Kawasaki Z900 ABS-2017

Z900 za 2024. dobija samo nove boje, nista drugo. To ce biti cetvrta godina bez ikakvih izmjena
 
Nabavljen je vislji sic. Na prvu bas nisam primjetio neko olaksanje tokom dugih tura za koljena, dal zbog toga sto je sic meksi pa si skoro u istom polozaju kao kod starog posto je novi sic meksi i onda nesto vise "potone", ali kod agresivnije voznje osjeti se bolji polozaj na motoru. To su zasada prva zapazanja.

Mozda je to tako kod ovog sica, onaj na modelu 2020-2023 je visi od 2017-2019, ali i dalje tvrd i neudoban za dulje od sat vremena (nije da se ne moze dulje, ali par min stanka nakon sat vremena meni puno znaci i prakticki mi "resetira guzicu" na pocetne postavke :mrgreen: . Svakako se osjeti da si vise na motoru (25mm) i da je kut koljena manji (ja sam 192cm i 96kg)
 
Imate li iskustva i neku preporuku za ovlaštene servise u Splitu, Moto Amižić, Moto Šola? U Vodicama sam trenutno pa mi igra i Ami Moto u Zadru.
Znam da se svi kunu u KMS, možda se i zaletim do gore kad dođe vrijeme za neki veći servis, ali samo bi zamijenio ulje na 6000 i da ga malo prekontroliraju pa bi mi bilo zgodnije obaviti to negdje bliže...

Inače stigli su još nosač tablice i poklopac sica, upisano sve jučer skupa s Leom.

IMG_1159.jpg
 
10100km sa Leo Vince LV-10 (druga i treca slika). Ko nov, cak i naljepnica koju sam zalijepio na njega je ko nova. Oziljci od vadjenja mrezice - izbio zavare serafcigerom i cekicem nakon sto sam veci dio mrezice cvikcangama uklonio (prva slika dok je bio nov) su se odavno "pofarbali" u voznji i ne vide se uopce.
Auspuh top izgleda nakon toliko km...je da se i nema sta puno zagrijati i crni je, al svejedno pohvalno 👍
 
Imate li iskustva i neku preporuku za ovlaštene servise u Splitu, Moto Amižić, Moto Šola? U Vodicama sam trenutno pa mi igra i Ami Moto u Zadru.
Znam da se svi kunu u KMS, možda se i zaletim do gore kad dođe vrijeme za neki veći servis, ali samo bi zamijenio ulje na 6000 i da ga malo prekontroliraju pa bi mi bilo zgodnije obaviti to negdje bliže...

Inače stigli su još nosač tablice i poklopac sica, upisano sve jučer skupa s Leom.

Hej, koja je procedura za upisati nosač tablice? Samo dođeš i riješiš? Ili se treba naručiti? Koliko košta to(treba novu prometnu napraviti ili upišu u staru?

Pitam jer sam kratak s vremenom a imam i original za staviti pa da se ne gnjavim oko upisivanja..
 
može se desiti da je lik koji radi ateste u drugoj smjeni, ili je možda u gužvi pa te neće odmah primiti, zato najbolje nazvati tehnički i pitati.
ja sam nazvao i reklo mi nazovi u 13 i traži Jadrana, on radi ateste, nazvao u 13 i Jadran rekao kad da dođem 😄

ne znam koliko košta samo atest nosača, ako je isto kao i za auspuh onda je mislim 30-ak eura. ne ide nova prometna, ako je samo nosač upisuje se napomena u staru za nosač tablice i svjetlosnu signalnu opremu. nosač mora biti pod pravilnim kutom, mora imati svjetlo i katadiopter s tim da katadiopter mora biti dio nosača, a ne samo pričvršćen za okvir tablice koji se stavlja na nosač.

procedura je da on to pogleda i poslika, onda šalje u Zg, a oni ti kroz koji dan odgovore na mail da je sve odobreno i da možeš u bilo kojoj stanici za tehnički upisati u prometnu.

sve u svemu moraš dva puta nakratko do stanice, a pošto su malo pojačali kontrole tih gluposti po meni se ne isplati riskirati izvanredni tehnički
 
Hej, koja je procedura za upisati nosač tablice? Samo dođeš i riješiš? Ili se treba naručiti? Koliko košta to(treba novu prometnu napraviti ili upišu u staru?

Pitam jer sam kratak s vremenom a imam i original za staviti pa da se ne gnjavim oko upisivanja..
Jel mijenjaš i žmigavce? Ako ne onda ne trebaš atest, imaj na umu da novi moram imat katadiopter i to je to. Original žmige, mora imat katadiopter i osvjetljenje tablice i miran si
 
Jel mijenjaš i žmigavce? Ako ne onda ne trebaš atest, imaj na umu da novi moram imat katadiopter i to je to. Original žmige, mora imat katadiopter i osvjetljenje tablice i miran si

Neko je ove godine (mislim na Yamahi MT09) morao na atest zbog aftermarket nosaca tablice, i to ne onaj jeftiniji atest tipa auspuh, nego onaj kompletan atest gdje za iste novce mozes i druge stvari atestirat.
 
