Kako odabarti pravi chopper??????

Thor said:
Tea02 said:
chopper je jedan i jedini Harley Davidson! 8) :D :D

Tea, koncentriraj se, nije ni California loša, pogotovo za u dvoje,zar ne?

ma California je predivna... a pogotovo u dvoje.... a sa ovim koljenom kojeg "imam" trenutno, bacam se u horizonalu i odustajem od svih akcija do daljnjeg.. netko se gadno nabandao na mene, ovaj gore nikako da me skine sa repertuara... ma ne brini sve bu ti kolega isprical danas.... jos malo pa smo u istom drustvu...
 
Dark rider said:
Tea02 said:
Bandit said:
Tea02 said:
znam da kasno palim, ali... vratit cu ja tebi za sve ovo provokacije :evil: baaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! kakav prasac, znas sta, svi su protiv mene ali ja se nedam... doci ce vide na svoje mjesto, bus videl!!!!!

Ja sam uz tebe...složila nam ti njega čim prije...i onda pokaži tom samoborskom prascu :mrgreen: kaj je Harley D.
Fauče...nahebo si :mrgreen:

haha.. bravo bandit... bogami, moliti ce on mene na koljenima za milost :) hihihi... NO MERCY!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
....sorry,zaboravil sam- na čem se ono voziš.... :twisted: :twisted: :mrgreen:

pihihihihihi... ovo cu uzet kao "dobru" salu... samoborcani, cuvajte se Tee... osim Bool-a i Bandidosa naravno :)
 
...Bandit nije Samoborac.. la,la,la :B:
i nebi valjda brata po Yamahi :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
 
Tea02 said:
Fauk said:
Tea02 said:
chopper je jedan i jedini Harley Davidson! 8) :D :D
raskopan u vide! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

znam da kasno palim, ali... vratit cu ja tebi za sve ovo provokacije :evil: baaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! kakav prasac, znas sta, svi su protiv mene ali ja se nedam... doci ce vide na svoje mjesto, bus videl!!!!!
:shock: kaj se mam pjeniš........ kupi drag star :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bandit said:
Fauče...nahebo si :mrgreen:
od kad sam se rodio :mrgreen:
Dark rider said:
...Bandit nije Samoborac.. la,la,la :B:
i nebi valjda brata po Yamahi :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
:chuckel: cccccccc :mrgreen:
 
2Tea... raspitao sam se kod ekipe, ali nažalost ništa na lageru.

2Dark... gdje si ti nestao, koliko vidim ljubav čuda radi... :D
 
...ma tu sam ti ja stalno (čovjek u sjeni),a ako misliš na vožnju...nikad gora sezona (samo 3500 km i to loko-vožnje) - obveze, prijatelju,obveze - nichs ljubav
 
Dark rider said:
...ma tu sam ti ja stalno (čovjek u sjeni),a ako misliš na vožnju...nikad gora sezona (samo 3500 km i to loko-vožnje) - obveze, prijatelju,obveze - nichs ljubav

U tom slučaju, nadam se da će nakon riješenih obveza, biti puno vremena
za "ostale" stvari... Pozdrav
 
Tea02 said:
raskopan u vide! :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

znam da kasno palim, ali... vratit cu ja tebi za sve ovo provokacije  :evil:  baaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! kakav prasac, znas sta, svi su protiv mene ali ja se nedam... doci ce vide na svoje mjesto, bus videl!!!!!
o tea..pa te vide budu spolirane ko pasja kesa  :mrgreen: :mrgreen: ala složi to do leta.. (y)
bool i fauče..pozdrav iz rjeke  (y)
 
Htio sam napisati svoja iskustva s Marauderom i vožnjom udvoje nakon godinu dana i 18 500 km, da bi čovjeku možda u nečemu pomogao, ali mi se to sada nakon 2 stranice oftopica čini malo bedasto, jer se izgubila nit vodilja ovog topica. I kaj sad :misli:
 
Pa, ništa. Treba stepsti moderatora da pobriše offove...

Halo! Moderatori? Admin?
Tema je svako malo aktualna i može se nadopunjavati....
 
