Kawasaki Versys 1000

Radije bi si vilice zabio u oci nego ove slike ponovo otvorio...uzas zivi. Japan je stvarno ostao bez ideja.
 
Babylon-07 said:
Radije bi si vilice zabio u oci nego ove slike ponovo otvorio...uzas zivi. Japan je stvarno ostao bez ideja.

jedan OFFtopičar manje u temi ...  (y) ...  :mrgreen:


OT

Meni je motor full OK ... i iskreno, predviđam mu svijetlu budućnost .... možda jedino agregat odudara od koncepcije... ali opet sa druge strane, Jersis nikad nije niti imao V mašinu... imao je parallel twin ... sad ima double twin ....  :LOL:
 
mv_agusta said:
auspuh je užasan

Top izgleda isto kao i na Z750  :D
Samo ima drugaciju zastitu.

Mozda je iznutra drugaciji jer se ipak radi o drugoj zapremini motora
 
Razumijem kritiku na račun dizajna, neke stvari zbilja bodu oči :mrgreen:, ali to je već postao standard u današnjem moto-svijetu.
Ipak, mislim da sveukupno prolazi, i da je to još jedan motor po mjeri čovjeka iz Kawine produkcije.  (y)
 
strasilo said:
jedan OFFtopičar manje u temi ...  (y) ...  :mrgreen:


OT

Meni je motor full OK ... i iskreno, predviđam mu svijetlu budućnost .... možda jedino agregat odudara od koncepcije... ali opet sa druge strane, Jersis nikad nije niti imao V mašinu... imao je parallel twin ... sad ima double twin ....  :LOL:

Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.
 
ddario said:
Razumijem kritiku na račun dizajna, neke stvari zbilja bodu oči :mrgreen:, ali to je već postao standard u današnjem moto-svijetu.
Ipak, mislim da sveukupno prolazi, i da je to još jedan motor po mjeri čovjeka iz Kawine produkcije.  (y)

Slažem se. (y)
 
Babylon-07 said:
Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.
Nisi objektivan.
Danas si vidio slike 1199 i sada očekuješ od Versisa nešto estetski. E ne može, jbg. :mrgreen:

Molim straša da ne komentira da 1199 nije motor, predvidiv je već. :mrgreen:
 
            Na europskoj Kawa stranici već i svi podaci dostupni,ono najzanimljivije 118 KS pri 9000 o/min i 102 Nm pri 7700 o/min,rezervar 21 L,težina pun 239 kg.
            Za ABS se znalo no nisam mislio da bude imao i TC kao i dva modova snage.Boje bijela i smeđa.
 
maRRio 8 said:
Nisi objektivan.
Danas si vidio slike 1199 i sada očekuješ od Versisa nešto estetski. E ne može, jbg. :mrgreen:

Molim straša da ne komentira da 1199 nije motor, predvidiv je već. :mrgreen:


:LOL:  (y)
 
Babylon-07 said:
Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.

Da ti pošaljem vilice ?  :jesus:

Danas se više ne motorima jednostavno NE mogu gledati pojedini detalji izdvojeni iz cjeline, već se samo može gledati cjelina kao objekt ... a to je zato jer je gotovo nemoguće izmisliti nešto novo i drugačije a da to već ne postoji ... osim ako će se ići na to da motori više ne liče na motore, već na "svemirske brodove" ... Pa samim tim, ako cjelina izgleda skladno i OK  ... po MOM mišljenju je to dovoljno da mogu dati SVOJE viđenje objekta koji posmatram .. ;)

Ja nigdje nisam rekao da se to i tebi mora sviđati ....  (y)
 
ne sviđa mi se,ne mogu dizajn uspoređivat sa MTS jer je grozan,ali imat će svoju publiku zbog cijene (uloženo/dobiveno) i koncepcije.
 
