Kawasaki zrx1200,suzuki gsx1400,yamaha xjr1300 i Honda cb1300SA

e39

Well-known member
Razmišljam o kupnji jednog od navedenih motora pa da čujem malo vaša mišljenja,iskustva,ko je šta imal,vozil,probal. nekak me Srce vuče na zrx, razum mi govori honda cb1300, xjr sam imal i opet me vuče i u mislima imam odma neku opaku preradu kod Grigica a suzuki gsx1400 mi je uvjek bio trn u oku..
Od kojeg godišta ima gsx riješen problem sa getribom?
Ima li kakvih sličnih problema kod zrx?
 
Mislim da neces pogrijesiti sta god da kupis. Svi do jednoga strasni motori! Jedino sto su vec malo stariji, pa zub vremena nosi svoje. Moras se pripremiti na malo ulaganja tu i tamo.
 
  • Like
Reactions: BARKLEY
Ako nije otišao, ima jedan XJR kod Grigićevog frenda. Nije jeftin ali je novi. Za sve ostalo, ključno je stanje.
 
Ja bi XJR, jer je najnoviji. Da se naći 2016 godište, za razliku od ostalih.
 
Po meni xjr jer ih se da naći očuvanih...i cb 1300 bi bio moj favorit ali kao što je već gore rečeno stariji su i malo ih je po oglasima...ugl. odlični motori...bezvremenski
 
Da istina je xjr se da dobit najnoviji.
KOji god ču kupit,gledat ču da je što očuvaniji a naravno takve primjerke je treba i platit.
Za primjer imam nagledanu jednu cb1300sa 2007 sa 33000km i stvarno je motor u odličnom stanju..isto tako zrx1200 sa 49000km još u boljem stanju..al obadva su skuplja od recimo xjr 2012g sa 22000km (doduše u njemačkoj ..+ uvoz..došel bi negdje na istu cijenu).
Da se nač i starijih primjeraka sa malo km..čuvani u suhoj garaži al treba platit.
Prije 2 tjedna sam sreo čovjeka u Sloveniji, Karlovac table (zaboravil ga pitat dal je tu na forumu) sa gsx1400 ..18000km.. uvezel ga je iz D.. pa jebemu motor doslovno skoro pa nov,ja na prvu nisam našel ni jedne grecke.
Teška odluka
 
Pored Honde nemas sta dalje gledati, pogotovo ne klipnjacopucajuci kawasaki 😆
 
Pa
Honda ima vodeno 'lađenje, čini mi se i kawa, dok su ova druga dva zračno hlađenje.
Na suzukiju ćeš brzo ošlajfat fuziće, moj prijatelj ga je vozio i često sam ga imao prilike gledat u akciji, kad odvrne gas u krivini zgužva gumu, hoće okrenut felgu u njoj. Lijepo se motocikl vozi, a ima niske fuziće, odličan ovjes, hoće s vremenom propišat zadnji amortizeri, ali daju se popravljat. Yamaha je dugo zadržala karburatore, ako te to smeta. Možda čak i do 2009e, ima u austriji jedna 1300 SP verzija sa öhlinsom, 7000 je bila kad zadnji put gledao. Skupi motocikli i neponovljivi, takvo što ne budemo gledali novo uskoro.
 
svi su privlačni (osim zrx-a u S verziji), ali honda je jedina kojoj nećeš naći nikakvu zamjerku, ne ždere ko lokomotiva, ovjes i kočnice su usklađeni i ne razletava se svaka druga na random kilometraži, a
cijenom su ionako tu negdje
 
  • Like
Reactions: e39
Preferiram kawu ,ima svoj šarm.Vozio,imao.Yamaha ima svoje čari ,lijep dizajn i bezvremenski izgled.Nisam probao .Honda je najkompletnija po meni ,estetski najbolje određena i s fino obrađenom vanjštinom.Ali sva tri ne idu u istu rečenicu sa gsxom1400.
Kubikaža je nezamjenjiva,djeluje najrobusnije i po svemu gledajući najbolje od ostale trojke.Da te hoće skinuti sa sebe ak se dobro ne držiš ima smisla koliko i jurnjava s eRRom bez oklopa.A to da poždere zadnju gumu dok si rekao keks je činjenica .Probao sam drugu seriju s jednim topom.To je to.👍😎
 
Pa
Honda ima vodeno 'lađenje, čini mi se i kawa, dok su ova druga dva zračno hlađenje.
Na suzukiju ćeš brzo ošlajfat fuziće, moj prijatelj ga je vozio i često sam ga imao prilike gledat u akciji, kad odvrne gas u krivini zgužva gumu, hoće okrenut felgu u njoj. Lijepo se motocikl vozi, a ima niske fuziće, odličan ovjes, hoće s vremenom propišat zadnji amortizeri, ali daju se popravljat. Yamaha je dugo zadržala karburatore, ako te to smeta. Možda čak i do 2009e, ima u austriji jedna 1300 SP verzija sa öhlinsom, 7000 je bila kad zadnji put gledao. Skupi motocikli i neponovljivi, takvo što ne budemo gledali novo uskoro.
GSX1400 sam imao 6-7 godina, fantastican motor

imao je klasicne Suzuki mane - slabije bremze i bezvezan ovjes, al nista kaj se sa nes para ne bi dalo dovest na bitno visu razinu

to su bila jos vremena kad se moglo uredno vozit full race otvoreni Akrap sa granama, KN i Power Commander, bilo je oko 125 ks na kotacu a moment mislim cak do 135 nM na 4 soma

suludo na cesti




Srki
 
Zanimljivi motori sve do jednog...

Negdi sam i prije napisao da ne volim toliko R-ove da bi prvi odabir tako nekog velikog nakeda bio ZRX-R al to jer najvise volim zelene ... 😁

A sad koji je bolji koji malo manje ne znam
 
  • Like
Reactions: WraGG
Da ..i mene jebe zelena😅
Xjr mi je ljep jer je izgled mašine prekrasan i stvarno je u HR,ogromna podrška oko prerade istih od strane članova xjr kluba ,majko mila kakvih sve tamo xjrova ima..pornjava.
Gsx mi je uvjek bil prava masiva, još deblji i masivniji od xjr i ogroman okretni moment koji če mi i trebat pošto sam naviknul da mi zzr razvlači ruke u laktovima 😅
A honda..za hondu znam da je najkompletnija i najbolje izbalansirana u svemu i samo ime superboldor naježi nas koji drkamo na motore od malena. Malo mi se ponekad ne sviđa sprednja maska al opet ju na neki način čini legendarnom i poćel sam ju prihvačat kao takvu.