Špiccange, ravni šrafciger i čekić..
Hm.... ne kazem da nije moguce, ali ja nebi.....
Kupio jednom iz Novema nove onaj "alat" za zakivanje od 160tak kuna. Nije odradio svoje do kraja (nije bio u stanju rasirit pin na potrebnu mjeru nakon sto je uspjesno montirana plocica) , morao sam kemijat sa kuglicom iz nekog starog lagera i nju koristit da rasiri pin na potrebnu mjeru. Kako imam novi motor i zamjena lanca jos nije u skorijoj buducnosti, nisam kupovao alat, ali kada dodje vrijeme, nakon puno googlanja, odabir je pao na Motion Pro PBR kojeg ima i na ebayu. OK, kosta 700-800kn, al eto, moj izbor ce bit taj alat koji moze zakivat i lance sa supljim pinom, ali i punim.
Savjet za ustedit ako se ne misli lanac mijenjat vise puta:
otic u neki servis i neka tamo to odrade (po povratku kuci prekontrolirat centriranost zadnjeg kotaca i napetost lanca, zlu ne trebalo), cesto je problem i odserafit maticu prednjeg lancanika. Ja sam uspio jer sam posudio profi zracni pistolj od susjeda koji je automehanicar (zapravo, bavi se kamionima i taj pistolj je jebeno jak, cak i moj 50 litreni kompresor ju je odserafio u roku 2 sec, dok je jaki el. udarni pistolj bio nemocan - isto profi alat od istog susjeda - i njemu je bilo cudno da ne moze odserafit). Tako sam kod prve izmjene lanca i lancanika sam zamijenio lancanike, a onda u servisu samo lanac zamijenio. Tek nakon toga sam nabavio taj alat iz Novema Nove i cuvao ga do slijedece izmjene koja je prosla ovako kako sam gore opisao. Zanimljivo, ni tada el. pistolj nije mogao odserafit iako je bilo podmazano kod prve izmjene mašću koja se za to koristi nego opet "onaj jaki zracni pistolj", a stegnuo sam kod prve izmjene kilokljucem na propisanu vrijednost koja uopce nije nesto posebno, nesto vise od momenta stezanja osovine kotaca.