Kawasaki Vulcan S

Moja priča je malo drugačija...

Ja sam u mladosti vozio par tomosa od frendova, al ništa ozbiljno... Mada znali su se oni lijepo rasipat i sa apenca...

Prije par godina sam se napokon odlučio položiti A kategoriju, i uzeo Hondu CBF 250 iz 2006 sa par tisuća km i ko zna koliko vlasnika i napravio svojih prvih 8 000 km sa njom za godinu i pol... Tada sam ju proslijedio novom vlasniku, i otprilike godinu nisam imao love da si kupim ono što sam želio - Vulcana...

Prošle godine u 10-om mjesecu sam se zaputio put Njemačke po kawicu, do proljeća ove godine ga sa čežnjom gledao u garaži i napokon u 4.om mjesecu ga regao i evo napravio novih 10 000 km od tada...

I normalno nakrcao ga opremom, i bacio račune da ih žena nikad ne nađe...  :D
 
Što se samog Vulcana tiče motor je upravo onakav kako ga prezentiraju u raznim online testovima....ugodan i lagan za vožnju,vrlo sam zadovoljan sa njim.
Mana mu je odaziv na gas u nižim okretajima kad imaš pušten gas pa trebaš dodati samo malo tu trzne i taj prelaz je baš neuglađen.
Koliko čitam na US Vulcan forumu ugradnjom Boosterplug varalice za temperaturu zraka usisa taj simptom potpuno nestaje.


Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
Mladjo2003 said:
Moja priča je malo drugačija...

Ja sam u mladosti vozio par tomosa od frendova, al ništa ozbiljno... Mada znali su se oni lijepo rasipat i sa apenca...


Prošle godine u 10-om mjesecu sam se zaputio put Njemačke po kawicu, do proljeća ove godine ga sa čežnjom gledao u garaži i napokon u 4.om mjesecu ga regao i evo napravio novih 10 000 km od tada...

I normalno nakrcao ga opremom, i bacio račune da ih žena nikad ne nađe...  :D

[emoji16][emoji23][emoji28]
Sa Tomosa se padalo na tjednoj bazi.

Koliko je bio star motor kad si ga kupio i koliko te koštao sa svim do registracije?

Ja sam dao za novog (my 2018 osnovni nije bio SE niti Caffe) okruglo 59.000kn ili preračunato 8.000€



Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
Motor je 8 mjesec 2016. kupio sam ga 2017te u 10 mjesecu. imao je tvorničku garanciju do 08.2018., a u 9om mjesecu sam bio na servisu tamo di si ti svojeg kupio na 12000 km i Dario ga je detaljno pregledao i zaključio da je sve ok. Imao je malo preko 6000 km kad sam ga uzeo, grijane ručke od opreme, i H & B nosače bočnih torbi i kofera. Ostalo sam ja pometao...

5 800 ojra me došao, plus otprilike još 1000 ojra davanja i rega...
 
Dali ti se desilo da ti potroši antifriz iz prozirne ekspanzione posude? Meni je do prvih 1000km bio antifriz na max. i nakon toga preko ljeta je malo pomalo padao nivo dok nije došo na min. Sad početkom jeseni na oko 3000km pređenih sam morao nadolijati (vrlo malo doduše možda oko 1-1.5 decilitra).

Koliko često dotegneš lanac?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
Mladjo2003 said:
Pitanje je bilo i za tebe i Napiera...    :jesus:

Jesi vozio šta prije Vulcana?

Ovaj splitski ima jedva 1000 km

Vlasnik kao i ja je stalno van drzave pa se vise ne stignemo voziti.

Dobar motor i odnos ulozeno dobiveno vise nego dobar.

Inace kupljen je u KMS-u prosle godine

 
Od dodatne opreme prvo je montiran sissy bar sa malim gepekom Kappa (kupljen u MAH MOTO ZG cca 200€) da se gospođa može nasloniti i da vožnja u dvoje bude lakša, zatim vjetrobran naletio u Udinama slučajno u trgovini Beps neki univerzalni (poslije u uputama za montažu vidio da je za Ducati Monster ,bio na akciji plaćen cca 60€ što je bagatela u odnosu na originalni Kawasaki caffe koji dođe 400€) koji sam pripasao bez problema i dobro je lego [emoji16]

Statua mačke ne spada u opremu [emoji23]
Taj čim vidi motor se penje [emoji250][emoji192]
fd491547679c95c1abf5917342786710.jpg
7e9eeed5f323463fe3f5efa5b65759a6.jpg
9daa4ccabef691e22413ed9de128dae1.jpg


Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 
Ne, ništa antifriza nije potrošio... A lanac dotezao nisam. U KMS-u na 12000 je prekontroliran, dal ga je dotezao nemam pojma... Inače stavio sam podmazivanje lanca cobrra nemo 2, a i svakih 1000 km ga i dignem na štender i operem i podmažem "ručno".

Al taj mali vjetrobran ti je samo za šminku, ne štiti te ništa od vjetra. Ja sam stavio malo veći Puig-ov...
 
evo par sitnica koje sam ja namontirao... da ubijem vrijeme do proljeća i prve rege...  :)
 

Attachments

  • 120153.jpg
    120153.jpg
    683 KB · Views: 271
  • 145514.jpg
    145514.jpg
    778 KB · Views: 267
  • 153811.jpg
    153811.jpg
    1.8 MB · Views: 274
  • 161535.jpg
    161535.jpg
    861.6 KB · Views: 278
  • 174032.jpg
    174032.jpg
    836.6 KB · Views: 236
H_A_N_S said:
Što se samog Vulcana tiče motor je upravo onakav kako ga prezentiraju u raznim online testovima....ugodan i lagan za vožnju,vrlo sam zadovoljan sa njim.
Mana mu je odaziv na gas u nižim okretajima kad imaš pušten gas pa trebaš dodati samo malo tu trzne i taj prelaz je baš neuglađen.
Koliko čitam na US Vulcan forumu ugradnjom Boosterplug varalice za temperaturu zraka usisa taj simptom potpuno nestaje.


Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Kupio sam taj Boosterplug i evo prije par dana DNA filter zraka, sad čekam snijeg da zapadne da me ne može ništa natjerat na motor pa da to pošarafim... Evo i danas napravio đit par sto km...  :021:
 
Mladjo2003 said:
Kupio sam taj Boosterplug i evo prije par dana DNA filter zraka, sad čekam snijeg da zapadne da me ne može ništa natjerat na motor pa da to pošarafim... Evo i danas napravio đit par sto km...  :021:

Ajde molim te kad montiras boosterplug pa javi utiske

Imam ga namjeru uzeti za jedno tandrkalo sta sam nedavno kupio pa me interesiraju iskustva ( vjerovatno cu ga kupiti svakako )
 
Napier said:
Ajde molim te kad montiras boosterplug pa javi utiske

Imam ga namjeru uzeti za jedno tandrkalo sta sam nedavno kupio pa me interesiraju iskustva ( vjerovatno cu ga kupiti svakako )

kupio sam ga prije sigurno nekih 3 mjeseca. No poklopile mi se neke vikend vožnje po 1000, 1500 km...  onda nisam jedno mjesec dana sjeo na motor zbog obaveza. A sad opet lovim lijepo vrijeme pa ide na pranje i šarafljenje da bude spreman za proljeće...
 
Napier said:
Ajde molim te kad montiras boosterplug pa javi utiske

Na US Vulcan forums su svi oduševljeni sa učinkom. Vara kompjuter po informaciji temperature zraka usisa (daje mu info da je temp par stupnjeva niža) i smjesa je malo bogatija. Nuspojava navodno nema i sve skupa lijepo funkcionira,uglađen odaziv na gas u malim okretajima bez trzanja....itd



Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
H_A_N_S said:
Na US Vulcan forums su svi oduševljeni sa učinkom. Vara kompjuter po informaciji temperature zraka usisa (daje mu info da je temp par stupnjeva niža) i smjesa je malo bogatija. Nuspojava navodno nema i sve skupa lijepo funkcionira,uglađen odaziv na gas u malim okretajima bez trzanja....itd



Sent from my SM-A510F using Tapatalk



Hvala na info. ali znam princip samo psto mi je cetrvrti motor u garazi jednocilindras i ne zelim se zezati
sa ECU reprogramiranjem eto cisto da znam sta se zbiva.

Inace sam prica sa par ljudi u UK i oni su zadovoljni

Hvala svakako  (y) 
 
Mladjo2003 said:
Kupio sam taj Boosterplug i evo prije par dana DNA filter zraka, sad čekam snijeg da zapadne da me ne može ništa natjerat na motor pa da to pošarafim... Evo i danas napravio đit par sto km...  :021:
Koje su prednosti tog DNA filtera ???
U praksi, barem kod auta, je izmjerena dobit u perfomansama nekakvog aftermarket filtera prema oem filteru nikakva,pogotovo na atmosferskom motoru....

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
Da, čitao sam... Evo čim namontiram javim, jel što valja... U svakom slućaju ga nahvalim i stavim u oglase...  :D
 
H_A_N_S said:
Koje su prednosti tog DNA filtera ???
U praksi, barem kod auta, je izmjerena dobit u perfomansama nekakvog aftermarket filtera prema oem filteru nikakva,pogotovo na atmosferskom motoru....

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Fora je u većoj površini protoka zraka i kvalitetnijem materijalu samog filtera... u praksi ću vidjet kad ga namontiram...

https://www.dnafilters.com/product/Motorcycle-Filters/Kawasaki/DNA-1261/KAW-VUL/Kawasaki-Vulcan-650-S-ABS-(15-18)-DNA-Air-Filter-P-K6N15-01
 
Što se tiče perfomansi u praksi....
Potrošnja benzina u gradu cca 5,5 , otvorena cesta cca 3,5.
Top speed 180 kmh po ravnom.
Potrošnja po board computeru,brzina po brzinomjeru.
Drugim metodama nisam mjerio.
Kak je kod vas?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 
H_A_N_S said:
Što se tiče perfomansi u praksi....
Potrošnja benzina u gradu cca 5,5 , otvorena cesta cca 3,5.
Top speed 180 kmh po ravnom.
Potrošnja po board computeru,brzina po brzinomjeru.
Drugim metodama nisam mjerio.
Kak je kod vas?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Potpisujem za brzinu... potrošnju nisam dobio nigdje ispod 5l, osim kad se sa ženom vozim, tad stigne i sam proizvest gorivo...  :LOL:
 
Mladjo2003 said:
Potpisujem za brzinu... potrošnju nisam dobio nigdje ispod 5l, osim kad se sa ženom vozim, tad stigne i sam proizvest gorivo...  [emoji38]
Au....meni je 3,5 ispalo relacija od Zg do Krka po staroj cesti [emoji16][emoji23]

Sent from my SM-A510F using Tapatalk