:wink: Usprkos pojedinačnim izljevima negodovanja, već i na slici motor je odličan uradak. Uživo će biti još bolji dojam. Sve je onako kako bi na motoru ovakvog tipa i trebalo biti. Osim možda rednog 4-cilindraša. ALi i on je koliko vidim po tehničkim podacima, adekvatno podešen. Pun pogodak za Kawasaki. Ostali neka budu bijesni i dalje....  (y)
 
Babylon-07 said:
Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.

Kako je kopija GS sica kad on ima 2 odvojena, da si rekao Varadera OK.

I zašto bi morali na motoru, koji će vjerojatno biti budget klasa, izmišljati toplu vodu? Bitno je da sic bude udoban na duže pruge.
 
Svidja mi se. Jedna ce me stvar odvratiti od kupnje: zavrsni prijenos lancem. To vise ne zelim nikada...
Steta sto nisu postavili kardan. Time bi mene pridobili SIGURNO. Ovaku cu jako dobro razmisliti jer ne vjerujem da ce cijena kod nas biti ispod 100k, a za te novce (u stvari jos malo treba dodati) bih radije razmisljao o S10...
 
vaha108 said:
Svidja mi se. Jedna ce me stvar odvratiti od kupnje: zavrsni prijenos lancem. To vise ne zelim nikada...
Steta sto nisu postavili kardan. Time bi mene pridobili SIGURNO. Ovaku cu jako dobro razmisliti jer ne vjerujem da ce cijena kod nas biti ispod 100k, a za te novce (u stvari jos malo treba dodati) bih radije razmisljao o S10...

Ako će toliko zabrijati - popušili su u startu  :misli:
 
:wink: Versys nije "budget" klasa ni u svojoj osnovnoj izvedbi, a ovaj to sasvim sigurno neće biti. Naravno, ovisi s koje pozicije tko gleda. Meni osobno, kardan nije mio. Nikako mi se ne dopada reagiranje takvog prijenosa. Istina, nisam vozio neke najsavršenije primjerke pa nisam dovoljno objektivan 8). Tko misli kupovati motor ove klase, svakako treba sačekati da ovaj Vers bude na tržištu. Moderan je i ako znam koliko je ovaj mali zgodan i priručan, siguran sam da će ovaj pružiti sve ono što ovaj nema. Kawa je oduvijek bio fer po cijeni, a posebno uzimajući činjenicu da je jedini 100% Japanac. Svi drugi "Japanci" su već odavno raselili svoje proizvodne pogone. :021:
 
O dizajnu ne bih komentirao,netko voli netko nevoli...ali po meni za ovaj tip motora je greskastavljati motor 4 cilindra...tezina 240 kg,a visoko teziste sa tim motorom nije sretna kombinacija....inace su svi ove klase 2 cilindra i ro najcise V zbog.manjeg saltanja,elasticnosti,uskog presjeka motora tj.sam motoutje u predjelu tanka uzak....recimo tdm 900 sa rednim twinom je kad sjednete na njega strahovito uzak.....ne znam i sumnjam da ce ovaj motor biti ok i laganza voziti...pucat ce snagom i momentom to sigurno a tko zna mozda kawa iznenadi...
 
meni se sviđa motor i sve na njemu i već 10 puta gledam slike i video,pogotovo onaj smeđi,međutim ja ću čekati "ZELENO" (y)

A vidim i koliko "Motor nevalja" po tome što ga još niko i nema niti je sjeo na njega ,a ovdje se već 3 stranica ispisuje (šta će biti kad se prvi pojavi?) :D
 
pa valjda mozemo komentirati na osnovi tehnickih podataka koji su izasli u javnost...a slazem se da bi tek nakon voznje zapravo mogli komentirati kalav je uistinu motor....s obzirom na tezinu i tu koncepciju motora u kombinaciji sa vjerojatno visim tezistem od nakeda sa tim motorom kazem moglo bi bit problema...ali vjerujem da kawasaki zna sta radi i ne vjerujem da ce fulat,znaju japanci posao....