Kako odabarti pravi chopper??????

shadow

Member
minimalno 750 ccm pa na više, isključivo za duža putovanja i to u dvoje.

Ima l' kakvih iskustava iz prve ruke???
 
Shonyo olakšaj dušu - bez obzira na tu pojedinost!!!

Sve mi može biti od pomoći.

Hvala
 
shadow said:
minimalno 750 ccm pa na više, isključivo za duža putovanja i to u dvoje.

Ima l' kakvih iskustava iz prve ruke???


Ja vozim DragStara 1100 Classic, s kojim radim u prosjeku oko 11000 km godišnje, i to većinom daljih tura, imam full opremu na njemu, motor je (meni barem) super pogođen sa dizajnom, za suvozača obavezan je naslon, u bisage i sissybar bag stane dovoljno stvari za godišnji, plus šator i ostalo. Ima dovoljno snage za preticanja, osim ukoliko nisi na autoputu pa se svi voze preko 140. Eh da, i predložio bih za suvozača pojačani tapecirung na sjedalu, jer je tvorničko poprilično tvrdo. To je uglavnom to, ako te nešto više zanima pitaj.
 
Ma sve sto je ekipa nabrojala je ok,ali im fali gasa zato ako hoces pravog costuma honda vf 750 c (magna) 750 ccm 90 ks 4t 215km/h eto ja je imam i fenomenalan je motor a ako zelis nesto sporije ja bih ti preporucijo sve osim maraudera malo mi je siromasan taj motor (to je samo moje misljenje) :D
 
Magnarider said:
Ma sve sto je ekipa nabrojala je ok,ali im fali gasa zato ako hoces pravog costuma honda vf 750 c (magna) 750 ccm 90 ks 4t 215km/h eto ja je imam i fenomenalan je motor a ako zelis nesto sporije ja bih ti preporucijo sve osim maraudera malo mi je siromasan taj motor (to je samo moje misljenje) :D

Jasno mi je o čemu pričas, jer trenutno vozim hondu vt 750 c (shadow) i super je, osim što je '83 godište i polako se približava trenutku kad će održavanje postati preskupo.
Problem je što takvih motora više nema na tržištu. Nove VT mašine su skoro upola slabije, kočnice mi se čine također lošije nego prije (jedan disk naprijed, bubanj nazad), chopperi dolaze potpuno "goli" bez ikakvih dodatka, a svi modeli što su donekle zanimljivi ne prodaju se u Hrvata.

Pišite svoja iskustva o:
DragStar
Shadow
Intruder
Vulcan

Hvala
 
vlasnik sam yamahe dragstar1100 vec 3 godine.
obavezno kupti sissybar,bocne bisage te jednu posebnu torbu od 30litara koja ide na
sissybar-ima je u sepicu.obicno se vozim sa curom po Hr,vikend izleti, ture od 200-300km.motor je najugodnije voziti pri 90-100km,tako da uglavnom izbjegavam autopupotrosnja mala,otvorena cesta oko 5 l.
preporucam motor,uzmi jaci od 700kubika, prije kupovine sjedni i dobro probaj polozaj,volan,komande itd.obavezno gledaj da naprijed imaju 2 diska,jer su coperi jako teski i imaju problema s kocenjem.tj ne koce kao r-motori.
 
Vozim Yamahu Dragstar 1100 classic i mogu reći da sam super zadovoljan. Rekao bih motor rađen po mom ukusu. Ove godine trebao sam proći jug Hrvatske i Hercegovinu i u nekoliko dana preći 2000 km.
Ali morao sam se vratiti neplanirano već sljedećeg dana i tako sa za dva dana prešao 1200 km. Prvi dan 500 a drugi 700. Prvi dan sam se malo odmarao na putu, a drugi dan nisam imao puno vremena za odmor. E tu se vidi sva udobnost ovog customa kad satima neprekidno voziš (stajao sam samo da bih natočio gorivo). Za vožnju sa dvoje na ovom motoru ne znam puno ali ne čini mi se loše to malo koliko sam se vozio. Po gradu je malo prevelik ali da se nekako.
 
A da uzmeš "flexu,šrafnicger..." i "malo vremena" preko zime i svašta se da napravit i ugurat u ramu, pa i izgled i konjaža po želji! (Harley je nedavno objavio sliku svoje "bebe" pa prevrti postove unatrag) :shock:
 
ako ćemo biti malo iskreni.....sad kad mjenjaš motor onda se okani čopera odnosno customa......to su motori za šminku i nedjeljnu misu....razlog je vrlo jednostavan a naveo si ga i sam - duža putovanja u dvoje......ma nek mi nitko ne govori da je čoper najbolji izbor za to!
 
