Kawasaki Z900 ABS-2017

Skinuo jucer mrezicu, ruzna mi je. Sad otiso na djir u Zagorje: jbt, kao da sam db killer skinuo (kojeg nema 😁 ), jos dublji zvuk i solidno glasniji, nevjerojatno kolika razlika 😮 Jucer je kroz grad bilo OK vozit na umjerenim okretajima, ali sad je skoro nemoguce: vec od ispod 2000okr, bas preglasno i nema tih okretaja gdje se mozes vozit neprimjetno, jedino na abgasu bude donekle prihvatljivo, al cim se doda gasa, potres od baseva :D
Inace, Leo Vince ima modele lv-10 i bez mrezice, Titanium i Full Black koji imaju istu homologaciju kao i modeli s mrezicama, ali su dosta skuplji. Kako to prolazi homologaciju obzirom na glasnocu, pojma nemam, al eto, imaju ju. Vjerojatno debelo pri vrhu tolerancije od 5db (koja je 102db za moj motor iako mi ovo djeluje glasnije - mozda je samo Leo Vince GP Style bez db killera na Z750 ) bio glasniji, ali puno reskiji zvuk je imao, ovo je grmljavina baseva u najvecem dijelu okretaja.
Jel mrezica nepovratno skinuta?
Jučer sam narucil takav top.😎
 
Obrisao prasinu sa DSLR-a i opalio 8 fotki, motor danas okrenuo 56.000km 😊


IMG-6644.jpg

IMG-6645.jpg

IMG-6646.jpg

IMG-6647.jpg

IMG-6648.jpg

IMG-6649.jpg

IMG-6650.jpg

IMG-6651.jpg
 
Skinuo jucer mrezicu, ruzna mi je. Sad otiso na djir u Zagorje: jbt, kao da sam db killer skinuo (kojeg nema 😁 ), jos dublji zvuk i solidno glasniji, nevjerojatno kolika razlika 😮 Jucer je kroz grad bilo OK vozit na umjerenim okretajima, ali sad je skoro nemoguce: vec od ispod 2000okr, bas preglasno i nema tih okretaja gdje se mozes vozit neprimjetno, jedino na abgasu bude donekle prihvatljivo, al cim se doda gasa, potres od baseva :D
Inace, Leo Vince ima modele lv-10 i bez mrezice, Titanium i Full Black koji imaju istu homologaciju kao i modeli s mrezicama, ali su dosta skuplji. Kako to prolazi homologaciju obzirom na glasnocu, pojma nemam, al eto, imaju ju. Vjerojatno debelo pri vrhu tolerancije od 5db (koja je 102db za moj motor iako mi ovo djeluje glasnije - mozda je samo Leo Vince GP Style bez db killera na Z750 ) bio glasniji, ali puno reskiji zvuk je imao, ovo je grmljavina baseva u najvecem dijelu okretaja.

Kako se drzi mrezica?
Navodno nekad i ovi titan dolaze sa mrezicom.
 
Kako se drzi mrezica?
Navodno nekad i ovi titan dolaze sa mrezicom.
Titan ne dolazi s mrezicom, isto kao i Full Black.

Mrezica se drzi sa 5-6 zavara na kapi (i mrezica i kapa su inox). Odrezao sam mrezicu da imam pristup zavarima koje sam izbio ravnim serafcigerom i cekicem - lijepo su se odlomili od kape, u razini s kapom i nisam obradjivao tu povrsinu, sada nakon parsto km je ionako cadja to sve pofarbala pa se ni ne vidi.


Savjet: na Euro5 Z900 ako se mislite vozit i po gradu nemojte sa LV-10 skidat mrezicu: da sam znao da ce se glasnoca toliko povecat (zapravo glasnoca dubokih tonova), nebi to napravio. Nema tih okretaja gdje motor nije prebucan, sve me sram prolazit kroz grad dok se docepam otvorene ceste jer izgleda da ovaj predprigusivac ispod kartera stvara toliko baseva koje LV-10 bez mrezice jos "podeblja" da je to strasno (uopce ne kuzim da zvuk dolazi s desne strane motora, buka je iz svih smjerova jer se radi o dubokim tonovima kod kojih je tesko prepoznat od kud dolaze, zato su i modeli bez mrezice legalni jer je u db to jos u toleranciji (102db je max dozvoljeno Z900 2020 i novije), ali subjektivan dojam je da to grmi ko da nema sutra), ljudi se okrecu na sve strane, a ja migoljim na 3000okr ili manje :D Zanimljivo, na leru od 1100okr je tih skoro ko serijski, ali vec na hladnom startu kad su okretaji 1800 je razlika nebo i zemlja, kao da ulazi u neku rezonanciju i sve djeluje bitno glasnije. na primjer, na otvorenoj cesti na 4000okr u 6. brzini nije preglasan, taman se cuje, na visim okretajima (preko 7000) je izrazito glasan, cuje ga se i na preko 200 u 6. jako glasno, buka vjetra ga ne nadglasa, a zvuk usisa po kojoj je ovaj model Z900 poznat se izgubio u potpunosti jer ga auspuh visestruko nadglasa bez obzira na brzinu i okretaje.

