Kawasaki Versys 650

3alfa3 said:
.., al ga tu i tamo razvozi malo jace, neki komad autoputa i par minuta na visim okretajima svako toliko,  prilicno ce pocistit neizgorene naslage u kompresionom prostoru

Jako se može osjetiti razlika u radu motora, nakon što se Versys dobro provoza po autocesti.. Ja čak imam i ENC uređaj za IA kategoriju. Ako prođe neko duže vrijeme gdje se vozim samo po lokalnim cestama, kod uključivanja na AC motor je u prvim kilometrima još pomalo trom ili lijen... Nakon desetak km kad se dobro ispuše, tek tada počinje prava "simfonija" od vožnje..  (y)
 
BikerHR said:
Jako se može osjetiti razlika u radu motora, nakon što se Versys dobro provoza po autocesti.. Ja čak imam i ENC uređaj za IA kategoriju. Ako prođe neko duže vrijeme gdje se vozim samo po lokalnim cestama, kod uključivanja na AC motor je u prvim kilometrima još pomalo trom ili lijen... Nakon desetak km kad se dobro ispuše, tek tada počinje prava "simfonija" od vožnje..  (y)

ispast ću bedast sada.....može pojašnjenje samo da li ga treba voziti par kilometara na 10k okretajima ili je recimo dovoljno na 5k po autocesti. Jer ja kad sam na autocesti se vozim cca  110 - 120, što je negdje između 5-6k okretaja ako se ne varam u 6. brzini. A nemam naviku baš ga "stiskat" i "vadit mast" na lokalnim turama
 
Evo u Nedjelju opalio AC od Otočca do Lučkog 160 cijelo vrijeme i da ljepše radi...
mada mi to ne treba jer živim na Rebru a radim u Samoboru tako da svaki put vidi i otvoreni dio gdje se malo propuše...

i ovih 120 je dovoljno, jer najgore ti je po gradu 1,2,3 sve drk drk tu se stvara čađa kako kod benzina tako i kod dizela...
 
2happy2beu said:
Pozdrav ekipi, evo nakon 3 godine ER5 danas je u moje ruke dosao jedan Versys 2007.god. Do sad sam napravia mozda 15ak kilometara ali vozim ga ko da je moj godinu dana. Nevjerojatno upravljiv i lagan, ja sam odusevljen. U uzem izboru je bio i CBF600 ali visina je presudila, napokon mogu ispruzit noge :)
Sigurno cu imat pitanja ali za sad tocim i vozim! Nadam se da cu upoznat ekipu i uzivo.
Ja imam srebrnog isto godište,srest ćemo se negdi na splitskim cestama. :wink:
 
Momaci, na koliko km se kontroliraju i štelaju ventili na Versysu 650? Ja taj podatak u manualu ne nalazim ili sam ćorav...piše sve o pločicama i zazorima samo ne vremenski period...jednom sam odradio, mislim na 40kkm...
 
maredo said:
Momaci, na koliko km se kontroliraju i štelaju ventili na Versysu 650? Ja taj podatak u manualu ne nalazim ili sam ćorav...piše sve o pločicama i zazorima samo ne vremenski period...jednom sam odradio, mislim na 40kkm...


Po manualu je svakih 42.000km (barem za model 2008. za kojeg imam manual)

Ventili se najvise rastelaju u toku razrade motora i par soma nakon toga, kako vrijeme prolazi, rastelavanje je sve manje. Ako si odradio provjeru i stelanje na 40.000km i nije bilo puno van tolerancije, ja nebi to otvarao do barem 100.000km, ako ne i dosta preko toga.  Pod uvjetom da se ne vozi stalno na visokim okretajima.

 
3alfa3 said:
Po manualu je svakih 42.000km (barem za model 2008. za kojeg imam manual)

Ventili se najvise rastelaju u toku razrade motora i par soma nakon toga, kako vrijeme prolazi, rastelavanje je sve manje. Ako si odradio provjeru i stelanje na 40.000km i nije bilo puno van tolerancije, ja nebi to otvarao do barem 100.000km, ako ne i dosta preko toga.  Pod uvjetom da se ne vozi stalno na visokim okretajima.
Ako se ne varam jedna je pločica promijenjena, sve ostalo je bilo u toleranciji..vozim se živahno, ali rijetko preko 7-7.5k okr. valjda nikad preko 9k...
Sad sam na 60k km...
 
maredo said:
Ako se ne varam jedna je pločica promijenjena, sve ostalo je bilo u toleranciji..vozim se živahno, ali rijetko preko 7-7.5k okr. valjda nikad preko 9k...
Sad sam na 60k km...

Ventili "sjednu" najvise u prvih par tisuca km, nakon toga su promjene manje. Napravio si kontrolu i stelanje na 40.000km, ni po manualu nemas potrebe prije 80.000km, a obzirom da je jedan samo trebao stelanje, ti vidi jel zelis vozit bez provjere i preko te kilometraze (ja osobno bi obzirom kako ti se pokazalo stanje na 40.000km). Recimo, ja bi to terao do 100.000-120.000km pa kontrola).
Eventualno ako bi brtva poklopca prije propisala, onda bi "usput" i ventile prekontrolirao kad je vec otvoreno, ali inace ne.
 
Zna li netko da li u setu nosaca za bocne kofere za versys 2007. Dolazi i kit da se zmigavci pomaknu unazad ili se to posebno kupuje?nemrem nac nigdje na internetu pa ko ima iskustva nek se javi.hvala

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

 
Moj je kupljen sa nosacima i prijasnji vlasnik mi je dao i te nastavke, rekao je da su dosli u paketu sa njima.
Gore su montirani bez da je to stavljao i eto jos je sve citavo.
 
Maverick22 said:
Moj je kupljen sa nosacima i prijasnji vlasnik mi je dao i te nastavke, rekao je da su dosli u paketu sa njima.
Gore su montirani bez da je to stavljao i eto jos je sve citavo.
Hvala

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

 
Pozdrav ,interesira me jedan versys 650 iz 2009 iz slovenije tj italije  (moto hit):mrgreen:
Inace je uredan ali su mu prednji i zadnji disk jako potroseni a ima kao 40000
Lanac i lancanik (zamjenski) je isto pri kraju.
Sad dali je to moguce na motoru te kilometraze ako je realna?
 
ma bježi od toga.. ja sam na banditu mijenjao prvi lanac preventivno na 35000, diskovi su sada na 50000 ko novi...ili ih je shebao lošim pločicama(loše održavanje tipično za talijane) ili je pojeo vatre što bi se reklo ili je vraćao kilometre. imao sam er6, isti motor ko i versys, diskovi su na 40000 bili u odličnom stanju a prvi lanac je mijenjan na 30000
 
blackwater said:
Pozdrav ,interesira me jedan versys 650 iz 2009 iz slovenije tj italije  (moto hit):mrgreen:
Inace je uredan ali su mu prednji i zadnji disk jako potroseni a ima kao 40000
Lanac i lancanik (zamjenski) je isto pri kraju.
Sad dali je to moguce na motoru te kilometraze ako je realna?

moj ima 38k km i lanac i lančanici su još uvijek OK (nije zamjenski i nije mjenjan). Vidit ću šta će sada predložiti u Novemi kad bude išao na servis.
Diskovi su mi isto dobri, moram zamjenit prednje pakne.

Mislim da taj motor i nije baš tako dobar kako se čini.
 
Maverick22 said:
moj ima 38k km i lanac i lančanici su još uvijek OK (nije zamjenski i nije mjenjan). Vidit ću šta će sada predložiti u Novemi kad bude išao na servis.
Diskovi su mi isto dobri, moram zamjenit prednje pakne.

Mislim da taj motor i nije baš tako dobar kako se čini.

Imam motor sa 100 tisuca pa nisam mjenjao diskove hahaha
A sto se tice lanca pa dobro ovisi o vozacu izmedu 40-50 tsk km je to okej.. moguce da ga je dobrano španao po gasu i kocio pa da se potrosio disk zbog losih plocica...a moze bit da nema tu kilometrazu..

Ja bi taj motor preskocio.
 
Moj Versys je na 60k...lanac sam mijenjao isto preventivno (i bila akcija u Novemi), stavili AFAM koji je još kao nov, diskovi originalni još uvijek u savršenom stanju...
Nešto opako ne štima sa tim Versysom