4rijeke said:
ako ćemo biti malo iskreni.....sad kad mjenjaš motor onda se okani čopera odnosno customa......to su motori za šminku i nedjeljnu misu....razlog je vrlo jednostavan a naveo si ga i sam - duža putovanja u dvoje......ma nek mi nitko ne govori da je čoper najbolji izbor za to!

Junačino!!!!!

isti si ko ovi naši u saboru: "To Vam ništa ne valja..., a kako valja nemam pojma".
Zajebancija.

Što onda predlažeš kao alternativu customu???
 
Honda Shadow 750 novi model 2004:!!!
Iman ga tek par miseci ali ko da je moj cili život i napravljen samo za tebe. Za duža putovanja je zakon: mogu to reći jer sam prije imao Super Teneru koja je stvarno bila savršena za duže putovanje ali ova Honda je uuuuuuu!!!!!!!!
Obavezno naslon za curicu, za veće brzine preporučan i windshield ( na 120 km/h se počinje stvarati neki vrtlog ispod kacige koji je izbacuje sa glave ako nema windshielda), bisage ili kufere pod obavezno, a i roll bar za svaki slučaj nije naodmet.
I napravi zube ako slučajno nisu kako treba jer će ti lice stalno bit razvučeno u debeli osmjeh kad se voziš! :twisted: :p :p :p
 
alien said:
Honda Shadow 750 novi model 2004:!!!
Iman ga tek par miseci ali ko da je moj cili život i napravljen samo za tebe. Za duža putovanja je zakon: mogu to reći jer sam prije imao Super Teneru koja je stvarno bila savršena za duže putovanje ali ova Honda je uuuuuuu!!!!!!!!
Obavezno naslon za curicu, za veće brzine preporučan i windshield ( na 120 km/h se počinje stvarati neki vrtlog ispod kacige koji je izbacuje sa glave ako nema windshielda), bisage ili kufere pod obavezno, a i roll bar za svaki slučaj nije naodmet.
I napravi zube ako slučajno nisu kako treba jer će ti lice stalno bit razvučeno u debeli osmjeh kad se voziš! :twisted: :p :p :p

Jasno mi je o čemu pričaš jer trenutno vozim '83 750 shadow full oprema, ali više nisam siguran u nju za dalja putovanja (trebao bi je full srediti ili prodati pa kupiti nešto novo)!!!

Kakve su kočnice na novoj shadow-ki, malo me brine jedan disk naprijed i bubanj nazad???

Kolika je bila cijena shadow-ke i kako do dodataka (naslon, gepek...). da li su original ili si sam napravio.
 
Kočnice bez daljnjega rade dobro: ima san dvi situacije di stvarno mislim da san bija na nekom drugom motoru da bi poletija ko mali majmun. Puno tu pomaže težina i vrlo nisko težište motora: uglavnom vrlo zadovoljan.
Windshield original od Honde, dobija za male pare jer su ovi nešto zajebali pa poslali krive spojeve koje san od inoxa dodatno napravija za spojit normalno. Roll bar trenutno radim -susid radi dobro.
Naslonjač ti je izaša od Givija, također i nosaći za bisage. Bisage još nisan uzeja jer stalno gledam od koga i nikako da izaberem. Origigi su sa veselom cifrom pa ne moraš ni gledat.
Ma čisto veselje!! :p :p :p :D :D
 
shadow said:
4rijeke said:
ako ćemo biti malo iskreni.....sad kad mjenjaš motor onda se okani čopera odnosno customa......to su motori za šminku i nedjeljnu misu....razlog je vrlo jednostavan a naveo si ga i sam - duža putovanja u dvoje......ma nek mi nitko ne govori da je čoper najbolji izbor za to!

Junačino!!!!!

isti si ko ovi naši u saboru: "To Vam ništa ne valja..., a kako valja nemam pojma".
Zajebancija.

Što onda predlažeš kao alternativu customu???

