SpoRRi
Well-known member
Ne znam kakva je litra zavrsne obrade ali 650 je kriminalan. Nije to samo u frenda nego i u italiji gdje je jako popularan motor.. evo samo da nabrojim sarafi su mekani ko zvaka kad stoji na suncu.. talijanima kao i mom frendu se istego lanac nakon 10.000 km i za promijenit je. Gle, nije Hrv neko mjerilo jer je u hr vjv prodano maximalno 5-10 komada ali nemali broj talijana se zali na iste probleme...stvarno se osjeti stednja na materijalima. mislim da se ovaj model i ne radi u japanu nego negdje thailand ili tako neki kurac..
Sto se tice Voznje motora ja sam odusevljen kako motor lezi...prosao sam na tudjem motoru sa 160 bogen bokte drzi ko po tracnicama, be znam se izjasnit jer sam ionako polupismen...ali laicki receno komunikacija motora i asfalta je fenomenalna.... a momenta stvarno ima da se vozi ko litra po gradu.. na magistrali je kao i svaka sestica i iritantna jer nakon litre njoj treba stvarno da zavrti...mislim ide motor al navika je cudo...
a ja sam 122 kg i 190 tako da je taj motor stvarno premalen za mene i vlasnik motora je umirao od smijeha kako se na njemu jos u opremi cinim hahaha ja ga osobno ne vidim kao prakticni motor za putovanje nego vise gradsku i magistralnu igracku...
Sto se tice Voznje motora ja sam odusevljen kako motor lezi...prosao sam na tudjem motoru sa 160 bogen bokte drzi ko po tracnicama, be znam se izjasnit jer sam ionako polupismen...ali laicki receno komunikacija motora i asfalta je fenomenalna.... a momenta stvarno ima da se vozi ko litra po gradu.. na magistrali je kao i svaka sestica i iritantna jer nakon litre njoj treba stvarno da zavrti...mislim ide motor al navika je cudo...
a ja sam 122 kg i 190 tako da je taj motor stvarno premalen za mene i vlasnik motora je umirao od smijeha kako se na njemu jos u opremi cinim hahaha ja ga osobno ne vidim kao prakticni motor za putovanje nego vise gradsku i magistralnu igracku...