Danas okrenuo 66.000km. Skuzim u voznji odjednom da me jako zulja nesto za lijevo koljeno - pukla bocna plastika (88 eura nasao u Crikvenici u Cvajko Motori pa ce poslat kad stigne, drugdje je i 100 eura i naravno da nitko nema na stanju).
Pasmater, od niceg pukla, tj od koristenja jer se ocito koljenom upirem bas na tom dijelu. Ljut ko pas. :mad:

Valjda nece i desna uskoro :ROFLMAO:

Skinuo plastiku, poturpijao da nema ostrih rubova da se mogu vozit dok ne dodje nova, valjda ce bit OK narednih cca 2 tjedna.
 

Attachments

  • 20230814_122617.jpg
    20230814_122617.jpg
    6.5 MB · Views: 0
znači sljedeća dva tjedna su ključna
Da, kljucnija nego kad je bocna plastika pored kilera pukla jer sam pokupio vranu sa 100+ km/h, tada me barem nije smetalo u voznji :D

Jebate, 3 i pol godine star motor i raspada se sam od sebe :ROFLMAO:
 
Da, kljucnija nego kad je bocna plastika pored kilera pukla jer sam pokupio vranu sa 100+ km/h, tada me barem nije smetalo u voznji :D

Jebate, 3 i pol godine star motor i raspada se sam od sebe :ROFLMAO:
Paaa bez ljutnje, ali to sam komentiral jos pred 2-3 god da mi kvaliteta tog z900 nažalost nije na razini ostale konkurencije, možda sam bil u pravu ipak 🤣
 
Paaa bez ljutnje, ali to sam komentiral jos pred 2-3 god da mi kvaliteta tog z900 nažalost nije na razini ostale konkurencije, možda sam bil u pravu ipak 🤣

Ma 66.000km sve radi kak spada, ocito se sada poklopilo sto koljenima jaaaako stiscem tank (tj ispod njega, a tu je ta plastika u zraku i ne upire se o nista), a bas na dijelu iza ovog serafa na slici (lijevo od serafa), i vremenom (66.000km) pametniji popustio :mrgreen:


Sve ostalo, za sad super, cak me cudi da i lageri volana nisu naceti, ko novi, a na Z750 su imali zarez u sredini vec na 30.000km pa sam ih mijenjao (a lageri doslovno isti).

Motor je super, ovo je prvi "kvar" na njemu
 
Last edited:
Ma 66.000km sve radi kak spada, ocito se sada poklopilo sto koljenima jaaaako stiscem tank (tj ispod njega, a tu je ta plastika u zraku i ne upire se o nista), a bas na dijelu iza ovog serafa na slici (lijevo od serafa), i vremenom (66.000km) pametniji popustio :mrgreen:


Sve ostalo, za sad super, cak me cudi da i lageri volana nisu naceti, ko novi, a na Z750 su imali zarez u sredini vec na 30.000km pa sam ih mijenjao (a lageri doslovno isti).

Motor je super, ovo je prvi "kvar" na njemu
Ok, to je vjv konstrukcijska greska (poddimenzionirano), ali z750 mi za 900 ipak djeluje ko komad motora 😁
Nadalje, ne kažem da je z900 loš motor, nego eto, mene je odbila zadnja “greda” (vilica) i kvaliteta završne obrade 🤷🏻‍♂️
Možda je sve to na redizajnu popravljeno, ne znam 😆
 
Ok, to je vjv konstrukcijska greska (poddimenzionirano), ali z750 mi za 900 ipak djeluje ko komad motora 😁
Nadalje, ne kažem da je z900 loš motor, nego eto, mene je odbila zadnja “greda” (vilica) i kvaliteta završne obrade 🤷🏻‍♂️
Možda je sve to na redizajnu popravljeno, ne znam 😆

Pa da se ovo nije desilo, nebi imao ni jednu primjedbu, a znas da sam picajzla, ponavljam, govorim iz rakursa prijedjenih 66.000km sto nije malo. Vjerojatno se poklopilo da su moja koljena bas upirala na tom dijelu, clan sam i Z900 internacionalnog foruma i takav slucaj jos nije zabiljezen (lijepo je biti prvi :D )


zapravo lazem: imam primjedbu (jednu jedinu): automatski spaner lanca bregastih je lijen, ne klikne kad treba nego ga je potrebno rucno podesit svakih 20tak tisuca km. Eto, to je jedino sto me nervira na tom motoru, ali s druge strane, to rijesim za manje od 5min.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac