Kaptol Cargo i KMS

IgorS

Member
Na hr.rec.motocikli se prije par dana pojavila informacija da će se servizi moći obavljati (a valjda i priznavati garancije) kod bilo kojeg ovlaštenog servizera bez obzira tko je uvoznik.
Da li netko nešto zna u vezi toga?
 
what :?:
ne razumijem šta si napisao, kod ovlastenog servisa normalno da ti prizna garanciju ali ne vidim šta tu ima veze uvoznik s time.
Štoviše nerazumijem uopče niš kaj si napisal daj malo detaljnije i razumljivije !
 
S obzirom da voziš Yamahu jasno mi je da ne kužiš situaciju.

U HR postoje dvije linije uvoznika Kawasakija. To je Zagrebački Kaptol i Slovenski DKS i KMS u Karlovcu. Z-a sam uzeo preko Kaptolove linije. U Garancijskoj knjižici je lista ovlaštenih servizera na kojoj nisu servizi koji su ovlašteni za DKS-ovu liniju ili KMS. U slučaju da u garancijskom roku obavim serviz u radioni koja nije u garancijskoj knjižici (opet spominjem KMS jer je najpoznatiji), a u slučaju bilo kakvog kvara garancija mi se neće priznati jer motor nisam održavao kod ovlaštenog servizera.

To je problem kod kupnje Kawaskija u HR. Zamisli situaciju da npr. putujem negdje u HR i nastane neka sitnica na motoru. Prolazim pokraj radione na kojoj piše da je ovlašteni Kawasaki serviz ali one druge linije. Ako bih htio popravioti motor, bez obzira na garanciju, morao bih platiti popravak, a naknadno bi možda izgubio i garanciju. Ne pitaj me kakva je situacija ako se to dogodi izvan HR, jer ti ne znam odgovoriti.

Čuo sam da se se stvari nešto izmjenile, ali nitko mi to još nije potvrdio.
 
Ovi su se klali, a da je neko zvao direkt u Kawu bilo bi svasta. Mislim da ti svako mora napraviti servis ako je ovlasteni serviser.
Ova njihova medusobna prepucavanja ne pusim.
Stvar je na tebi da procijenis kod koga se vise isplati ici.
ja znam gdje idem i ne namjeravam mijenjat.
Za sada sam prezadovoljan. Kad dodem tam osjecam se ko doma :mrgreen:
Plus nemam ni jednu zamjerku na obavljen posao, strucno i profesionalno.
 
:wink: Nisam baš siguran da će to "klapati".KMS uvozi preko DKS-a koji jest oficijelni uvoznik za ovaj dio Evrope.Uostalom-jeftiniji su od Kaptola i samim time ne bi trebalo biti dvojbe.To nikako nije rješeno na "globalnoj"razini i zato sumnjam u servis po toj shemi.Možda u kakvoj nuždi... :roll:
 
Grawe said:
Ovi su se klali, a da je neko zvao direkt u Kawu bilo bi svasta. Mislim da ti svako mora napraviti servis ako je ovlasteni serviser.
Ova njihova medusobna prepucavanja ne pusim.
Stvar je na tebi da procijenis kod koga se vise isplati ici.
ja znam gdje idem i ne namjeravam mijenjat.
Za sada sam prezadovoljan. Kad dodem tam osjecam se ko doma :mrgreen:
Plus nemam ni jednu zamjerku na obavljen posao, strucno i profesionalno.

Isto i kod mene.. rakijica dok cekas.. kms rulez!! :mrgreen: :mrgreen:
 
Andreas said:
Grawe said:
Ovi su se klali, a da je neko zvao direkt u Kawu bilo bi svasta. Mislim da ti svako mora napraviti servis ako je ovlasteni serviser.
Ova njihova medusobna prepucavanja ne pusim.
Stvar je na tebi da procijenis kod koga se vise isplati ici.
ja znam gdje idem i ne namjeravam mijenjat.
Za sada sam prezadovoljan. Kad dodem tam osjecam se ko doma :mrgreen:
Plus nemam ni jednu zamjerku na obavljen posao, strucno i profesionalno.

Isto i kod mene.. rakijica dok cekas.. kms rulez!! :mrgreen: :mrgreen:
pijanci :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Garanciju ti daje Kawasaki, a ne KMS, DKS i PMS i tko vec... Kawasaki ti je obevazan dati garanciju prema postojecim zakonima u HR. Nisam siguran, ali ne vjerujem da u HR mozes kupiti nesto novo a da nema garanciju. U slucaju sumnje pitaj one iz agencije za zastitu potrosaca.

Moj primjer. Dodjem ja za Bozic u HR i crkne mi ventilator na Citroenu. Ja u Citroenov servis, a tip vidi njemacku knjizicu vozila i garantni list i veli: "Ajooj, vec me boli glava!" :shock:

Ja ga gledam, a pogled mi govori: "Sad cu ti zalijepit jednu!" :evil: Dodje drugi tip, otjera ovog prvog, i sve sredjeno.

Bottom line - ako je servis ovlasten od Kawasakija, cak i da moras platit na licu mjesta uvijek mozes trazit lovu natrag od Kawasakija. Napisi pismo Kawasakiju i daj im racun. Ako ne stigne lova, tuzi i raspisi se na internetu. Kawasakiju je u interesu da to rijesi u tvoju korist.
 
GussRadWixer said:
Garanciju ti daje Kawasaki, a ne KMS, DKS i PMS i tko vec... Kawasaki ti je obevazan dati garanciju prema postojecim zakonima u HR. Nisam siguran, ali ne vjerujem da u HR mozes kupiti nesto novo a da nema garanciju. U slucaju sumnje pitaj one iz agencije za zastitu potrosaca.

Moj primjer. Dodjem ja za Bozic u HR i crkne mi ventilator na Citroenu. Ja u Citroenov servis, a tip vidi njemacku knjizicu vozila i garantni list i veli: "Ajooj, vec me boli glava!" :shock:

Ja ga gledam, a pogled mi govori: "Sad cu ti zalijepit jednu!" :evil: Dodje drugi tip, otjera ovog prvog, i sve sredjeno.

Bottom line - ako je servis ovlasten od Kawasakija, cak i da moras platit na licu mjesta uvijek mozes trazit lovu natrag od Kawasakija. Napisi pismo Kawasakiju i daj im racun. Ako ne stigne lova, tuzi i raspisi se na internetu. Kawasakiju je u interesu da to rijesi u tvoju korist.

Guss, vidi se da ne živiš u Hrvatskoj. Ovdje ti je sve moguće.
Ovo o čemu dečki pišu sa nepriznavanjem garancije je živa istina. Kako? Nemam pojma. Ovdje ti neki dileri daju svoju garanciju a ne proizvođačku. Čudan smo ti mi svijet.
 
Ok, vjerujem da je tomu tako. Mogu si zamislit da ako hoces nekog tuzit ili istjerat pravdu preko suda da se mozes slikat.

S druge strane, uvijek ti ostaje mogucnost dizanja hajke preko interneta i nemoj zaboravit, pisanja Kawasakiju direktno, a ne njihovom predstavniku u HR ili SLO. Svi proizvodjaci se bore za kupce i ne treba im hrpa negativnog publiciteta u protuvrijednosti 1000-2000 HRK, a zaradjenog neredom koji su prouzrocili njihovi dealeri.

I najvaznije, ako vidite da stvari ne stimaju, angazirajte se malo. Probajte preko agencije za zastitu potrosaca i sl. Budite uporni i ne odustajte. Iskoristite svoje organizacije i clanstvo za postizanje nekih ciljeva osim samo za ispijanje piva. :wink: :mrgreen:

I u Njemackoj je donedavno bilo slicno. Od prosle godine smijes auto/motor servisirat gdje hoces, pod uvjetom da mehanicar moze dokazat svoju kvalifikaciju. Garancija ti je zagarantirana :wink: Za to se sigurno nisu izborili proizvodjaci i dealeri, vec vozaci.

Znaci, zasukat rukave i saku pod nos :evil: :!:

Puno srece!
 
Razgovarao sam sa jednim od dealera Kawasakija u HR.
Evo ti par činjenica koje mi je rekao:

1. Kawasaki je svjestan problema u HR
2. Cilj je prodati što više motora u HR, a konkurencija između 2 linije uvoznika je dovela do situacije da je Kawasaki cijenom najpovoljniji u HR i jako se dobro prodaje.
3. Rezultat prethodno navedenog je da Kawasakiju ovakvo stanje odgovara.


Moje mišljenje je ako postoje 2 linije uvoznika i samim time serviza, postavlja se pitanje koja od tih linija ima od Kawasakija ovlaštene servize?

Uh, na ovo treće bi sada mogla nastati polemika...
 
Poanta mog prethodnog post-a je:

"Nemojte cekat da Kawasaki i dealeri promijene situaciju ako mislite da im situacija odgovara."

Clanak, ili jos bolje, vise njih na internetu i pad prodaje Kawasakija zbog lose podrske nakon prodaje natjerat ce ih da nesto promijene. Ima vas dosta. Organizirajte se, pa drvlje i kamenje u ruke i po Kawasakiju... :evil:

Kod ovakvih stvari ti nema pomoci ako se ne angaziras sam i budes uporan. Udri u dreku :!:
 
Bravo GussRadWixer!

Takvo mišljenje je mišljenje pravog zapadnjaka odnosno čovijeka koji živi u društvu tržišne ekonomije. Ja bih volio da se i kod nas razmišlja na taj način.

Međutim, siguran sam da jedno javno pismo ili internetski tekst ili članak u novinama ne bi ništa promijenio jer činjenica je: Kawasaki je u ovoj državi trenutno najpovoljniji i zbog toga se dobro prodaje i dokle god bude ponuđen po ovim cijenama prodavati će se dobro. Neki eventualni problemi oko ostvarivanja prava iz garancije će se moći rješavati sa svojim servizerom sa kojim moraš biti jako dobar, nesmiješ mu se zamjerati, moraš mu platiti račun bez obzira na cjenovnik iz normativa satnice koju preporučuje proizvođač... Još uvijek, barem na području motociklizma nismo u situaciji gdje je mušterija bog. Svaka čast trgovcima koji ipak razmišljaju drugačije, a ima ih.

Jednostavno, treba čekati da se način razmišljanja kompletnog društva promijeni ili što je jednostavnije, da se trgovci i servizeri dogovore.

Često spominješ Agenciju za zaštitu potrošača. Ima kod nas puno složenijih problema gdje bi ta agencija trebala biti aktivnija, pa opet ništa. Primjer ti je zaokriživanje minutaže kod telefonskih razgovora fiksnom linijom. Bez obzira što je telefon stvar kojom se koristi skoro svaki građanin RH (za razliku od motocikala) ta agencija još uvijek nije postigla ništa (ako je išta i pokušala).

Ovaj dugački post nisam napisao da polemiziram sa tobom, nego sam ti izneo svoje mišljenje.

Nadam se da će se servizeri ipak dogovoriti na korist nas motociklista i ako netko bude nešto čuo o takvom dogovoru neka napiše nešto o tome.
 
Huh! Uz sav rizik da ovo preraste u opasno prepucavanje.... :D

1. Ne jedan clanak. Treba ih napisat 100-tine. I kad neko pita koji motor kupit, napisi nemoj Kawasaki! Je jeftin, ali mu je servis koma i super skup! Pa da vidis onda kad prodaja padne, jel se ispostavi da je Kawasaki unatoc nabavnoj cijeni skup!

2. Agencija ili Udruga za zastitu potrosaca je udruzenje gradjana poput tebe, a ne vladinih/drzavnih namjestenika. Oni trebaju volontere koji ce svojim zalaganjem i upornoscu nesto promijeniti. Tamo gdje postoji monopol (telefonski impulsi) tesko je bilo sto promijeniti. Prodaju motora ipak regulira trziste.

3. Vi predstavljate trziste koje treba "odgajati" trgovce i servisere, a ne obrnuto. Svoje novce uvijek mozes dati nekom drugom. Pri tom onaj prvi ne mora znati da je drugi jos gori. :wink:

Procitaj "Bijele glupane" od Michaela Moore-a. Tamo ti lijepo pise kako i mali covjek moze znaciti puno. A i Vlak u snijegu nije los. :wink:

Istina je da ce usprkos svemu dugo trajati. Ali kad vec cekas, onda bar galami. :mrgreen:
 
Bok ljudi! Svratio sam malo ovdje samo da vam nesto kazem.
htio sam otvorit novu temu al budem se ovdje pokusao nadovezat. moj motor je kupljen u pozegi, u moto-market servisu i sad je doslo vrijeme da obavim prvi servis, nazovem ja kaptol cargo da dogovorim vrjeme dolaska, kad oni meni da oni ne rade servis ako motor nije kupljen kod njih..... a to je jedini ovlasteni servis za kawu u zg, jelda? pa necu valjda u pozegu na servis, nema teorije. mislim neide mi u glavu da ja kod ovlastenog kawaqsaki servisa nemogu napraviti servis. jebena sramota