Moje iskustvo na drag staru 650...imam ga već dvi godine i kako je išao prvi dan tako ide i danas...kao da vozim kamion..spor je(u odnosu sa TDM-om,Fazerom,KLV-om i drugima),ali sigurno dolazi do cilja,gdje god to bilo,i traje skoro kao kamion...a vozi i po snijegu i po kiši bez problema...
 
to ako (kao ti) imas srece pa ti u sred ljeta padne snjeg :confused2: sorry, morala sam  :mrgreen:
 
brum said:
Htio sam napisati svoja iskustva s Marauderom i vožnjom udvoje nakon godinu dana i 18 500 km, da bi čovjeku možda u nečemu pomogao, ali mi se to sada nakon 2 stranice oftopica čini malo bedasto, jer se izgubila nit vodilja ovog topica. I kaj sad :misli:
a kaj bi bilo..piši dalje,nebitni su offovi,iskopao sam ovu temu da pozdravim drage ljude,a tema je već bila u zaboravu..
 
No, dobro, pišem, pišem...

Dakle - moja iskustva s Marauderom:

- solo vožnja - 200-250 km dnevno u vrh glave dosta, pauza svakih 70 km zbog guze i vibracija u rukama

- vožnja udvoje - 100 - 150 km taman, brzina 90-100 km/h idealna, pauze svakih 50-ak km zbog grčeva u nogama subozača i neudobnog sjedala

- vožnja udvoje s tri kofera, sve skupa cca 220 kg opterečenja, isprobano do 500 km dnevno - robija. Ako je cesta ravna ide nekako s čestim pauzama. Ako je cesta neravnija, ima rupa, spojeva asfalta, katastrofa. Udarci na kičmu vozača i suvozača kod prelaska neravnina vrlo neugodni. Brža vožnja po zavojima s neravninama na cesti vrlo opasan sport zbog svojeglavog zadnjeg kraja. Amortizer ima 90 mm hoda, 2/3 se potroši čim sjednete na njega i k tome je vrlo tvrd.

- putovanje na daljnje relacije tipa jednodnevni izlet u Vukovar od mene (cca 600 km) se ne mogu izvesti bez korištenja autoputa, a tu je brzina 110-130 km/h maksimum koji se unatoč velikom vjetrobranu loše podnosi. Osjetljivost na bočni vjetar vrlo velika. neprekidno vas prestižu brži auti, a nisu svi vozači obazrivi.

- možda smo mi bili prezahtijevni prema njemu, ali činjenica da sa Stromom nemamo niti jednog od tih problema govori o tome da Marauder ujednostavni nije napravljen za ovaj način korištenja na koji sam ga ja koristio godinu dana.

Na kraju sam vozi pogleda prikovanog na cestu gledajući rupe u rupetine, a ne ostale sudionike u prometu ili nedaj bože okolicu kroz koju se vozim. Vožnja mi je izgubila draž i postala opterečenje i zato sam promijenio motor.

Ali to sam ja, ovo nije pravilo, samo još jedno iskustvo... (y)
 
sto se tice iskustva i odabira to prepustam drugima ali mogu preporuciti covijeka koji radi s njima vec 8 godina ..

za znatizeljne info na pp. 

LP
 
Najjednostavniji odgovor na ovo staro pitanje je. Za takvu vrstu motora (custom, choper) i ako još puno putuješ nikad manje od 1100 kubika!!!
 
Evo da i ja kažem pokoju, vozim vn 800 clasic, 2004 godina, do sada prešo 23000 km, nikada na autocesti.
Vidim da ovdje ljudi iznose neke nedostatke koji se mogu vezati za pojedine motocikle, no ja imam sasvim drukčije iskustvo sa kawom, naime sjedalo je dosta udobno i može se preći puno km dok ne počne trnuti guza, otprilike točim gorivo svakih 200-tinjak km pa se onda tada i odmaram, inaće što se voznosti tiće ovdje se radi o ciklistici koja je stvarno pogođena jer je stvarno dosta vozan, kako po zavojima ( jedina mana mu je lijevi zavoj zato što nogar struže ) a tako i na ravnim djelovima jer je omjer brzina dobar pa tako su prve 4 brzine dosta kratke i ubrzanja su vrlo dobra, dok 5 služi za lagodnu vožnju u svim brojevima okretaja motor povuće bez pogovora. Pretežno se vozim sa suputnicom i ona kaže da je i njeno sjedalo dobro a i položaj je OK. Slažem se da se na njega stavi vjetrobran, dapače on je obvezan, zbog velikog otpora vjetra, kočnice nisu kao na nekim rr ali nisu ni za baciti. Sve u svemu motor je za pohvaliti ( zaboravite onu svaki cigo... ) a one filozofije o ne manje od 1100 ccm mogu se vezati samo za Yamahe, naime njima bi trebalo i više....
Neka me i pljuju Yamahisti ali je istina.
 
.mačak. said:
Evo da i ja kažem pokoju, vozim vn 800 clasic, 2004 godina, do sada prešo 23000 km, nikada na autocesti.
Vidim da ovdje ljudi iznose neke nedostatke koji se mogu vezati za pojedine motocikle, no ja imam sasvim drukčije iskustvo sa kawom, naime sjedalo je dosta udobno i može se preći puno km dok ne počne trnuti guza, otprilike točim gorivo svakih 200-tinjak km pa se onda tada i odmaram, inaće što se voznosti tiće ovdje se radi o ciklistici koja je stvarno pogođena jer je stvarno dosta vozan, kako po zavojima ( jedina mana mu je lijevi zavoj zato što nogar struže ) a tako i na ravnim djelovima jer je omjer brzina dobar pa tako su prve 4 brzine dosta kratke i ubrzanja su vrlo dobra, dok 5 služi za lagodnu vožnju u svim brojevima okretaja motor povuće bez pogovora. Pretežno se vozim sa suputnicom i ona kaže da je i njeno sjedalo dobro a i položaj je OK. Slažem se da se na njega stavi vjetrobran, dapače on je obvezan, zbog velikog otpora vjetra, kočnice nisu kao na nekim rr ali nisu ni za baciti. Sve u svemu motor je za pohvaliti ( zaboravite onu svaki cigo... ) a one filozofije o ne manje od 1100 ccm mogu se vezati samo za Yamahe, naime njima bi trebalo i više....
Neka me i pljuju Yamahisti ali je istina.
bez ljutnje majstore, ali vjerojatno nisi probao jaći choper od 800 kubika pa ti se ovaj pokazao dobar i velika je razlika kad se voziš sam i u dvoje. Što se tiće yamahe, vidi se po prodaji koji motor se više cijeni i koji je ljepši
( a skuplji je od kawe.)Ne kažem da je VN loš, ali nije ni blizu jednoj yamahi.To govorim za mašinu 1100 jer ona od 650 se nije pokazala baš dobra. Ako bolje pogledaš i usporediš mašine, yamahina je sigurno najljepša, i uzima se u čitavom svijetu za prerade, a da ne velim za jednu mašinu od wild stara 1600 koju smatraju nepoderivom na koju se i sam Harley može posramit. i još za kraj  da ne velim da mi je odma muka kad vidim na takvom motoru lanac.

 
badja said:
bez ljutnje majstore, ali vjerojatno nisi probao jaći choper od 800 kubika pa ti se ovaj pokazao dobar i velika je razlika kad se voziš sam i u dvoje. Što se tiće yamahe, vidi se po prodaji koji motor se više cijeni i koji je ljepši
( a skuplji je od kawe.)Ne kažem da je VN loš, ali nije ni blizu jednoj yamahi.To govorim za mašinu 1100 jer ona od 650 se nije pokazala baš dobra. Ako bolje pogledaš i usporediš mašine, yamahina je sigurno najljepša, i uzima se u čitavom svijetu za prerade, a da ne velim za jednu mašinu od wild stara 1600 koju smatraju nepoderivom na koju se i sam Harley može posramit. i još za kraj  da ne velim da mi je odma muka kad vidim na takvom motoru lanac.

A svi zajedno ni blizu Hondi!  :D