Kawasaki KLE 1991. kao prvi motor?

tuntle

New member
Nakon dugotrajnog odmjeravanja i vaganja  odlučio sam kupit kle-a. Ipak, nisam uspio skupit para kolko sam mislio da ću skupit a STVARNO mi se neda više čekat da kupim motor. Našao sam jednog kle-a iz 1991 po (meni) pristupačnoj cijeni, i sad sam u dvojbi: jel to malo pre staro za friškog vozača čije je znanje o motorima elementarno... Motor još nisam išao pogledat, al naravno kad budem išao da ću vodit nekoga iskusnog sa sobom...
Znam da očuvanost varira od motora do motora, al ovako, generalno, šta mislite? :misli:
 
Moj stari je imao GPZ 500 iz '88. koji ima istu mašinu kao KLE i radio je dobro do prije 5 godina kad je izgorio mehaničaru. Provjeri ovjes i kočnice po potrebi zamijeni jer to je najbitnije. Ostalo, tko zna, ako ti se nešto pokvari to ti je prilika da sam probaš popraviti i usput naučiš puno o tehnici, još ako ti je frend mehaničar, pa ne će ti biti kraja....  :mrgreen:
 
http://forum.adventurer.hr/index.php
Na ovom forumu možeš saznati sve o KLE-u (y)
 
Nisi napisa koja je cjena!?
Na slici izgleda da je u pitanju tvorničko stanje pa je za pretpostavit da nije uništavan.
Kle je pouzdan motorić i s njim nikako nebi treba "promašit" bez obzira na starost.  (y)

EDIT:

Ovaj kle nije u Splitu!?
 
Odlican izbor po meni  (y)  (y) .Nije jak,jeftin za odrzavanje,neces si glavu razbijat ak padnes i razbijes ga,mala potrosnja.Po meni preidealan motor za pocetnika.Kupuj to ak nadjes neki u OK stanju  (y) .
 
Ako misliš na potrošni materijal, ima ga doslovno u svakom dućanu, a ako misliš na rezervne dijelove koje trebaš nakon pada opet isto, a ako pak misliš na moguće kvarove onda ti neće trebati gotovo ništa,(ne kvari se), jer ima jako malo tih motora koji su se raspali pa su raskopani za dijelove.
Bolesti su im bregasta (neki modeli), loše podešeno paljenje zna vratiti plamen u airbox koji se (zbog učestalosti lošeg rad) zna rastopiti, ali ovo su sve primjerci u odnosu 1:1000.
KLE je jedna od najkvalitetnijih mašina (nije naj, ali je u prvih 5) (y)
 
kosta said:
KLE je jedna od najkvalitetnijih mašina (nije naj, ali je u prvih 5) (y)

to si od negdje izvukao kao informaciju?
koje su ostale (po tom izvoru)?
ne podje..., nego me stvarno zanima  (y)
 
kosta said:
a ako misliš na rezervne dijelove koje trebaš nakon pada opet isto, a ako pak misliš na moguće kvarove onda ti neće trebati gotovo ništa,(ne kvari se),

OK
Mislio sam si piknut jednoga novije generacije i vjerojatno bi ga vozio duuugi niz godina pa se brinem kak će bit za otprilike 4-5 god sa nabavkom dijelova i održavanjem KLE-a
 
Grangers said:
OK
Mislio sam si piknut jednoga novije generacije i vjerojatno bi ga vozio duuugi niz godina pa se brinem kak će bit za otprilike 4-5 god sa nabavkom dijelova i održavanjem KLE-a

nebrini za dijelove i odrzavanje  (y)
 
to si od negdje izvukao kao informaciju?
koje su ostale (po tom izvoru)?
ne podje..., nego me stvarno zanima  (y)
[/quote]

KLE je nepromjenjen več 25 godina, nastao od LTD 450, a ovo je pak preuzeto od vojnog agregata za struju, mislim da je jedini koji se vrti kontra od smjera kretanja, elektronike nimalo, nešto slično kao Golf II među autima.
FJ (Labaševa ima 1 000 000km),VFR (prijenos bregastih preko zupčanika), nepoderivo i (skoro) neuništivo, stari GPZ, serija Z, Suzuki #uljara#...  toči i vozi :wink:
Koliko god bil bedak neke motore jednostavno nisi mogao pokvariti, e sad dali je tome kumoval nedostatak elektronike ili su tehničari gledali na trajnost, neznam, ali povijest piše svoje (y)
Nekad nije bilo toliko vrsta ulja, sprejeva,guma, brenzi, điđa-miđa, pa su opet mašine radile zavidan broj kilometara.

NPR.
Kadett C 1,2 motor 45ks (1975g), Corsa 1.2 motor slično ks, sad mi reci dali ćeš za 30 godina vidjeti koju Corsu, kao što danas možeš naići na starog Kadetta.
Otprilike sve isto, ali se danas vozila rade za sve i sva, samo ne da traju.
 
KLE 500 13.8.2009.
2007g reg.8/2010 malo vožen odlično stanje
Lokacija: Trogir
Cijena:
Telefon: 0911868644
 
 
provaj nazvat ovi broj motor je (y)
 
Mislim da bi mu taj bio preskup ipak je velika razlika u cijeni 91 i 07 god.
 
bobo RR said:
Mislim da bi mu taj bio preskup ipak je velika razlika u cijeni 91 i 07 god.

Vrlo vjerojatno... Ovaj iz '91 bi me košta oko 11-12 tisuća kn, a Kle-a iz '07 za te pare :misli: .. Mislim da nebi bia tako jeftin ni da je ukraden :D
 
Sve u svemu, cini mi se da je opci dojam da se može pocet s ovim motorom, jel?
 
tuntle said:
Sve u svemu, cini mi se da je opci dojam da se može pocet s ovim motorom, jel?
Naravno  (y)  (y) Sam nek su mu osnovne stvari u redu i ispravne na izgled ipak nemores puno gledat ipak je to 91 god  (y)