Hvala na komplimentu JUNAČINA :wink:

oprosti što sam se umješao no kad si me već pitao da ti odgovorim....mučenje na customu (pritom mislim na duža putovanja) nema alternative - osim ako uživaš u smetanju drugim sudionicima u prometu...... a ako želiš pravi motor za duža putovanja uz prihvatljivu cijenu onda je zasigurno Bandit 1200 jedna od odličnih opcija....da ne nabrajam dalje....zavisi od love kojom raspolažeš......činjenica je jedna i jedina pa bez obzira priznali vi to ili ne a to je da 95% ljudi (minimalno) vozi custome zbog šminke a ne zbog voznosti i uživanja u vožnji....to me podsjeća na moj prvi motor, koji sam kao i mnogi drugi klinci iz moje generacije, uzeo jer smo mislili da ćemo povaliti sve komade u kvartu pa i šire :D ..... sad očekujem da ću biti popljuvan jer tako je teško priznati istinu....pa nek me bar pljuju oni koji su godinama vozili neke druge motore a sad voze custome i neka mi kažu po kojim su to voznim i sigurnosnim stvarima customi ispred svih ostalih :mrgreen:
 
Custom pa šminka? Komadi? Prijatelju, mislim da si nešto pobrkao, valjda si mislio na R1, ha? Sad će ti customaši stvarno skočiti na vrat.
 
Custom???
Koliko sam primjetio većina ljudi koji furaju custome su 30+ i ne čini mi se da im je stalo do neke šminke, već do laganih dugih vožnji.
Vozne karakteristike ionako pri tim brzinama nisu jako važne kao ni ostale performanse tipa ubrzanje.
Važno je putovati i uživati u vožnji bez pretjeranog umora - udoban položaj i što manje bolova u guzici i rukama.

Alternativa tome je možda enduro, al to pokušavam saznati!!!

Neke stvari vjerojatno dođu s godinama! :?:
 
4rijeke jel mogu ja da objasnim?!
Custom i šminka za ganjanje komada!?!?! :p :D He, he, nemoj da te čuje moja draga jer san ga ja uzeja taman kad me pokušava napraviti zakonitim! Blage veze to nema sa ganjanjem komada jer je Freshman dobro reka da bi tada vjerovatno pala R1 ili u mome slučaju CBR-ka. Stvar je u tome da sa godinama dođe vrime kad moraš malo mislit i na ostale oko tebe a ne samo na sebe, a ako usput imaš još koju zeznutiju zanimaciju (npr. malo extremnije ronjenje) custom zvuči kao logičan izbor za smanjit loš odnos oš ostat živ ili ne. I ne znam odakle ti da je na customu problem duža putovanja. Sa prijašnjim motorima staja san svako uru a s ovim mogu vozit danima da ne stanem osim za uzet gorivo. Uživanje, definitivno. Prije san gušta ali sad kad se sitim onih šaltanja niže u zavojima i kočenja (probaj neku cestu na srednjedalmatinskim otocima pa češ znat o čemu pričam) custom je naprosto uživancija bez premca, i to ako je Honda :p :twisted: :twisted:.
Sigurnosna stvar: jedna od mojih zadnjih vožnji na mom starom motoru je bila sa 190 km/h između 2 auta u blagom zavoju. Inače nisan bio takav debil, ali par minuta nakon te gluposti i razmišljanja o tome kako ti 3 sekunde nerazmišljanja mogu sj... cili život, definitivno je pala odluka na customa. Niti mi ne pada na pamet da to radim sa njim, a vjerovatno i zbog toga što je i tako to nemoguće.
A da guštam, eeej!!! :D :D :D
Obično nosim kacigu ali radi tebe ću je skinut jedanput da mi vidiš široki osmjeh dok sam na njemu.
I još malo reklame: prezadnji je bio Kawa GPX, zadnji Yamaha XTZ 750, a sad HONDA, eeejj HONDA! Čovječe, to je evolucija!! :D :D :D :D
 
4rijeke

Da li ti zapravo znaš o čemu pričaš?
Imam dojam da neznaš što je to zapravo custom, a ponajmanje nisi vozio takav tip motora. Evo ljudi su ti pokušali ovdje nešto objasniti, pa probaj to iskoristiti da se ne blamiraš još negdje drugdje osim na forumu. Ljudi se razlikuju po tome što neki uče na lakši način, a neki na teži. Pogodi koji je tvoj!
 
alien said:
...Sigurnosna stvar: jedna od mojih zadnjih vožnji na mom starom motoru je bila sa 190 km/h između 2 auta u blagom zavoju. Inače nisan bio takav debil, ali par minuta nakon te gluposti i razmišljanja o tome kako ti 3 sekunde nerazmišljanja mogu sj... cili život...

Heeeej!!! Nemoj tu plasit djecu i govorit im da je vozit 190 izmedju dva auta u blagom zavoju opasna stvar :wink: :mrgreen: Bes ga, ko ce pokazat Damiru i mati di pes pi..u nosi ako Jazi i Sim@ odustanu od svojih Hayabusa? :mrgreen: :mrgreen: