Zemunac
New member
Druže...ovako stoje stvari kod mene a priča je slićna!
Nekada vozio ali pozajmljene, nikada nisam imao svoj. U ovim srednjim godinama ćefnulo mi se da pored auta nabavim i motor i ako sam ga u neku ruku imao. Naime sestrić mi vozi Apriliu Mille ali kako sam mršav i visok nije mi baš bio udoban a i tako jaka makina se vozi ili ne a nikako povremeno. Bio sam u nedoumici kao i ti i odlučio prvo da to bude enduro sa blagim off-roadom (udoban a ni rupe mu ne smetaju) a vala neki od njih mogu i da potegnu! Odabrao sam KLE jer mi je bio nekako najzgodniji za grad zbog svoje mršavosti, lakši i uži od ostalih a reg. do 500ccm što je kod nas pristupačno (jer i auto treba izdržavati) s'tim da može kao od šale 150km/h što je po meni dovoljno osim za auto puteve ali otom-potom! Ne razumem se u mehaniku, makina ne sme da stane u nedođiji jer ne znam ni šrafciger držati, mora biti prosta i da je lako održavati i sve to sam dobio sa KLE! Posle samo mesec dana uz pomoć foruma ga sam rasklopim i sklopim, toliko je prost da ne znam ima li šta i da se pokvari. To nije savršen motor, jer je pravljen da izdržava grubu vožnju...ume ponešto i da zaškripi...završna obrada takođe (govorim o prvim iz '91, '92g. kao što je moj)...košnice bi mogle biti jače itd ali da sam hteo tako nešto ne bih pronašao za te pare već duplo više a ne bi dobio duplo bolji motor. Kada zalegnem ide 175km, po njegovom satu a sad ne znam koliko je tačan ali to nije vožnja u kojoj se uživa, nemamo puteve za te brzine. Sa krstarećom brzinom od 140-150km/h ko od šale savlađuje kilometre...
Ja sam ubrzo poželeo još veći i jači kao Teneru od 750ccm,Trans Alp od 65ccm,TDM od 850ccm ali što duže vozim KLE sve mi se čini da ce ostati kod mene još neko vreme!!
Gotovo sam siguran da se neceš pokajati a kako da pogledaš pri kupovini da li je motor OK, e to ću ti poslati na PP da ne bih davio ostale forumaše!
Nekada vozio ali pozajmljene, nikada nisam imao svoj. U ovim srednjim godinama ćefnulo mi se da pored auta nabavim i motor i ako sam ga u neku ruku imao. Naime sestrić mi vozi Apriliu Mille ali kako sam mršav i visok nije mi baš bio udoban a i tako jaka makina se vozi ili ne a nikako povremeno. Bio sam u nedoumici kao i ti i odlučio prvo da to bude enduro sa blagim off-roadom (udoban a ni rupe mu ne smetaju) a vala neki od njih mogu i da potegnu! Odabrao sam KLE jer mi je bio nekako najzgodniji za grad zbog svoje mršavosti, lakši i uži od ostalih a reg. do 500ccm što je kod nas pristupačno (jer i auto treba izdržavati) s'tim da može kao od šale 150km/h što je po meni dovoljno osim za auto puteve ali otom-potom! Ne razumem se u mehaniku, makina ne sme da stane u nedođiji jer ne znam ni šrafciger držati, mora biti prosta i da je lako održavati i sve to sam dobio sa KLE! Posle samo mesec dana uz pomoć foruma ga sam rasklopim i sklopim, toliko je prost da ne znam ima li šta i da se pokvari. To nije savršen motor, jer je pravljen da izdržava grubu vožnju...ume ponešto i da zaškripi...završna obrada takođe (govorim o prvim iz '91, '92g. kao što je moj)...košnice bi mogle biti jače itd ali da sam hteo tako nešto ne bih pronašao za te pare već duplo više a ne bi dobio duplo bolji motor. Kada zalegnem ide 175km, po njegovom satu a sad ne znam koliko je tačan ali to nije vožnja u kojoj se uživa, nemamo puteve za te brzine. Sa krstarećom brzinom od 140-150km/h ko od šale savlađuje kilometre...
Ja sam ubrzo poželeo još veći i jači kao Teneru od 750ccm,Trans Alp od 65ccm,TDM od 850ccm ali što duže vozim KLE sve mi se čini da ce ostati kod mene još neko vreme!!
Gotovo sam siguran da se neceš pokajati a kako da pogledaš pri kupovini da li je motor OK, e to ću ti poslati na PP da ne bih davio ostale forumaše!