Kako postupate s motorom po zimi?

AnteK said:
Ne postupaš ispravno, samo radiš nepotrebne hladne startove, a pri radu na hladno se
motor najviše troši. Nema nikakvog razloga paljuckati motor ako se ne misliš voziti; skini
accu i stavi ga na toplo, a nije loše ako ti motor stoji na stalku radi guma, da se ne
deformiraju kod dugog stajanja. Ako nemaš stalak, napumpaj gume pola bara preko
propisanog pritiska. Što se tiče hrđanja motora, koristi polusint ili sint na bazi estera,
dakle Motul ili Silkolene, i mirno spavaj; ester baza ( za razliku od obične MC sintetike )
stvara fini sloj ulja koji se lijepi na metal te se ulje ne "scuri" niz stijenke cilindra i slično
poprilično dugo, puno duže od tih nekoliko mjeseci zimskog mirovanja. Ako pak koristiš
običnu mineralu, a takvih je sve manje, onda nije loše gurnuti malko ulja u cilindre ako
će ti motor dugo stajati. No to su metode koje datiraju iz davnih dana kada je ponuda
ulja na tržištu bila daleko lošija od današnje.
(y)
 
Znači zaključak je da je najbolje "nahraniti svinje i ništa ne dirati" i kresniti ga samo kada se ide voziti.
Kućeš bolje!  (y)
 
evo kako:



:mrgreen:


Svakih par dana napravim 10-ak km!  Nikad nije toliko hladno da nemožeš provozit motor par km!
 
2 Ivach13: Je.... To je moja devetka na slici.  :D

2 Bandit: Ako je to koliko toliko normalno onda mi je sad lakše, već sam se zabrinuo. :misli:

2 Tonka: Za vožnju po snijegu imam Cagivu Elefant 180 (Malossi) pa neka devetka spava. 8)

2 All the rest: Hvala vam na savjetima!!! Novi sam ovdje i stvarno mi je drago da sam vam se pridružio.  (y)
 
Akumulator u sobi, motor čist, podmazan i pokriven ceradom da ga nevidim. TAko mi je nekako lakše dočekat proljeće.
 
sync said:
Akumulator u sobi, motor čist, podmazan i pokriven ceradom da ga nevidim. TAko mi je nekako lakše dočekat proljeće.

Oćeš reći da ti motor stoji doma 6 mjeseci, tj. da se 6 mj. ne voziš na motoru!  :shock:  :misli:


Ti's luuuuuud! 
 
Aprilia 125, a zupčanik je kolko me sjećanje služi za onu balansnu osovinu i uljnu pumpu. Tak nešta.  :misli:
 
jep, ima plasticne zubcanike za balansnu osovinu, vodenu i uljnu pumpu.
evo maloprije sam raspolovio masinu u dnevnom boravku, na toplom :D
 
Tonka said:
Oćeš reći da ti motor stoji doma 6 mjeseci, tj. da se 6 mj. ne voziš na motoru!   :shock:  :misli:


Ti's luuuuuud! 
možet ti probat po ovom snjegu, ledu i pijesku vozit. J....a ne živimo svi na moru :(
 
Svi nest uredni... :)

Moj je u 20-tak komada... ne znam ni gdje sam sta stavio. Inace glavnina je u podrumu na sigurnom.
 
  isto kao i ostala godisnja doba.Kad ga vec zapalis onda i krenes
 
Ma moj je u garaži pokrit najlonom, još ima mušica na njemu od lani, nije mi se dalo to prat, a upalio ga nisam već od početka 11. mjeseca! 8)
 
AnteK said:
Ne postupaš ispravno, samo radiš nepotrebne hladne startove, a pri radu na hladno se
motor najviše troši. Nema nikakvog razloga paljuckati motor ako se ne misliš voziti; skini
accu i stavi ga na toplo, a nije loše ako ti motor stoji na stalku radi guma, da se ne
deformiraju kod dugog stajanja. Ako nemaš stalak, napumpaj gume pola bara preko
propisanog pritiska. Što se tiče hrđanja motora, koristi polusint ili sint na bazi estera,
dakle Motul ili Silkolene, i mirno spavaj; ester baza ( za razliku od obične MC sintetike )
stvara fini sloj ulja koji se lijepi na metal te se ulje ne "scuri" niz stijenke cilindra i slično
poprilično dugo, puno duže od tih nekoliko mjeseci zimskog mirovanja. Ako pak koristiš
običnu mineralu, a takvih je sve manje, onda nije loše gurnuti malko ulja u cilindre ako
će ti motor dugo stajati. No to su metode koje datiraju iz davnih dana kada je ponuda
ulja na tržištu bila daleko lošija od današnje.

  cuj moj stoji na toplome ali dal da svejedno skinem aku????
 
Kaj- pa motor ti stpji u toplom prostoru-ja svoj nikad neskidam  :shock: