slike jer usudim se reći da su to pioniri svoga vremena .

Pod broj 1 . Jedan od osnivača kluba iz tog vremena , tadašnji tajnik  i sadašnji predsjednik jednog moto kluba  novijeg datuma ,
Broj 2 Jedan od osnivača jednog od moto klubova tadašnji predsjednik , a danas vrlo aktivan u moto okruženju ,
Broj 3 Također jedan od osnivača moto kluba , a danas predsjednik Eurobikera za hrvatsku ,
Broj 4 Jedan od osnivača moto kluba iz tih vremena , danas aktivan vozač motora kao free biker ,
Broj 5 Još jedan aktivan free biker i dugogodišnji član kluba ,
Broj 6 Jedan dugogodišnji član koji na žalost danas više ne vozi motore ,
Broj 7 Još jedan stari biker ,
Broj 8 Jedan od osnivača kluba u inozemstvu  , a 9 i 10 su tada vrlo aktivni članovi kluba .

Kada to izanaliziram i usporedim sa današnjom inflacijom Moto klubova , mislim da je bezrazložno favorizirati neke skupine koje su nastale novijeg datuma , a pripisuje im se neka njima nepoznata vremena .

Nadam se da nisam nikoga ovim tekstom povrijedio , a što mi nije niti bila namjera.

 
nešto mi nije jasno u ovoj temi,dal je pitanje kad su osnovani prvi klubovi u Hrvatskoj dok je još bila juga ili u RH od njena priznanja poslje domovinskog rata?
 
Šaco said:
nešto mi nije jasno u ovoj temi,dal je pitanje kad su osnovani prvi klubovi u Hrvatskoj dok je još bila juga ili u RH od njena priznanja poslje domovinskog rata?

Prijatelju u čemu je razlika po tebi ? Naime gore spomenuti klub osnovan je davih sedamdesetu u Republici Hrvatskoj , te i danas uz prekid od nekoliko godina postoji pod istim imenom i sa istim ciljem . Što hočeš reći sa tvojim pitanjem , jer kako sam spomenuo motoscena nije krenula sa priznavanjem RH kao suverene države , ona je na ovim prostorima postojala puno prije . Po tome treba otpisati stare klubove i odrediti noviji datum od kojega će se računati početak  osnivanja moto klubova ( nulta godina ) .
 
Šaco said:
nešto mi nije jasno u ovoj temi,dal je pitanje kad su osnovani prvi klubovi u Hrvatskoj dok je još bila juga ili u RH od njena priznanja poslje domovinskog rata?
pa sta ima veze koja je drzava,ako je osnovan u jugi i jos funkcionira znaci da je prava firma,ove nase bome sve neke mutikase :D
 
liberty said:
Deep
lijepo je vidjeti te stare slike (y)

Slažem se! (y)
Volim stare slike,pa ak ih još tko ima neka ih stavi da se vidi ljepota! :D  (ja ih nažalost nemam :()
                                         :peace:
 
deep said:
Po tome treba otpisati stare klubove i odrediti noviji datum od kojega će se računati početak  osnivanja moto klubova ( nulta godina ) .
mi u trogiru racunamo od krista pa nadalje  (y)