Kako je to legalno, ne znam, ali je: i titan i full black bez mrezice imaju istu homologaciju kao i ovi modeli s mrezicom, a subjektivan dojam je da su to totalno razliciti auspusi po pitanju zvuka i buke i to skroz razliciti (mrezica vs. bez nje)


Na primjer, veliki topovi tipa Akrapovic, Mivv Suono i slicni samo malo promijene boju zvuka, glasnoca se zadrzava u okvirima serijskog, ali ovaj Leo Vince koji je kratak i tanak i nema db killer je neki drugi svemir na Z900 2020 i novijima
 
Last edited:
  • Like
  • Haha
Reactions: pux and rabbit75
Zamisli da svi motoru izgledaju tako sa 50+tkm.

Neugodno mi je kad odem pogledat motor sa 20-30tkm a ono izgleda ko da je preso pola milijuna. U principu netko tko samo malo pazi, moze izgledat jako dobro.
Melem za oci☺️
 
Zamisli da svi motoru izgledaju tako sa 50+tkm.

Neugodno mi je kad odem pogledat motor sa 20-30tkm a ono izgleda ko da je preso pola milijuna. U principu netko tko samo malo pazi, moze izgledat jako dobro.
Melem za oci☺️

Na vanjski izgled netko moze imat puno utjecaja, netko ne (moj je garaziran, imam uvjete da ga cistim kad zelim itd). Recimo, ja sam u zadnjih 200.000+km na motorima vozio 0km po mokrom, zato ni jedan motori NIKAD nisam oprao tekucom vodom (slauf, kamoli miniwash kojeg imam, ali sluzi za prat auto i okucnicu). S druge strane, nakon svakog djira raspusem motor kompresorom od prasine, a onda kanta vode sa jelenjom kozom za prebrisat motor nakon voznje do 100-200 km, ako bi isao na dulji djir, onda i pola sata-sat da maknem brdo insekata. Sada kad je hladnije vrijeme, brisanje motora traje stvarno nista: 5min i motor je kao prije djira.
Pogledaj grane auspuha, ne da nisu nikad polirane, nego nisu ni oprane tekucom vodom, samo prebrisem vlaznom krpom i to ofrlje, a od korozije ni k.... , samo boja zbog temperature :D


A sto se odrzavanja tice (ne ciscenja zbog izgleda), jebiga, pretjerujem "malo": ulje i filter mijenjam svakih 5000km (4x godisnje), bilo sto da daje i naznaku istosenosti se zamijeni trenutno: lanac sam vec mijenjao, a vec je jedan u šteku i ceka svoje vrijeme. Naravno, i lancanici novi uz lanac. To kosta nesto vise, ali pazim da uletim u akcije i popuste, pa u principu sve sto kupim je jeftinije: recimo, lanac DID ZVMX525 sam platio 711kn prije par mjeseci. Gume su nazalost poskupile, ali, kupio i to za 1600kn iako je sada 1900. Jbg, komotno je kad ti ne treba taj tren pa ne pitas za cijenu jer ti treba podhitno, ali da pretjerujem i da to u konacnici kosta vise nego sto treba jer ne iskoristim do kraja - istina. Ali, meni je motor igracka.

To igranje nije samo voznja nego i odrzavanje i ne da mi nije tesko nego mi je "terapija". Nekom je to prijevozno sredstvo, nema uvjeta ko ja da ga odrzava, nekom se neda i boli ga briga i naravno da ce takav motor djelovat zapustenije.
 
Last edited:
btw, jucer narucio sa aliespressa (prva kupovina u tom ducanu, bas me zanima kako ce to proc) ukrasnu plastiku za spuh (kazu karbon, al otom-potom :D ) za 30€ (preko 100€ je ista takva od Akrapovica, a ovo je njegova kopija), Leo Vince isto preko 100€...... Top, ta plastika, atest: 285€ ukupno: i nije neka cifra, godisnje 20.000km i to se "utopi" u trosak bez da se primjeti :mrgreen:
 

Attachments

  • S9fc0db37a547436f833a314200fba846V.jpg
    S9fc0db37a547436f833a314200fba846V.jpg
    55.5 KB · Views: 0