Kawasaki zrx1200,suzuki gsx1400,yamaha xjr1300 i Honda cb1300SA

U pravu si

Pričam o tome da čovjek kupuje gsx1400.Shodno tome velim da se u usporedbi s eRovima u klasi tisuću ,tih ili novijih godina proizvodnje svaki masivniji stroj tipa gsx1400,zrx1200,xyr1300 ili cb1300 vozi drugačije ,jednostavnije i s manje stresa od njih iako su osjetno teži.
Kaj ti još treba pojasniti doktore Schvantz.😎🤣
"Da su svi odreda teški i masivni,to stoji.A i sve ono kaj to nosi sa sobom ,od relativno teškog upravljanja ,manevriranja na mjestu."


kognitivna disonanca je karakteristika zena.

smanji kravlje mlijeko, trpas se krivim hormonima. googlaj "bench press".




Srki
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Cb1300 se prekrasno vozi, ja sam isto na prvu mislio da je troma, nezgrapna i teška, dok nisam probao i razuvjerio se.
Makar možda je to do Mitas guma koje su bile na njoj :unsure:
 
Uf da ...sječam se tog članka..imam još negdje u kutijama pospremljen taj broj motopulsa.
Minimalno 20x su mi noge totalno utrnule sjedeči na wc školjci uz taj članak
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ovu sanjam već dugo 🥹......još sam kratak, ali nadam se 😓
IMG_20240523_060505.jpg
 
ne dolazi serijski s ohlinsom, ne kuzim zasto jos uvijek ovaj zeljezni guvernal, kromiran, ne mogu stavin nesto konificirano od aluminija
 
  • Like
Reactions: Shepa
a to vam je vaša woke ženska klima agenda dala, da vam pičke po EU i Vladama nedaju ovakve motore vozit, jer treba spasit labudove

da ste znali prvoj kojoj takva zabrana padne na pamet bi odvalili šakomicin i poslali ju u Lepicu na hlađenje



Srki
 
  • Haha
Reactions: Ico92 and prpa
mislim da iz 1300 kubika bez problema mogu izvući i euro 18 normu sa suludih 120 konja, ali očito za to ne postoji tržište u eu

sirotinja si radije kupi tracera 700, a ovi kaj imaju love gej esa

a mi kaj na to drkamo ionako kupujemo polovnu skalameriju