btw, stavio sam novi lanac i JT lancanike (standardnih broja zubi) prije 2000km.
Sada sam dobio i +1 prednji (16 zuba) pa cu ga isprobat, mislim da ce za moju voznju biti bolji, ako nece - lako vratim 15 zuba. Jedino sto jos barem mjesec dana necu isprobat u voznji, al javim o utiscima sa 16 zuba prednjim lancanikom kad se provozam.
Koronu prebolio zadnjih 2-3 tjedna, danas skupio malo snage i provozao se 120km. (neki dan montirao lancanik).
Osjeti se malo razlika. Najvise na kretanju sa semafora, mrvicu dulje treba radit s kuplungom i mozda mrvicu vise dat gasa, al nista dramaticno. U voznji je isto malo tromiji motor na otvaranje gasa, al ta razlika je jos manja nego na samom startu i zanemariva. 6. brzina je sad upotrebljivija za odrzavanje brzine vece od 80 km/h, na 3900-4000okr brzinomjer pokazuje okruglo 100 km/h (ne utjece lancanik na brzinomjer jer je senzor brzine na kotacu, a ne prijenosu)
Motor svakako ima dosta momenta da izgura tih cca 6.5% dulji prijenos i nisam primjetio da bi morao bit u nizem stupnju prijenosa u odredjenim situacijama preticanja, ubrzavanja itd. Da, malo je tromije, al ne treba saltat u nizu.
Ako se od motora ne trazi zadnji atom agilnosti, sasvim OK promjena koja najvise prednosti pokazuje na otvorenoj cesti u fluidnoj voznji. Obzirom da razlika nije velika, niti me odusevljava niti razocarava i mislim da cu ostavit ovako kako je, mozda kod slijedece promjene lanca vratim 15 zuba naprijed, a mozda i ostavim ovaj omjer.
Sad je medjuosovinski razmak skoro 4mm kraci, ali nisam osjetio razliku po tom pitanju, u normalnoj voznji kakva je bila danas se motor ponasa isto.
Potrosnja je po board kompu nesto niza, nije da je bitno, al veseli, vjerojatno linearno manja za tih 6.5%, gdje sam prije na odredjenoj brzini imao ravno 5l/100km, sada je pokazivao 4.6-4.7l/100km, taj podatak mi vise znaci u kontekstu da se mashina ne muci pa da treba imat gas jace odvrnut (kad bi se pretjeralo sa duljinom prijenosa, potrosnja bi mogla bit i veca, ali 3000okr ne gushi mashinu sa ovim prijenosnim omjerom u 6. brzini, a ispod 3000okr nisam vozio ni sa serijskim prijenosom)